eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › sukcesywne wykonywanie i dostarczanie druków sądowych do siedziby Zamawiającego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-23

Gorzów Wielkopolski: sukcesywne wykonywanie i dostarczanie druków sądowych do siedziby Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 37386 - 2009; data zamieszczenia: 23.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Gorzowie Wielkopolskim , ul. Chopina 52/10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 0-95 7256 403, faks 0-95 7256 450.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywne wykonywanie i dostarczanie druków sądowych do siedziby Zamawiającego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie i dostarczanie do siedziby Zamawiającego druków sądowych. Szczegółowy opis stanowi zestawienie asortymentowo-ilościowo-cenowe stanowiące załącznik nr 2 do specyfikacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.80.00.00 - 78.80.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust.1 Pzp tj.: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. -Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. -Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca posiada prawo do wykonywania określonej w zamówieniu działalności gospodarczej . 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia -Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia i ewentualnych pisemnych zobowiązań innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. -Warunek zostanie spełniony , jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg. wzoru załącznik nr 3 do specyfikacji lub dołączy do oświadczenia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. -Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści oświadczenia. -Warunek zostanie spełniony , jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg. wzoru załącznik nr 3 do specyfikacji. 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. -Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści dokumentów z US, ZUS oraz treści oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji. -Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, a także złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg. wzoru załącznik nr 3 do specyfikacji. 2. Z ubiegania o zamówienie publiczne wyklucza się Wykonawców , którzy: 2.1 Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne opisanych w art. 22 ust. 1 pkt 1 Prawa Zamówień Publicznych. 2.2 Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp. 2.3 Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 Nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. 3. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w artykule 89 ustawy Pzp. : 3.1 Jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2, pkt 3 3.2 Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 3.3 Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 3.4 Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 3.5 Zawiera błędy w obliczeniu ceny. 3.6 W terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia, Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3. 3.7 Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów 4. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie żądanych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków i dołączonych do oferty. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą, spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawcę do niniejszego postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1 wypełniony formularz ofertowy z załącznikami, z wykorzystaniem wzoru - załączonego do SIWZ. Załącznik Nr 1 do specyfikacji. 1.2 wypełnione i podpisane zestawienie asortymentowo - ilościowo - cenowe. Załącznik Nr 2 do specyfikacji. 1.3 oświadczenie o spełnianiu warunków określonych art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy. -Załącznik Nr 3 do specyfikacji. 1.4 wzór umowy - zaakceptowany ( parafowany) przez Wykonawcę. Załącznik Nr 4 do specyfikacji. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp. Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: 2.1 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.2 - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 2.3 - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.4 - aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty wymagane w punkcie 2 zgodnie z przepisami § 2 rozporządzenia wykonawczego do ustawy w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r., Dz. U. Nr 87, poz. 605 oraz Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy Dz. U. Nr 188, poz. 1155 ). 5. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oferta powinna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w Rozdziale VI pkt 1.3, 2.1, 2.2, 2.3, 2.4 SIWZ dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 6. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów 6.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem. 6.2 dokumenty sporządzone w języku obcym, są składane wraz tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorzow-wlkp.sr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Gorzowie Wlkp. ul. Chopina 52 bl. 10. 66-400 Gorzów Wlkp..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Gorzowie Wlkp. ul. Chopina 52 bl. 10. 66-400 Gorzów Wlkp., pokój 118 - Biuro podawcze Sądu Rejonowego..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.