Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-01
Białystok: Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy
w okresie: listopad 2012r. - grudzień 2012r.
Numer ogłoszenia: 373366 - 2012; data zamieszczenia: 01.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Sienkiewicza 82, 15-005 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 747 3800, faks 085 747 3861.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy w okresie: listopad 2012r. - grudzień 2012r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie niżej wymienionych szkoleń na rzecz osób bezrobotnych i poszukujących pracy kierowanych przez ZAMAWIAJĄCEGO. Część 1: Szkolenie /Projektowanie i obsługa stron internetowych z elementami grafiki komputerowej/. Ilość osób do przeszkolenia - 15. Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - 150. Miejsce przeprowadzenia szkolenia - Białystok. ZAMAWIAJACY dopuszcza możliwość przeprowadzenia szkolenia w innej miejscowości niż Białystok. W takim przypadku, koszty transportu do i z miejsca przeprowadzenia zajęć osób skierowanych na szkolenie przez ZAMAWIAJĄCEGO pokrywa WYKONAWCA. Termin przeprowadzenia szkolenia: szkolenie należy przeprowadzić w okresie pomiędzy 05.11.2012r. a 14.12.2012r. (ilość godzin szkolenia w danym miesiącu nie może być mniejsza niż 25 godzin). Część 2: Szkolenie /Agroturystyka/. Ilość osób do przeszkolenia - 15. Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - 150. Miejsce przeprowadzenia szkolenia - Białystok. ZAMAWIAJACY dopuszcza możliwość przeprowadzenia szkolenia w innej miejscowości niż Białystok. W takim przypadku, koszty transportu do i z miejsca przeprowadzenia zajęć osób skierowanych na szkolenie przez ZAMAWIAJĄCEGO pokrywa WYKONAWCA. Termin przeprowadzenia szkolenia: szkolenie należy przeprowadzić w okresie pomiędzy 05.11.2012r. a 14.12.2012r. (ilość godzin szkolenia w danym miesiącu nie może być mniejsza niż 25 godzin). Część 3: Szkolenie /Profesjonalna pomoc domowa/. Ilość osób do przeszkolenia - 15. Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - 150. Miejsce przeprowadzenia szkolenia - Białystok. ZAMAWIAJACY dopuszcza możliwość przeprowadzenia szkolenia w innej miejscowości niż Białystok. W takim przypadku, koszty transportu do i z miejsca przeprowadzenia zajęć osób skierowanych na szkolenie przez ZAMAWIAJĄCEGO pokrywa WYKONAWCA. Termin przeprowadzenia szkolenia: szkolenie należy przeprowadzić w okresie pomiędzy 12.11.2012r. a 21.12.2012r. (ilość godzin szkolenia w danym miesiącu nie może być mniejsza niż 25 godzin). Część 4: Szkolenie /Projektowanie AutoCAD 2D i 3D z elementami kosztorysowania w programie NormaPRO/. Ilość osób do przeszkolenia - 15. Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - 150. Miejsce przeprowadzenia szkolenia - Białystok. ZAMAWIAJACY dopuszcza możliwość przeprowadzenia szkolenia w innej miejscowości niż Białystok. W takim przypadku, koszty transportu do i z miejsca przeprowadzenia zajęć osób skierowanych na szkolenie przez ZAMAWIAJĄCEGO pokrywa WYKONAWCA. Termin przeprowadzenia szkolenia: szkolenie należy przeprowadzić w okresie pomiędzy 12.11.2012r. a 21.12.2012r. (ilość godzin szkolenia w danym miesiącu nie może być mniejsza niż 25 godzin)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
WYKONAWCA składa oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionego oświadczenia wg formuły /spałnia - nie spełnia/. Nie przedstawienie któregokolwiek ze wskazanych dokumentów będzie oznaczać nie spełnianie warunków i skutkować będzie wykluczeniem WYKONAWCY.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
WYKONAWCA składa wykaz realizowanych szkoleń wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte przeprowadzenie szkoleń, w których uczestniczyło co najmniej pięć osób, na rzecz innych podmiotów niż ZAMAWIAJĄCY, co najmniej: a. dwóch szkoleń w zakresie tworzenia stron www lub grafiki komputerowej, w przypadku składania oferty na szkolenie /Projektowanie i obsługa stron internetowych z elementami grafiki komputerowej/, b. dwóch szkoleń w zakresie agroturystyki lub prowadzenia działalności gospodarczej w przypadku składania oferty na szkolenie /Agroturystyka/, c. dwóch szkoleń w zakresie pomocy domowej, opieki nad dziećmi lub opieki nad osobami starszymi w przypadku składania oferty na szkolenie /Profesjonalna pomoc domowa/, d. dwóch szkoleń w zakresie projektowania AutoCAD lub kosztorysowania w programie NormaPRO, w przypadku składania oferty na szkolenie /Projektowanie AutoCAD 2D i 3D z elementami kosztorysowania w programie NormaPRO/. Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionego wykazu realizowanych szkoleń wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte przeprowadzenie szkoleń wg formuły /spałnia - nie spełnia/. Nie przedstawienie któregokolwiek ze wskazanych dokumentów będzie oznaczać nie spełnianie warunków i skutkować będzie wykluczeniem WYKONAWCY.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
WYKONAWCA składa informację na temat warunków lokalowych, Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionej informacji wg formuły /spałnia - nie spełnia/. Nie przedstawienie któregokolwiek ze wskazanych dokumentów będzie oznaczać nie spełnianie warunków i skutkować będzie wykluczeniem WYKONAWCY.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
WYKONAWCA składa wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia, posiadających wymagane przepisami prawa kwalifikacje i uprawnienia Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionego wykazu wg formuły /spałnia - nie spełnia/. Nie przedstawienie któregokolwiek ze wskazanych dokumentów będzie oznaczać nie spełnianie warunków i skutkować będzie wykluczeniem WYKONAWCY.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
WYKONAWCA składa oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionego oświadczenia wg formuły /spałnia - nie spełnia/. Nie przedstawienie któregokolwiek ze wskazanych dokumentów będzie oznaczać nie spełnianie warunków i skutkować będzie wykluczeniem WYKONAWCY.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 20
- 2 - Program szkolenia - 30
- 3 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
- 4 - Warunki lokalowe, sprzęt oraz środki i materiały dydaktyczne - 20
- 5 - Posiadanie certyfikatów jakości usług - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
ZAMAWIAJĄCY przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień umowy, jedynie w przypadku zmiany przepisów prawa.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku, ul. Sienkiewicza 82, pok. 312.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2012 godzina 13:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku, ul. Sienkiewicza 82, pok. 314.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych - 2026 rok.
- Usługa sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Białymstoku oraz w podległych jej jednostkach wraz z zabezpieczeniem w środki higieniczno - sanitarne i środki czystości.
- Kompleksowa usługa serwisowa w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych - wykonywania przeglądów serwisowych, asysty technicznej podczas imprez (w tym meczy) oraz pogotowia technicznego
- Budowa klastra wysokiej dostępności w oparciu o posiadaną macierz Dell PowerStore 1000T na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Białymstoku
- EOP.332.35.25 Dostawa materiałów medycznych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Zakup analizatorów w ramach projektu "PB 5.0 " - ZK-DZP.262.101.2025
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Droga do sukcesu"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.:"Wykwalifikowany absolwent = znakomity pracownik"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
- Realizacja zadań własnych z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
- PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ EDUKACYJNO-SZKOLENIOWYCH Z ZAKRESU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ
- Szkolenie dotyczące równości płci "Razem równym kursem" w Zespole Szkół nr 2 im. J. Iwaszkiewicza - CKZiU w Katowicach w ramach projektu pn.: "Z nami zostaniesz zawodowcem"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





