Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2006-07-19
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Nowy Targ: aranżacja wnętrza sal konsumpcyjnych kawiarni i restauracji wraz z bufetami oraz holu wejściowego warsztatów gastronomicznych w ramach zadania inwestycyjnego: "Rozbudowa Zespołu Szkół Zawodowych w Krościenku n.D Etap II" w podziale na dwa zadania Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Powiatu Nowotarskiego, do kontaktów: Iwona Waksmundzka, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2667034, fax 018 2667046, e-mail: przetarg@nowotarski.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.nowotarski.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.nowotarski.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: aranżacja wnętrza sal konsumpcyjnych kawiarni i restauracji wraz z bufetami oraz holu wejściowego warsztatów gastronomicznych w ramach zadania inwestycyjnego: "Rozbudowa Zespołu Szkół Zawodowych w Krościenku n.D Etap II" w podziale na dwa zadania. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Zespół Szkół Zawodowych w Krościenku n/D ul. Jagiellońska 4. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Aranżacja wnętrza sal konsumpcyjnych kawiarni i restauracji wraz z bufetami oraz holu wejściowego warsztatów gastronomicznych w ramach zadania inwestycyjnego: Rozbudowa Zespołu Szkół Zawodowych w Krościenku n.D Etap II w podziale na dwa zadania. Zadanie nr 1 Roboty budowlano-wykończeniowe w pomieszczeniach kawiarni i restauracji oraz holu. Zadanie nr 2 - Dostawa i montaż mebli i okładzin oraz opraw oświetleniowych w pomieszczeniach kawiarni i restauracji w zakresie: a. meble dla konsumentów w kawiarni i restauracji; b. meble bufetów, barów wraz z oświetleniem meblowym; c. drewniane okładziny ścienne; d. ażurowe drewniane elementy dekoracyjne wraz z oświetleniem; e. ażurowe drewniane osłony na grzejniki c.o. f. drzwi wahadłowe w przejściu z bufetu na salę; g. lampy oświetlenia stołów i barów; h. reflektory oświetlenia elementów galerii wystawienniczej; i. zasłony okien j. meble szatni wraz z oświetleniem; k. i inne. Zakres zadania nie obejmuje wykonania sufitów podwieszonych oraz dostawy zdjęć wraz z ramami 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Jak w pkt III.2 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.14.00.00 - Różne meble i wyposażenie Kod CPV wg słownika 2008: 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Jak w punkcie II.1.5) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.10.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1, nie podgalają wykluczeniu z postępowania o zamówienie zgodnie z art. 24.ust. 1,2 ustawy Prawo zamówień publicznych, dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tzn. kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia - wymagane jest, by w/w osoba była członkiem właściwej izby samorządu zawodowego( tylko w zadaniu nr 1), oraz spełnią wymogi określone w SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o złożoną ofertę wraz z załącznikami Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wraz z ofertą żąda od Wykonawców złożenia następujących dokumentów: - Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Upoważnienia do podpisania oferty jeżeli jest konieczne oraz pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie. - Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia - dot. kierownika budowy uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz zaświadczenia o wpisie w/w osoby na listę członków właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego(art.6ust.1ustawy o samorządzie zawodowym Architektów Inżynierów Budownictwa oraz Urbanistów z dn.15.12.2000 Dz. Z 2001 nr 5 poz. 42 ze zm.). ( składa Wykonawca, który składa ofertę w zadaniu nr 1)
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowotarski.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w siedzibie zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.07.2006, godzina 11:15, siedziba Starostwa Powiatowego w Nowym Targu Al. Tysiąclecia 35 pok. 101 /sala konferencyjna/.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego pn. "Rozbudowa Zespołu Szkół Zawodowych w Krościenku n. D. Etap II" w ramach Priorytetu 3 - Rozwój lokalny (z wyłączeniem Działania 3.4 - Mikroprzedsiębiorstwa) 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.07.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Aranżacja wnętrza sal konsumpcyjnych kawiarni i restauracji wraz z bufetami oraz holu wejściowego warsztatów gastronomicznych w ramach zadania inwestycyjnego: "Rozbudowa Zespołu Szkół Zawodowych w Krościenku n.D Etap II" w podziale na dwa zadania. 1) Krótki opis: Roboty budowlano-wykończeniowe w pomieszczeniach kawiarni i restauracji oraz holu. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Jak w punkcie 1. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.09.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Aranżacja wnętrza sal konsumpcyjnych kawiarni i restauracji wraz z bufetami oraz holu wejściowego warsztatów gastronomicznych w ramach zadania inwestycyjnego: "Rozbudowa Zespołu Szkół Zawodowych w Krościenku n.D Etap II" w podziale na dwa zadania. 1) Krótki opis: Dostawa i montaż mebli i okładzin oraz opraw oświetleniowych w pomieszczeniach kawiarni i restauracji w zakresie: a. meble dla konsumentów w kawiarni i restauracji; b. meble bufetów, barów wraz z oświetleniem meblowym; c. drewniane okładziny ścienne; d. ażurowe drewniane elementy dekoracyjne wraz z oświetleniem; e. ażurowe drewniane osłony na grzejniki c.o. f. drzwi wahadłowe w przejściu z bufetu na salę; g. lampy oświetlenia stołów i barów; h. reflektory oświetlenia elementów galerii wystawienniczej; i. zasłony okien j. meble szatni wraz z oświetleniem; k. i inne. Zakres zadania nie obejmuje wykonania sufitów podwieszonych oraz dostawy zdjęć wraz z ramami. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.14.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Jak w punkcie 1. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.10.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Sukcesywna dostawa żywności
- Dostawa oleju opałowego lekkiego dla szkół w Gronkowie, Krempachach, Nowej Białej, GOK w Łopusznej i WDK w Krempachach
- Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1652K w miejscowości Ciche
- Roboty remontowe w budynku Szkoły Podstawowej w Krauszowie
- Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych dla zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa instalacji elektrycznych w Szkole Podstawowej nr 2 w Nowym Targu - etap I".
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja toalet w Szkole Podstawowej nr 11 w Nowym Targu".
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa wyposażenia pracowni TIK oraz pracowni przedmiotowych w 5 szkołach podstawowych w gminie Żnin
- "Modernizacja infrastruktury przedszkolnej w gminie Waśniów" (postępowanie powtórzone)
- ZP/04/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Cieninie Kościelnym
- Budowa budynku usługowego pełniącego funkcję dziennego ośrodka dla osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu (...)wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w Polance Wielkiej (...)
- ZP/03/2025 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Człopa
- Przebudowa sali gimnastycznej w szkole podstawowej Zakrzowie
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.