eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › Dokonanie aktualizacji Wniosku aplikacyjnego dla Projektu pn. Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Piotrkowie Trybunalskim w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko współfinansowanego ze środków Funduszu Spójności - Nr CCI 2007

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-19

Piotrków Trybunalski: Dokonanie aktualizacji Wniosku aplikacyjnego dla Projektu pn. Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Piotrkowie Trybunalskim w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko współfinansowanego ze środków Funduszu Spójności - Nr CCI 2007 PL 161 PR 004.
Numer ogłoszenia: 372109 - 2008; data zamieszczenia: 19.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta , ul. Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7327796, faks 044 7327798.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dokonanie aktualizacji Wniosku aplikacyjnego dla Projektu pn. Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Piotrkowie Trybunalskim w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko współfinansowanego ze środków Funduszu Spójności - Nr CCI 2007 PL 161 PR 004..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dokonanie aktualizacji Wniosku aplikacyjnego dla Projektu pn. Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Piotrkowie Trybunalskim w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko współfinansowanego ze środków Funduszu Spójności - Nr CCI 2007 PL 161 PR 004. Projekt oczekuje na decyzję Komisji Europejskiej o dofinansowaniu ze środków Funduszu Spójności w ramach realizacji Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007 - 2013. Jest projektem indywidualnym, znajdującym się na Indykatywnej Liście Projektów Kluczowych (lista ogłoszona przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego) jako projekt zamrażarkowy (brak dofinansowania z powodu wyczerpania środków przyznanych dla Funduszu Spójności w poprzedniej perspektywie finansowej na lata 2004 - 2006). Obecna dokumentacja aplikacyjna została zaktualizowana w 2007 r. Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV 712 41 000-9 1. Na przedmiot zamówienia składa się: a. sporządzenie opracowania z zastosowaniem prawa wspólnotowego, przepisów prawa polskiego z uwzględnieniem krajowych wytycznych dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko i polegać będzie na: - dokonaniu przeszacowania dotychczas planowanych nakładów na wszystkie przedsięwzięcia w ramach projektu będącego przedmiotem aplikacji, według aktualnych cen rynkowych (z uwzględnieniem wartości ofert w postępowaniach o analogicznym podobnym charakterze oraz wartości ofert w postępowaniu przeprowadzonym przez Zamawiającego), - dokonaniu analizy ekonomiczno - finansowej przedsięwzięcia w oparciu o bieżące dane wraz z wyliczeniem poziomu dofinansowania zgodnie z właściwą metodyką, - aktualizacji harmonogramu realizacji, przyjmując datę zakończenia rzeczowego projektu 31.12.2012 r., - dostosowanie treści wniosku odpowiednio do zastosowanych danych i uzyskanych wyliczeń - pomoc Zamawiającemu w przygotowaniu uzasadnienia zwiększenia poziomu nakładów dla Komisji Europejskiej; b. Udzielaniu odpowiedzi i wyjaśnień dotyczących ww. opracowania na etapie dokonywanej jego weryfikacji przez NFOŚiGW, Ministerstwo Środowiska i Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, c. Udzielaniu odpowiedzi i wyjaśnień dotyczących ww. opracowania na etapie dokonywanej jego weryfikacji przez Komisję Europejską; 2. Wykonawca zrealizuje zamówienie: a. z zastosowaniem prawa wspólnotowego, w szczególności: - Rozporządzenie Rady WE nr 1028/2006 z dnia 8 grudnia 2006 r. ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności oraz rozporządzenia (WE) nr 1080/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, - Rozporządzenie Rady WE nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności, - Rozporządzenie Rady WE nr 1084/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego Fundusz Spójności, b. zastosowaniem przepisów prawa polskiego, z uwzględnieniem w szczególności: - Ustawa 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz. U. Nr 227, poz. 1658, z późniejszymi zmianami), - Ustawy o rachunkowości z dnia 29 września 1994 r. (Dz. U. 1994 Nr 121 poz. 591 z późniejszymi zmianami), c. z uwzględnieniem krajowych wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków w ramach funduszy strukturalnych i Funduszu spójności w okresie programowania 2007-2013 (opracowanie MRR), krajowych wytycznych w zakresie wybranych zagadnień związanych z przygotowaniem projektów inwestycyjnych, w tym projektów generujących dochód (opracowanie MRR) - Wytycznych dotyczących metodologii przeprowadzania analizy kosztów - korzyści - dokument roboczy nr 4 dla projektów, które zostały uzgodnione pomiędzy Komisją Europejską a Państwami Członkowskimi lub Wytycznych do przygotowania inwestycji w zakresie środowiska współfinansowanych przez FS i EFRR w latach 2007-2013 dla projektów generujących dochód. 3. Forma wykonania zamówienia: Zaktualizowany wniosek zostanie sporządzony w formie papierowej: 5 egzemplarzy w wersji polskiej oraz w formie elektronicznej (cześć opisowa - MS Word, część obliczeniowa - MS Excel). Do wniosku Wykonawca dołączy przeprowadzoną analizę ekonomiczno - finansową przedsięwzięcia wraz z podaniem źródeł i metodyki w formie papierowej i elektronicznej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne; wg załącznika nr 5 2) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 usługi o wartości min. 80.000,00 zł każda, polegające na opracowaniu wniosku o dofinansowanie wraz ze studium wykonalności dla projektu generującego dochód z zakresu gospodarki wodno ściekowej, współfinansowanej ze środków Funduszu, zatwierdzonych przez NFOŚIGW, b) wskazać osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych 2 usług o wartości min. 80.000,00 zł każda, polegających na opracowaniu wniosku o dofinansowanie wraz ze studium wykonalności dla projektu generującego dochód z zakresu gospodarki wodno ściekowej, współfinansowanej ze środków Funduszu, zatwierdzonych przez NFOŚIGW oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie - np. referencje Zamawiającego, dla których wykonano wykazane usługi - wg załącznika nr 4; b) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz dokumentami potwierdzającymi posiadanie przez te osoby wymaganych uprawnień - wg załącznika nr 6 3) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na postawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a)oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 3; Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: - przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, - niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie. Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ofertę wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego z nich. 2.w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia i ustanowieniu pełnomocnika do ich reprezentowania musi być załączone pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii. 3. oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy z nich - wg załącznika nr 2. 4.oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wg załącznika nr 5. W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego z nich. 5.wykaz wykonanych 2 usług o wartości min. 80.000,00 zł każda, polegających na opracowaniu wniosku o dofinansowanie wraz ze studium wykonalności dla projektu generującego dochód z zakresu gospodarki wodno ściekowej, współfinansowanej ze środków Funduszu, zatwierdzonych przez NFOŚIGW oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie - np. referencje Zamawiającego, dla których wykonano wykazane usługi - wg załącznika nr 4; W przypadku składania oferty przez wykonawców, ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców. 6.wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z dokumentami potwierdzającym posiadanie przez te osoby wymagane uprawnienia, wg załącznika nr 6. W przypadku składania oferty przez wykonawców, ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców. 7.oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz ust. 2 ustawy Pzp. - wg załącznika nr 3; W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego z nich. 8. jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzająco odpowiednio, że; a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 9. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i podpisane przez osobę właściwą do reprezentowania wykonawcy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego, poświadczonym przez wykonawcę. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z zapisami zawartymi w pkt IX SIWZ oraz złożyć dokumenty w sposób opisany w pkt X niniejszej SIWZ. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i przedkładają do oferty ustanowione pełnomocnictwo. 3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piotrkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego Pasaż Rudowskiego 10 pok. 317.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego Pasaż Rudowskiego 10 pok. 317.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.