eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usługi opieki serwisowej oprogramowania CENTAUR

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-18

Warszawa: Świadczenie usługi opieki serwisowej oprogramowania CENTAUR
Numer ogłoszenia: 373358 - 2010; data zamieszczenia: 18.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 310006 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rynku Rolnego, ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6617347, faks 022 6617535.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi opieki serwisowej oprogramowania CENTAUR.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedłużenie opieki serwisowej oprogramowania CENTAUR do końca roku 2011. Podstawowe zasady opieki serwisowej oprogramowania CENTAUR: 1)prawo ARR do zgłaszania błędów oprogramowania w następujących godzinach: 06:00 - 20:00 w dni robocze; 2)gwarantowana reakcja serwisu Wykonawcy (oddzwonienie inżyniera i przystąpienie do usuwania problemu) w terminie 1 godziny; 3)w razie niemożności rozwiązania problemu poprzez kontakt telefoniczny i e-mailowy - wizyta inżyniera w miejscu instalacji oprogramowania; 4)dostęp do uaktualnień (również nowe wersje) i poprawek oprogramowania, wynikających np. ze zmieniających się przepisów prawa, dodawania do oprogramowania nowej funkcjonalności czy też z poprawek błędów; 5)możliwość korzystania z konsultacji telefonicznych i pocztą elektroniczną w następujących godzinach: 06:00 - 20:00 w dni robocze; 6)dodatkowo 12 godzin w kwartale dedykowanej asysty technicznej do wykorzystania w zakresie i na zasadach opisanych poniżej: -bieżące nadzorowanie funkcjonowania oprogramowania, -bieżąca konserwacja oprogramowania, w tym: instalacja nowszych wersji oprogramowania oraz wprowadzanie zmian w konfiguracji oprogramowania. 7)wprowadzanie zmian w istniejącej funkcjonalności oprogramowania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Enigma Systemy Ochrony Informacji Sp. z o.o., ul. Jutrzenki 116, 02-230 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 93500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 109190,00

  • Oferta z najniższą ceną: 109190,00 / Oferta z najwyższą ceną: 109190,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego dotyczącego opieki serwisowej oprogramowania CENTAUR służącego do wystawiania Urzędowego Potwierdzenia Odbioru, do czego ARR jest ustawowo zobowiązana informujemy, że ww. oprogramowanie zostało zakupione na podstawie umowy nr: BT-05/2006/75, zawartej w dniu 01.09.2006. W 2008 roku Agencja Rynku Rolnego przeprowadziła postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki, którego przedmiotem była opieka serwisowa oprogramowania CENTAUR. W wyniku przeprowadzonego postępowania nastąpiło zawarcie umowy nr BT-4/2008/83 z dnia 23.12.2008 r. z firmą Enigma Systemy Ochrony Informacji Sp. z o.o. Ww. umowa opieki serwisowej oprogramowania CENTAUR nr BT-4/2008/83 wygasła w dniu 31 grudnia 2009 r. Autorem i właścicielem wszelkich praw autorskich do ww. oprogramowania jest firma Enigma Systemy Ochrony Informacji Sp. z o.o. i tylko ona zgodnie z prawem może być wykonawcą ww. zamówienia publicznego. Ponadto dla prawidłowego wykonywania przez Agencję obowiązków przypisanych agencjom płatniczym, konieczne jest pełne serwisowanie aplikacji produkcyjnych. W związku z posiadaniem jedynie przez firmę Enigma Systemy Ochrony Informacji Sp. z o.o. pełnej wiedzy i praw do modyfikacji kodu oprogramowania CENTAUR, świadczenie opieki serwisowej przez inny podmiot jest niemożliwe. Powyższe okoliczności wskazują, że mogą być rozpatrywane jednocześnie dwie przesłanki do udzielenia przez ARR dla Enigma Systemy Ochrony Informacji Sp. z o.o. zamówienia z wolnej ręki przewidziane w Prawie zamówień publicznych, tj.: 1)z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze usługę można uzyskać tylko od jednego wykonawcy, 2)z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów świadczenie może być uzyskane tylko od jednego wykonawcy. W ramach opieki serwisowej Wykonawca będzie świadczył niżej wymienione usługi związane z oprogramowania Centaur (INT, WER, DOK), w tym: 1) dostęp do uaktualnień i poprawek ww. oprogramowania, a) dostęp do uaktualnień (również nowe wersje) i poprawek oprogramowania, wynikających np. ze zmieniających się przepisów prawa, dodawania do oprogramowania nowej funkcjonalności czy też z poprawek błędów; 2) konsultacje telefoniczne, a) możliwość korzystania z konsultacji telefonicznych i pocztą elektroniczną w następujących godzinach: 06:00 - 20:00 w dni robocze; 3) dedykowaną asystę techniczną a) dodatkowo 12 godzin w kwartale dedykowanej asysty technicznej do wykorzystania w zakresie i na zasadach opisanych poniżej: -bieżące nadzorowanie funkcjonowania oprogramowania, -bieżąca konserwacja oprogramowania, w tym: instalacja nowszych wersji oprogramowania oraz wprowadzanie zmian w konfiguracji oprogramowania. 4) naprawę błędów w oprogramowaniu, a) prawo ARR do zgłaszania błędów oprogramowania w następujących godzinach: 06:00 - 20:00 w dni robocze; b) gwarantowana reakcja serwisu Wykonawcy (oddzwonienie inżyniera i przystąpienie do usuwania problemu) w terminie 1 godziny; c) w razie niemożności rozwiązania problemu poprzez kontakt telefoniczny i e-mailowy - wizyta inżyniera w miejscu instalacji oprogramowania; 5) uzgadniane usługi modernizacji oprogramowania - zmiany Systemu Urzędowego Potwierdzenia Odbioru. a) wprowadzanie zmian w istniejącej funkcjonalności oprogramowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.