Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-18
Czerwionka-Leszczyny: Realizacja utrzymania zimowego (odśnieżania) dróg gminnych na terenie Gminy i Miasta Czerwionka - Leszczyny w roku 2011
Numer ogłoszenia: 374156 - 2010; data zamieszczenia: 18.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Służby Komunalne , ul. Polna 6, 44-238 Czerwionka-Leszczyny, woj. śląskie, tel. 0-32 42 77 543.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja utrzymania zimowego (odśnieżania) dróg gminnych na terenie Gminy i Miasta Czerwionka - Leszczyny w roku 2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie mechanicznego odśnieżania dróg gminnych, z podziałem na poszczególne dzielnice i sołectwa Gminy i Miasta Czerwionka - Leszczyny. Usługi świadczone będą na zasadzie telefonicznych poleceń w dostosowaniu do warunków atmosferycznych i ściśle określonych potrzeb Zamawiającego. Zgodnie z pkt. I i II Wytycznych prowadzenia zimowego utrzymania dróg gminnych 2010/2011 w Zarządzie Dróg i Służbach Komunalnych w Czerwionce - Leszczynach stanowiących załącznik nr 2 do Zarządzenia Burmistrza Gminy i Miasta Czerwionka - Leszczyny Nr 326/10 z dnia 20 października 2010 r. decyzję o uruchomieniu i rozpoczęciu działań wydaje dyżurny - techniczny wyznaczony na zasadzie harmonogramu , zatwierdzonego przez Dyrektora ZDiSK . Wykonawca zobowiązuje się rozpocząć wykonywanie zlecenia nie później niż do 1 godziny od telefonicznego zgłoszenia. Wykonawca zobowiązuje się podać Zamawiającemu nr telefonu komórkowego w celu umożliwienia mu całodobowego kontaktu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena w/w warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami. Ocena spełniania warunków w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena w/w warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami. Ocena spełniania warunków w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena w/w warunku nastąpi w oparciu wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami Ocena spełniania warunków w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena w/w warunku nastąpi w oparciu o Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wraz z oświadczeniem, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (dotyczy kierowców i właścicieli sprzętu ) Ocena spełniania warunków w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena w/w warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami. Ocena spełniania warunków w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu sprawnym sprzętem przystosowanym do świadczenia usług objętych zamówieniem, posiadaniu dokumentów dopuszczających pojazd/pojazdy do ruchu po drogach publicznych oraz pracowników posiadających uprawnienia do kierowania takim sprzętem
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki istotnej zmiany treści umowy: 1) zmiana stawki i kwoty podatku VAT. Zmiana umowy dopuszczalna jest na następujących warunkach: stawka i kwota podatku VAT ulega zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzającego zmianę. 2) Zmiana kwoty łącznego wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana umowy dopuszczalna jest w przypadku konieczności zwiększenia ilości roboczogodzin z uwagi na trudne warunki atmosferyczne.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czerwionka-leszczyny.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Służby Komunalne
44-238 Czerwionka - Leszczyny, ul. Polna 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2010 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Dróg i Służby Komunalne 44-238 Czerwionka - Leszczyny, ul. Polna 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odśnieżanie dzielnicy Czerwionka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa ilość roboczogodzin w okresie prowadzenia Akcji Zima - 230 rg/rok (w odśnieżaniu uczestniczy w dużej mierze ZDiSK).Wykonawca tego zadania musi dysponować sprawnym sprzętem przystosowanym do świadczenia usług objętych zamówieniem, tj. mechanicznego odśnieżania dróg. Posiadać dokumenty dopuszczające pojazdy realizujące przedmiot zamówienia do ruchu po drogach publicznych oraz zatrudniać pracowników posiadających uprawnienia do kierowania takim sprzętem lub posiadać osobiste uprawnienia do kierowania tym sprzętem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odśnieżanie dzielnicy Leszczyny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa ilość roboczogodzin w okresie prowadzenia Akcji Zima - 320 rg/rok (w odśnieżaniu uczestniczy w dużej mierze ZDiSK).Wykonawca tego zadania musi dysponować sprawnym sprzętem przystosowanym do świadczenia usług objętych zamówieniem, tj. mechanicznego odśnieżania dróg. Posiadać dokumenty dopuszczające pojazdy realizujące przedmiot zamówienia do ruchu po drogach publicznych oraz zatrudniać pracowników posiadających uprawnienia do kierowania takim sprzętem lub posiadać osobiste uprawnienia do kierowania tym sprzętem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odśnieżanie dzielnicy Czuchów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa ilość roboczogodzin w okresie prowadzenia Akcji Zima - 280 rg/rok . Wykonawca tego zadania musi dysponować sprawnym sprzętem przystosowanym do świadczenia usług objętych zamówieniem, tj. mechanicznego odśnieżania dróg. Posiadać dokumenty dopuszczające pojazdy realizujące przedmiot zamówienia do ruchu po drogach publicznych oraz zatrudniać pracowników posiadających uprawnienia do kierowania takim sprzętem lub posiadać osobiste uprawnienia do kierowania tym sprzętem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odśnieżanie dzielnicy Dębieńsko Stare.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa ilość roboczogodzin w okresie prowadzenia Akcji Zima - 240 rg/rok . Wykonawca tego zadania musi dysponować sprawnym sprzętem przystosowanym do świadczenia usług objętych zamówieniem, tj. mechanicznego odśnieżania dróg. Posiadać dokumenty dopuszczające pojazdy realizujące przedmiot zamówienia do ruchu po drogach publicznych oraz zatrudniać pracowników posiadających uprawnienia do kierowania takim sprzętem lub posiadać osobiste uprawnienia do kierowania tym sprzętem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Odśnieżanie dzielnicy Dębieńsko Wielkie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa ilość roboczogodzin w okresie prowadzenia Akcji Zima - 240 rg/rok . Wykonawca tego zadania musi dysponować sprawnym sprzętem przystosowanym do świadczenia usług objętych zamówieniem, tj. mechanicznego odśnieżania dróg. Posiadać dokumenty dopuszczające pojazdy realizujące przedmiot zamówienia do ruchu po drogach publicznych oraz zatrudniać pracowników posiadających uprawnienia do kierowania takim sprzętem lub posiadać osobiste uprawnienia do kierowania tym sprzętem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Odśnieżanie sołectwa Palowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa ilość roboczogodzin w okresie prowadzenia Akcji Zima - 225 rg/rok . Wykonawca tego zadania musi dysponować sprawnym sprzętem przystosowanym do świadczenia usług objętych zamówieniem, tj. mechanicznego odśnieżania dróg. Posiadać dokumenty dopuszczające pojazdy realizujące przedmiot zamówienia do ruchu po drogach publicznych oraz zatrudniać pracowników posiadających uprawnienia do kierowania takim sprzętem lub posiadać osobiste uprawnienia do kierowania tym sprzętem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Odśnieżanie sołectwa Szczejkowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa ilość roboczogodzin w okresie prowadzenia Akcji Zima - 225 rg/rok . Wykonawca tego zadania musi dysponować sprawnym sprzętem przystosowanym do świadczenia usług objętych zamówieniem, tj. mechanicznego odśnieżania dróg. Posiadać dokumenty dopuszczające pojazdy realizujące przedmiot zamówienia do ruchu po drogach publicznych oraz zatrudniać pracowników posiadających uprawnienia do kierowania takim sprzętem lub posiadać osobiste uprawnienia do kierowania tym sprzętem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Odśnieżanie sołectwa Stanowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa ilość roboczogodzin w okresie prowadzenia Akcji Zima - 260 rg/rok . Wykonawca tego zadania musi dysponować sprawnym sprzętem przystosowanym do świadczenia usług objętych zamówieniem, tj. mechanicznego odśnieżania dróg. Posiadać dokumenty dopuszczające pojazdy realizujące przedmiot zamówienia do ruchu po drogach publicznych oraz zatrudniać pracowników posiadających uprawnienia do kierowania takim sprzętem lub posiadać osobiste uprawnienia do kierowania tym sprzętem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Odśnieżanie sołectwa Bełk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa ilość roboczogodzin w okresie prowadzenia Akcji Zima - 290 rg/rok . Wykonawca tego zadania musi dysponować sprawnym sprzętem przystosowanym do świadczenia usług objętych zamówieniem, tj. mechanicznego odśnieżania dróg. Posiadać dokumenty dopuszczające pojazdy realizujące przedmiot zamówienia do ruchu po drogach publicznych oraz zatrudniać pracowników posiadających uprawnienia do kierowania takim sprzętem lub posiadać osobiste uprawnienia do kierowania tym sprzętem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Odśnieżanie sołectwa Książenice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa ilość roboczogodzin w okresie prowadzenia Akcji Zima - 240 rg/rok . Wykonawca tego zadania musi dysponować sprawnym sprzętem przystosowanym do świadczenia usług objętych zamówieniem, tj. mechanicznego odśnieżania dróg. Posiadać dokumenty dopuszczające pojazdy realizujące przedmiot zamówienia do ruchu po drogach publicznych oraz zatrudniać pracowników posiadających uprawnienia do kierowania takim sprzętem lub posiadać osobiste uprawnienia do kierowania tym sprzętem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Odśnieżanie sołectwa Przegędza.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa ilość roboczogodzin w okresie prowadzenia Akcji Zima - 230 rg/rok . Wykonawca tego zadania musi dysponować sprawnym sprzętem przystosowanym do świadczenia usług objętych zamówieniem, tj. mechanicznego odśnieżania dróg. Posiadać dokumenty dopuszczające pojazdy realizujące przedmiot zamówienia do ruchu po drogach publicznych oraz zatrudniać pracowników posiadających uprawnienia do kierowania takim sprzętem lub posiadać osobiste uprawnienia do kierowania tym sprzętem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie zimowego utrzymania nawierzchni ulic w tym dróg utwardzonych, gruntowych oraz skrzyżowań na terenie Otwocka od 01.11.2025 r. do 31.03.2026 r.
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesji wokół budynków Sądu Rejonowego dla Wrocławia - Śródmieścia we Wrocławiu - 2 części-2025/2026
- "Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Lesku z/s w Baligrodzie w sezonie 2025/2026"
- "Utrzymanie czystości wewnątrz budynków oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wraz z wykonaniem prac konserwatorskich w obiektach Prokuratury Okręgowej w Elblągu oraz w podległych jednostkach"
- "Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2025/2026 część 1, 2, 3"
- Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich nr 297 i 364 na terenie Powiatu Lwóweckiego 2025/2026 z podziałem na części
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.