Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-26
Łódź: Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych laserowych monochromatycznych w ilości 23 szt.
Numer ogłoszenia: 373880 - 2009; data zamieszczenia: 26.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi , ul. Wólczańska 111/113, 90-521 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6315141, faks 042 6315108.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych laserowych monochromatycznych w ilości 23 szt..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych laserowych monochromatycznych w ilości 23 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek - wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia, Spełnienie warunku: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 PZP, Warunek - wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP, Spełnienie warunku: Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności lub czynności w zakresie przedmiotu zamówienia na podstawie wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, stosując system oceny spełnia lub nie spełnia. Nie istnieje możliwość wariantu pośredniego, czyli częściowego spełnienia warunku..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia zamawiający żąda: Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1pkt 1-4 PZP (w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy wykonawca) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP, zamawiający żąda następujących dokumentów: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy wykonawca). - Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, pok. nr 330.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, pok. nr 302.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Przeprowadzenie procesu certyfikacyjnego dla RDLP w Łodzi według standardu FSC, wykonanie dwóch audytów okresowych oraz 3 letni nadzór nad certyfikatem
- DEA OZPA 272.13.2025 NAJEM DŁUGOTERMINOWY FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU CHŁODNI TYPU FURGON (VAN) NA POTRZEBY WOJEWÓDZKIEJ STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNEJ W ŁODZI
- Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 3 części
- ZP/3/2025 - dostawa spektrometru absorpcji atomowej z atomizacją techniką płomieniową wraz z akcesoriami dla Instytutu Technologii i Analizy Żywności
- Usługa zaprojektowania, wykonania oraz uruchomienia prototypowej/pilotażowej instalacji odzysku ciepła z gazów technologicznych istniejących 3 linii do wytwarzania izolacji polimerowej.
- Modernizacja pionu żywienia w Przedszkolu Miejskim nr 173 w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych do Urzędu Gminy Choczewo
- Zakup sprzętu i oprogramowania na potrzeby projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" oraz na potrzeby Urzędu Gminy Brenna - postępowanie nr 1
- Dostawa narzędzi TIK do SP w Nowym Chechle w ramach projektu "Rozwój edukacji szkolnej w Gminie Świerklaniec"
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Akademii Mazowieckiej w Płocku
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
więcej: Drukarki laserowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.