To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-27
Ogłoszenie nr 373748 - 2016 z dnia 2016-12-27 r.
Bochnia:
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 328412-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Bochnia, krajowy numer identyfikacyjny
52389600000, ul.
ul. Kazimierza Wielkiego
2,
32700
Bochnia, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
014 61 49 100, faks
014 611 83 99, e-mail
umb@um.bochnia.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bochnia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP.271.23.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zamówienie obejmuje budowę parkingu wielostanowiskowego z murem oporowym, budowę boiska rekreacyjnego wraz z kolektorem kanalizacji opadowej i oświetleniem wewnętrznym parkingu oraz boiska z przebudową słupa oświetlenia ulicznego na dz. nr 6422/2 i 6422/43 na osiedlu Św. Jana w Bochni. Podstawowe parametry inwestycji: długość jezdni wewnętrznej 187 m, całkowita powierzchnia 3271 m2 (nawierzchnia z kostki betonowej - jezdnia, miejsca postojowej miejsce do zawracania 2342 m2, nawierzchnia z kostki betonowej- chodnik i miejsca na rowery 315 m2, nawierzchnia poliuretanowa - boisko sportowe 614 m2. 2. Zakres zamówienia: a)Zadanie I: Budowa parkingu os. Św. Jana - Murowianka - zakres zawierają przedmiar robót - Budowa parkingu i boiska poz. 1 - 141 i 175-178, przedmiar robót - Oświetlenie, przedmiar robót - Przebudowa sieci, b)Zadanie II: Budowa boiska do gier i zabaw os. Św. Jana - Murowianka - zakres zawierają przedmiar robót - Budowa parkingu i boiska poz. 142 do 174. 3. Szczegółowy opis zakresu zamówienia zawiera: dokumentacja projektowa, przedmiary robót, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, wzór umowy. 4. Dokumentacja projektowa dla ww. inwestycji uwzglednia potrzeby osób niepełnosprawnych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 5. Zgodnie z art. 29 ust. 3a. Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca i jego Podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę, przez cały okres realizacji robót budowlanych, wszystkie osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z robotami budowlanymi, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy osób wykonujących prostę nieskomplikowane prace ogólnobudowlane objęte zamówieniem a wyszczególnione w przedmiarach robót. Konieczność zatrudnienia na postawie umowy o pracę nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, świadczących usługi dostawcze, transportowe i najmu sprzętu oraz geodezyjne. 6. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji w terenie
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
45223300-9
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45112700-2,
45233200-1,
45233253-7,
45232130-2,
45311000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2018116.79 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert12 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 9 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 2156786,23 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni przy ul. Karolina 14G w okresie od 01.07.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Modernizacja budynku świetlicy w Dołuszycach - etap III
- "Remont elewacji budynku nadszybia Szybu Sutoris wraz z wieżą wyciągową (szybową) - część I Remont elewacji budynku nadszybia Szybu Sutoris"
- Dostawa i montaż wraz z uruchomieniem lamp ulicznych solarnych w obrębie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Bochnia
- Dostawa mięsa i przetworów mięsnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
- Dostawa wyposażenia meblowego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.