eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › PN-152/57/2008/G/PLASTRY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-18

Gdańsk: PN-152/57/2008/G/PLASTRY
Numer ogłoszenia: 371471 - 2008; data zamieszczenia: 18.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Adalberta Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 556 45 15, 7684281, faks (058) 556 36 18, 7614629.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN-152/57/2008/G/PLASTRY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywne dostarczanie n/w materiałów opatrunkowych - plastrów - opisany w 22 pakietach, jak niżej: Pakiet nr 1 - siatka opatrunkowa - 1200 mb. Pakiet nr 2 - jałowy opatrunek oczny - 1800 op. Pakiet nr 3 - chusta trójkątna. - 2200 szt. Pakiet nr 4 - wata bawełniana - 3500 op. Pakiet nr 5 - podkład pod gips - 7500 szt. Pakiet nr 6 - opatrunki - parafina + 0,5% chlorheksydyna - 115 op. Pakiet nr 7 - opatrunek tłusty obojętny - 200 szt. Pakiet nr 8 - plaster włókninowy - 27700 szt. Pakiet nr 9 - przylepiec na tkaninie - 3300 szt. Pakiet nr 10 - elastyczna taśma samoprzylepna - 740 szt. Pakiet nr 11 - plastry przezroczyste do dużych wkłuć - 4300 szt. Pakiet nr 12 - opatrunek pediatryczny - 9000 szt. Pakiet nr 13 - opatrunek hydrożelowy - 500 szt. Pakiet nr 14 - opatrunki hydrokoloidowe - 400 szt. Pakiet nr 15 - jałowe plastry z opatrunkiem 12000 szt. Pakiet nr 16 - plaster pod wenflony - 3000 op. Pakiet nr 17 - opaski gipsowe - 17000 szt. Pakiet nr 18 - opaska unieruchamiająca syntetyczna ( gips syntetyczny) - 200 szt. Pakiet nr 19 - lignina płaty - 12000 szt. Pakiet nr 20 - opaski elastyczne - 23500 szt. Pakiet nr 21 - plaster z opatrunkiem niejałowy - 50 szt. Pakiet nr 22 - opatrunki ze srebrem - 500 szt. Wykaz i ilość zamawianych materiałów opatrunkowych - plastrów podane są w formularzach cenowych /pakietach/ stanowiących Załączniki nr 4 do niniejszej specyfikacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.11.16 - Zestawy opatrunkowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy, tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunek ten będzie spełniony, jeżeli: - wykonawca posiadania doświadczenie w zakresie dostaw materiałów opatrunkowych określonych w pakietach 1-22, na które wykonawca składa ofertę. Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 dostawy materiałów opatrunkowych oferowanym w ofercie (min. 80% łącznej wartości brutto złożonej oferty/pakietów). Wykazane dostawy muszą być potwierdzone w formie referencji podmiotów, na rzecz których były wykonane, że te dostawy zostały wykonane należycie. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Warunek ten będzie spełniony, jeżeli: - wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 50% łącznej wartości brutto pakietów, na które złożył ofertę. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymienionych w podpunktach 1-4 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego mogą wykazać, że razem spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 dookreślone w Rozdziale IV. pkt.10 niniejszej specyfikacji. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków udziału dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia (druk ZP-17), na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w Rozdz. IV pkt. 11 specyfikacji. Z treści złożonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż wykonawca spełnia w/w warunki. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia, zgodnie z art. 26 ustawy chyba ze mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu udokumentowania spełnienia warunków udziału w postępowaniu (Rozdział 3), do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 3, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i odpowiada profilowi dostaw objętych postępowaniem przetargowym ze wskazaniem osoby bądź osób upoważnionych do wykonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie Polski, zgodnie z zapisem pkt. 2 rozdziału I specyfikacji, d) zaakceptowany przez wykonawcę projekt umowy- załącznik nr 2, e) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością, dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem: nazwy przedmiotu, wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia referencji potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie, zgodnie z zapisem rozdz. III pkt. 2 specyfikacji, f) informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- w celu potwierdzenia warunku, zgodnie z zapisem rozdz. III pkt. 3 specyfikacji,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Jakiość - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiający pok. 092 i/lub jak w IV.3.1).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.01.2009 godzina 12:00, miejsce: Zamawiający, pok. 44 - Sekretariat Dyrektora.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.