eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › obsługa serwisowa bezprzerwowych źródeł zasilania UPS na terenie Instytutu Lotnictwa

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-16

Warszawa: obsługa serwisowa bezprzerwowych źródeł zasilania UPS na terenie Instytutu Lotnictwa
Numer ogłoszenia: 374062 - 2013; data zamieszczenia: 16.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 344990 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Lotnictwa, al. Krakowska 110/114, 02-256 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8460011, faks 022 8466567.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: obsługa serwisowa bezprzerwowych źródeł zasilania UPS na terenie Instytutu Lotnictwa.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres usług serwisowych obejmuje: obsługę systemów UPS zgodnie z warunkami technicznymi podanymi w instrukcjach obsługi i dokumentacji techniczno - ruchowej urządzeń, wykonywania przeglądów okresowych UPS - ów przez cały okres trwania umowy 2 razy w roku, w tym jeden przegląd obejmujący pojemnościowy test baterii, kwalifikowanie do wymiany części zamiennych UPS oraz ich dostawa i montaż po akceptacji Zamawiającego, usunięcie zgłoszonej awarii do końca następnego dnia kalendarzowego po jej zgłoszeniu, podstawienie w razie konieczności urządzenia zastępczego na czas naprawy, umożliwiającego dalszą pracę obiektu w przypadku gdy z przyczyn, które nie były do przewidzenia, naprawa uszkodzenia wymagać będzie czasu dłuższego niż 1 dzień, wykonywanie innych czynności serwisowych zleconych przez Zamawiającego, w tym prowadzenie magazynu części zamiennych dla obiektu (z wyjątkiem transformatorów, dławików i akumulatorów) umożliwiających naprawę UPS. Usługi serwisowe należy wykonywać w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Koszt uzasadnionej interwencji serwisowej obejmującej przejazdy oraz robociznę wliczone jest w wynagrodzenie ryczałtowe. Czas reakcji wynosi 2 godziny od momentu zgłoszenia awarii 365 dni w roku 24h na dobę. Za moment zgłoszenia awarii ustala się czas zgłoszenia telefonicznego, wraz z jednoczesnym potwierdzeniem e-mailowym. Zamawiający zapewni Wykonawcy dostęp do Systemów UPS, których obsługa objęta jest niniejszą umową. W czasie trwania niniejszej Umowy Zamawiający zobowiązuje się do zlecania wszystkich prac związanych z obsługą systemów UPS, objętych niniejsza umową łącznie z wymianą baterii, wentylatorów, kondensatorów oraz wszelkimi pracami dodatkowymi firmie na podstawie oddzielnego zlecenia prac podpisanego przez strony umowy. Obsługa serwisowa UPS-ów może być wykonywana tylko przez wykwalifikowany personel techniczny, posiadający certyfikaty producentów UPS produkcji GE oraz INFORM do prowadzenia działań w zakresie sprzedaży, serwisu i wsparcia w odniesieniu do wszelkich urządzeń UPS i legitymujący się wykazem wykonanych z należytą starannością usług z zakresu konserwacji i serwisu UPS - ów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ROMI M. Olszewski R. Drabik Spółka Jawna, ul. Kłobucka 10, 02-699 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 140000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 124000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 124000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 124000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.