eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Dostawa sprzętu multimedialnego i komputerowego w ramach programu Cyfrowa Szkoła

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-28

Knurów: Dostawa sprzętu multimedialnego i komputerowego w ramach programu Cyfrowa Szkoła
Numer ogłoszenia: 371470 - 2012; data zamieszczenia: 28.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Szkoła Podstawowa nr 1 , ul. Antoniego Słoniny 1, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 0-32 2352715, faks 0-32 2352715.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu multimedialnego i komputerowego w ramach programu Cyfrowa Szkoła.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn: Dostawa sprzętu multimedialnego i komputerowego w ramach programu Cyfrowa Szkoła. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następujących urządzeń: 1.1. Przenośny komputer dla ucznia z oprogramowaniem - 28 szt. 1.2. Przenośny komputer dla nauczyciela z oprogramowaniem - 10 szt. 1.3. Szafka do przechowywania i bezpiecznego przemieszczania komputerów z funkcją ładowania - 2 szt. 1.4. Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt. 1.5. Tablica interaktywna z systemem mocowania - 1 kpl. 1.6. System do zbierania i analizowania odpowiedzi - 1 kpl. 1.7. Projektor krótkoogniskowy - 1 szt. 1.8. Głośniki - 1 kpl. 1.9. Wizualizer -1 szt. 1.10. Kontroler WLAN zarządzający szkolna siecią bezprzewodową - 1 szt. 1.11. Punkt dostępowy będący elementem szkolnej sieci bezprzewodowej - 3 szt. 1.12. Router z wbudowanymi lub zewnętrznymi modułami zapory sieciowej i systemem blokowania włamań (IPS) - 1 szt. 2. Dodatkowo w ramach przedmiotowego zadania poza dostawą powyżej opisanych urządzeń Wykonawca zobowiązany będzie do ich dostarczenia, wniesienia, rozpakowania, montażu i instalacji, integracji z istniejącą siecią lokalną, uruchomienia i przeprowadzenia instruktażu stanowiskowego w ramach ceny za dostawę urządzeń. Instruktaż stanowiskowy winien zawierać następujące tematy: 2.1. Bezpieczne przechowywanie, ładowanie i przemieszczanie szafki, o której mowa w pkt. 1.3. 2.2. Obsługa tablicy interaktywnej wraz z prezentacją możliwości dołączonego do niej oprogramowania. 2.3. Obsługa systemu do zbierania i analizowania odpowiedzi wraz z prezentacją. 2.4. Obsługa wizualizera. 3. Dostarczony sprzęt ma być nowy, nie może nosić żadnych śladów używania oraz: 3.1. dostarczone materiały winne być wolne od wad, wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz dopuszczone do użytkowania w placówkach oświatowych, być wyprodukowane w 2012 r., fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich. Winny spełniać wymogi norm UE, posiadać niezbędne certyfikaty, atesty i deklaracje, 3.2. na każde żądania Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do okazania niezbędnych certyfikatów, atestów, świadectw jakości i innych dokumentów potwierdzający spełnianie wymogów, 3.3. dostarczony sprzęt ma posiadać niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim. 3.4. Wykonawca zobowiązuje się udzielić minimum 36 miesięcznej gwarancji na sprzęt multimedialny i komputerowy będący przedmiotem zamówienia z wyjątkiem tablicy interaktywnej, dla której okres gwarancji nie może być krótszy niż 60 miesięcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 32.34.24.10 - Sprzęt dźwiękowy 32.35.12.00 - Ekrany 32.42.20.00 - Elementy składowe sieci 38.65.21.00 - Projektory 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 48.22.00.00 - Pakiety oprogramowania dla internetu i intranetu 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 48.51.00.00 - Pakiety oprogramowania komunikacyjnego 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego 72.61.10.00 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się, co najmniej dwoma wykonanymi lub wykonywanymi dostawami których przedmiot był zbieżny z przedmiotem niniejszego zamówienia o wartości co najmniej 50 000,00 zł (brutto) każda, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia. Za zbieżną z przedmiotem zamówienia Zamawiający uzna dostawę, której przedmiotem była/jest dostawa i montaż komputerów, drukarek, tablic interaktywnych, urządzeń wchodzących w skład infrastruktury sieci lokalnej, projektorów, wizualizerów, oprogramowania i innych urządzeń peryferyjnych komputerów osobistych w dowolnej konfiguracji ilościowej, których odbiorcą był/jest użytkownik końcowy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga wykazania się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum 50.000,00 zł. Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dla każdego urządzenia, należy dołączyć do oferty: a. deklaracje zgodności CE b. certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu c. w przypadku notebooka należy dostarczyć również dokument poświadczający zgodność z Energy Star 5.0 (wydruk ze strony Energy Star)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doświadczenie - 20
  • 3 - Dodatkowe parametry komputera uczniowskiego - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę treści umowy w przypadku zmiany adresu siedziby Wykonawcy lub formy prawnej pod warunkiem, że Wykonawca poinformuje niezwłocznie Zamawiającego o tym fakcie i przedłoży dokumenty potwierdzające te zmiany

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.knurow.edu.pl/index.php/zp/dostawy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zespół Jednostek Oświatowych Aleja Lipowa 12 44-196 Knurów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria - pokój 307 Miejski Zespół Jednostek Oświatowych Aleja Lipowa 12 44-196 Knurów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są: Specjalista - Grzegorz Niewidok (32) 441-97-49 Dyrektor Miejskiej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Knurowie - Anna Misiura (32) 235-27-16.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.