eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDruk wielkoformatowy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-19

Wrocław: Druk wielkoformatowy
Numer ogłoszenia: 373087 - 2008; data zamieszczenia: 19.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Muzyczny Capitol , ul. J. Piłsudskiego 72, 50-020 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7890400, 7890431, faks 071 7890470.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatr-capitol.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk wielkoformatowy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi druku wielkoformatowego oznaczone kodem CPV: 22462000-6, w następującym zakresie Zakres usługi Dane techniczne 1. Bilbordy - skład, druk 110 sztuk, full color, offset, każdy bilbord 12 m2, 115-120 g/m2 Termin realizacji do 10 marca 2009 Czas reakcji 4 dni robocze od dnia dostarczenia w formie elektronicznej pliku graficznego Cena netto 2. Bilbordy - skład, druk 110 sztuk, full color, offset, każdy bilbord 12 m2, 115-120 g/m2 Termin realizacji do 10 marca 2009 Czas reakcji 4 dni robocze od dnia dostarczenia w formie elektronicznej pliku graficznego Cena netto 3. Bilbordy - skład, druk 110 sztuk, full color, offset, każdy bilbord 12 m2, 115-120 g/m2 Termin realizacji do 10 marca 2009 Czas reakcji 4 dni robocze od dnia dostarczenia w formie elektronicznej pliku graficznego Cena netto 4. Bilbordy - skład, druk 50 sztuk, full color, offset, każdy bilbord 12 m2, 115-120 g/m2 Termin realizacji do 31 grudnia 2009 Czas reakcji 4 dni robocze od dnia dostarczenia w formie elektronicznej pliku graficznego Cena netto 5. Bilbordy - skład, druk 20 sztuk, full color, offset, każdy bilbord 12 m2, 115-120 g/m2 Termin realizacji do 31 grudnia 2009 Czas reakcji 4 dni robocze od dnia dostarczenia w formie elektronicznej pliku graficznego Cena netto 6. Plakaty wielkoformatowe - skład, druk 30 sztuk, full color, offset, 2,5mx135m, 115-120 g/m2 Termin realizacji do 31 grudnia 2009 Czas reakcji 4 dni robocze od dnia dostarczenia w formie elektronicznej pliku graficznego Cena netto 7. Druk banera 117 m 2 x 4 szt, 510 gr m2, atest trudnopalności Termin realizacji Według zamówień do 31 grudnia 2009 Czas reakcji 4 dni robocze od dnia dostarczenia w formie elektronicznej pliku graficznego Cena netto 8. Druk i wyklejenie - tablica Piłsudskiego 6 szt rozmiaru 25,6m x 2,6m full color, druk cyfrowy Czas reakcji 4 dni robocze od dnia dostarczenia w formie elektronicznej pliku graficznego Termin realizacji Według zamówienia do 31 grudnia 2009 Cena netto 9. Citilight 1,2mx1,8m full color 14 szt. (14 rożnych projektów), papier 170g, dwustronnie biały, papier jednokrotnie powlekany dwustronnie, przystosowany do umieszczania w nośnikach typu backlight (3x14sztuk) Termin reazliacji do 31 grudnia 2009 Czas reakcji 4 dni robocze od dnia dostarczenia w formie elektronicznej pliku graficznego Cena netto 10. Citilight 1,2mx1,8m full color 110 szt. 1 projekt papier 170g, dwustronnie biały, papier jednokrotnie powlekany dwustronnie, przystosowany do umieszczania w nośnikach typu backlight Termin realizacji do 20 marca 2009 Czas reakcji 4 dni robocze od dnia dostarczenia w formie elektronicznej pliku graficznego Cena netto 11. Druk siatki winlowej 15,6 m 2, 300gr m2, z przeplotem atest trudnopalności Termin realizacji Do 1 kwietnia 2009 Czas reakcji 4 dni robocze od dnia dostarczenia w formie elektronicznej pliku graficznego Cena netto 12. Druk siatki winlowej 13 m 2, 300 gr m2, z przeplotem, atest trudnopalności Termin realizacji Do 1 kwietnia 2009 Czas reakcji 4 dni robocze od dnia dostarczenia w formie elektronicznej pliku graficznego Cena netto 13. Druk siatki winlowej 69 m 2, 300 gr z przeplotem m2, atest trudnopalności Termin realizacji Do 1 kwietnia 2009 Czas reakcji 4 dni robocze od dnia dostarczenia w formie elektronicznej pliku graficznego Cena netto 14. Druk baner dwustronny 3,56m2 510 gr m2, atest trudnopalności Termin realizacji Do 1 kwietnia 2009 Czas reakcji 4 dni robocze od dnia dostarczenia w formie elektronicznej pliku graficznego Cena netto 15. Druk siatki winlowej 150 m2, 300 gr m2, z przeplotem atest trudnopalności Termin realizacji Do 15 marca 2009 Czas reakcji 4 dni robocze od dnia dostarczenia w formie elektronicznej pliku graficznego Cena netto 16. Druk siatki winlowej 25m2, 300 gr m2, z przeplotem atest trudnopalności Termin realizacji Do 31 grudnia 2009 Czas reakcji 4 dni robocze od dnia dostarczenia w formie elektronicznej pliku graficznego Cena netto 17. Druk siatki winlowej 50 m2, 300 gr m2, z przeplotem atest trudnopalności Termin realizacji Do 31 grudnia 2009 Czas reakcji 4 dni robocze od dnia dostarczenia w formie elektronicznej pliku graficznego Cena netto.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 1. udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; tj. wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali minimum 1 zamówienie o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto odpowiadającej wartości oferty złożonej w niniejszym postępowaniu, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przy ocenie spełniania warunków przez osoby wspólnie składające ofertę Zamawiający przyjmuje, że wymagania o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 mogą spełniać tylko niektórzy z tych Wykonawców, tak by sumarycznie w odniesieniu do wszystkich tych Wykonawców były spełnione łącznie. Wymagania o których mowa w art.22 ust. 1 pkt 4 musi spełniać każdy z Wykonawców. 3. Ocena spełniania ww warunków odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale VI SIWZ, zgodnie z formuła spełnia nie spełnia. 4. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww warunki Wykonawca spełnił. 5. Zamawiający wzywa do uzupełnienia oświadczeń, pełnomocnictw lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu na zasadach określonych w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. 6. Nie spełnienie któregokolwiek z ww warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy składają wraz z ofertą następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków podmiotowych na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp (Zał. nr 2 do SIWZ). 3. Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp (Zał. nr 3 do SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców składa oświadczenie osobno. 4. Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na wykonaniu usług określonych w rozdziale V pkt 1 lit. b, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 5. Dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju pochodzenia, określone w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 ze zm.). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy o zamówienie publiczne. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, wówczas zamawiający, korzystając z dyspozycji art. 23 ust.4 ustawy Pzp zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.teatr-capitol.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Teatr Muzyczny CAPITOL we Wrocławiu, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 72; 50-020 Wrocław Sekretariat (pokój nr 209).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2008 godzina 12:00, miejsce: Teatr Muzyczny CAPITOL we Wrocławiu, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 72; 50-020 Wrocław Sekretariat (pokój nr 209).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.