Ogłoszenie z dnia 2006-07-19
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Suwałki: dostawa ambulansu sanitarnego typu R i defibrylatora Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ, do kontaktów: Jan Rapczyński, ul. Mickiewicza 11, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5662268, fax 087 5662268, e-mail: wsprsuwalki@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): wsprsuw.republika.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): wsprsuw.republika.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa ambulansu sanitarnego typu R i defibrylatora. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : WSPR SP ZOZ Suwałki ul. Mickiewicza 11. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Pakiet nr 1 Dostawa ambulansu sanitarnego typu R szt.1 Pakiet nr 2 Dostawa defibrylatora 12 odprowadzeniowego szt.1 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zaświadczenie z ZUS i US 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 31.11.41.10 - 31.11.41.10 Oryginalny kod CPV: 33.18.21.00 - Defibrylatory Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.21.00 - Defibrylatory 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: zamówienie poniżej 60.000,00euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 40
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: wadium zależne od części zamówienia: pakiet nr 1 - wadium wynosi 2000,00zł pakiet nr 2 - wadium wynosi 400,00zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: o zamówienie moga ubiegać się oferenci, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz potencjał techniczny nie podlegają wykluczeniu z postępowania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zaświadzcenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zaświadczenie z ZUS i US
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: minimalna liczba: 1 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 60 2. ocena techniczna 12 3. warunki płatności 4 4. koszty eksploatacji 9 5. warunki gwarancji i serwisu 15 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wsprsuw.republika.pl. Opłata: 15 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: cena SIWZ w formie pisemnej wynosi 15 zł (płatne przelewem). 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.08.2006, godzina 10:30, WSPR SP ZOZ Suwałki ul. Mickiewicza 11 budynek B pok. Dzi. Obsługi Technicznej.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.07.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Dostawa ambulansu sanitarnego typu R szt.1. 1) Krótki opis: Dostawa ambulansu sanitarnego typu R szt.1. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.11.41.10. 3) Wielkość lub zakres: ambulans szt.1. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 40 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 60 2. ocena techniczna 12 3. warunki płatności 4 4. koszty eksploatacji 9 5. warunki gwarancji i serwisu 15 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: dostawa defibrylatora 12 odprowadzeniowego szt.1. 1) Krótki opis: Dostawa ambulansu sanitarnego typu R szt.1. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00. 3) Wielkość lub zakres: defibrylator szt.1. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 40 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 70 2. ocena techniczna 15 3. warunki płatności 5 4. warunki gwarancji i serwisu 10 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin w 2026 roku na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi im. Olimpijczyków Polskich w Suwałkach
- Dostawa i montaż pierwszych mebli do Żłobka Miejskiego przy ul. Minkiewicza 50 w Suwałkach w ramach Programu Aktywny Maluch (część 3)
- Dostawa i montaż pierwszych mebli do Żłobka Miejskiego przy ul. Minkiewicza 50 w Suwałkach w ramach Programu Aktywny Maluch (część 2)
- Dostawa i montaż pierwszych mebli do żłobka Miejskiego przy ul. Minkiewicza 50 w Suwałkach w ramach Programu Aktywny Maluch (cz4_meble magazynowe)
- DOSTAWA OBŁOŻEŃ SPECJALISTYCZNYCH CHIRURGICZNYCH DLA SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO IM. DR. LUDWIKA RYDYGIERA W SUWAŁKACH
- Zwiększenie powierzchni zielonej na Placu M.Konopnickiej
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa defibrylatorów w ramach realizacji projektu: PRU UMED - Poprawa warunków studiowania w Uniwersytecie Medycznym w Łodzi, poprzez budowę, rozbudowę, modernizację i doposażenie obiektów Uczelni..
- Dostawa mobilnych zestawów edukacyjnych oraz innego wyposażenia
- Dostawa wyposażenia pracowni Instytutu Nauk o Zdrowiu ANS Gniezno
- Dostawa urządzeń i sprzętu medycznego do poprawy opieki kardiologicznej w Szpitalu Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. ZP38/2025
- Dostawa różnej aparatury medycznej II.
- leki ( w tym antybiotyki, psychotropy, cytostatyki), dezynfekcja, koncentraty, płyny infuzyjne, kontrasty, żywienie, radiofarmaceutyki, vidasy z możliwością składania ofert częściowych.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





