Ogłoszenie z dnia 2010-12-27
Warszawa: Dostawa artykułów spożywczych trwałych
Numer ogłoszenia: 371549 - 2010; data zamieszczenia: 27.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Lekarza Seniora im. dr Kazimierza Fritza, ul. Wołoska 139, 02-507 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8451231, faks 022 8451935.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa - zakład opiekuńczo-leczniczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych trwałych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sukcesywne dostawy (średnio jeden raz w miesiącu) artykułów spożywczych: mącznych, przypraw, koncentratów, napojów, itp. zgodnie z siwz..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.33.10.00 - Warzywa przetworzone 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.83.00.00 - Cukier i produkty pokrewne 15.86.00.00 - Kawa, herbata i podobne produkty 15.87.00.00 - Przyprawy i przyprawy korzenne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HURTOWNIA"BB" S.C. BOŻENA BĄK I S-KA
jakie przetargi wygrała firma
HURTOWNIA"BB" S.C. BOŻENA BĄK I S-KA
- Hurtownia Bożena Bąk, ul. Grójecka 1, 05-530 Góra Kalwaria, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 60137,60
Oferta z najniższą ceną: 60137,60 / Oferta z najwyższą ceną: 60841,97
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Obsługa metrologiczna wyposażenia pomiarowego laboratoriów Centralnego Laboratorium GIORiN w okresie 1 czerwca 2025 r. - 31 maja 2026 r.
- 250/2025 Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz pielęgnacji zieleni na terenie "Plaży Romantycznej" w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wykonanie usługi cateringowej na warsztaty w ramach projektu Era materiałów - popularyzacja inżynierii materiałowej wśród uczniów szkół średnich
- Wykonanie audytów energetycznych lub remontowych lub efektywności energetycznej dla budynków miejskich
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie zapewnienia poprawnego działania oprogramowania Portalu Sprawozdawczego, Pakietu Socjalnego, Systemu Analityczno-Raportowego oraz SDPOA
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2025/2026 r. dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Mienia m. st. Warszawy" z podziałem na części.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Michałowie
- 2025 DOSTAWY PRODUKTÓW DO STOŁÓWKI INTERNATU ZESPOŁU SZKÓŁ NR 2 im. Ks. WARCISŁAWA IV W SZCZECINKU
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Ząbkowicach Śl.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Piskorowicach - Mołyniach, II półrocze 2025r. z podziałem na części1.2.3
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Gminnego w Krosnowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.