Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-07-18
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Opoczno: olej napędowy Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnościa w Opoczni, do kontaktów: Zbigniew Biernacki, Dariusz Sobolewski, ul. Krótka 1, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 044 7547611, fax 044 7547611, e-mail: pgkopoczno@o2.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pgk.opoczno.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Budownictwo i obiekty komunalne, Inne:zbiorowe zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków, gospodarka odpadami. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: olej napędowy. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : ko ntenerowa stacja paliw P.G.K. Sp. z o.o. w Opocznie, ul. Krótka 1, 26-300 Opoczno. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia stanowią powtarzające się okresowo dostawy oleju napędowego do silników typu diesel, spełniającego wymagania Rozporządzenia Ministra Gospodarki I Pracy z dnia 16 sierpnia 2004 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2004 r. Nr 192 poz. 1969) i normą PN-EN ISO 4259:2002. 2.Szacowana ilość zamawianego oleju napędowego w skali 1 miesiąca wynosi: 12 000 litrów (dm3). Prognozowana całkowita ilość przedmiotu zamówienia przez czas trwania umowy wynosi: 216 000 litrów (dm3). 3.Dodatkowe obowiązki Wykonawcy, związane z przedmiotem zamówienia: 1)Wykonawca obowiązany jest dostarczać paliwo o jakości i parametrach (składzie) zgodnych z przepisami prawa, w szczególności odpowiadających polskiej normie. 2)Do każdej dostawy paliwa, stanowiącego przedmiot zamówienia, Wykonawca dołączy dokument dotyczący jakości danej partii paliwa, w szczególności określający parametry fizyko- chemiczne (świadectwo jakości), w oryginale lub potwierdzonej kopii. 3)W przypadku zmiany cen przedmiotu zamówienia w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca dołączy dodatkowy dokumenty i oświadczenia określone w dalszej części SIWZ. 4.Sposób realizacji dostaw: 1)Wykonawca obowiązany jest do zapewnienia stałych dostaw, celem zaspokojenia potrzeb Zamawiającego na paliwo stanowiące przedmiot zamówienia. 2)Zamawiający wymaga realizacji dostaw przez Wykonawcę autocysterną wyposażoną w pompę lub dystrybutor. Wykonawca zapewni organizację i realizację bezpiecznych dostawy paliwa, poprzez przepompowanie dostarczonego paliwa do kontenerowej stacji paliw Zamawiającego. 3)Dostawy paliwa realizowane będą sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego przez okres obowiązywania zawartej umowy. 4)Zgłoszenie zapotrzebowania przez Zamawiającego, z określeniem ilości, nastąpi faksem na numer Wykonawcy podany w zawartej umowie. Wykonawca obowiązany jest każdorazowo potwierdzić złożone zamówienie w formie faksu. 5)Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu paliwo w terminie 48 godzin od chwili (data i godzina) złożenia zamówienia. 6)Wydanie przedmiotu zamówień sukcesywnych nastąpi każdorazowo do kontenerowej stacji paliw Zamawiającego. 7)Do odbioru paliwa uprawniony jest pracownik Zamawiającego, wskazany w umowie. 8)Odbiór paliwa każdorazowo potwierdzony zostanie protokółem odbiorczym (inny podobny dokument). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: brak 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.12.00 - Paliwo Diesla Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.42.00 - Paliwo diesla 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Prognozowana całkowita ilość przedmiotu zamówienia przez czas trwania umowy wynosi: 216 000 litrów (dm3). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 18
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie wymagane 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1)spełniają warunki wskazane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie obrotu paliw płynnych, w tym paliw stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2)spełniają warunki określone w niniejszej SIWZ, 3)złożą oświadczenia i dokumenty wymagane przez Zamawiającego, 4)akceptują istotne warunki umowy, wskazane w projekcie umowy (załącznik do SIWZ), Kryteria oceny spełnienia warunków 1)Jest uprawniony do wykonywania działalności w zakresie obrotu paliwami objętymi przedmiotem zamówienia. 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj:w ciągu 3 lat poprzedzających ogłoszenie niniejszego postępowania, a jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy- w tym okresie, zrealizował lub realizuje co najmniej 1 dostawę o łącznej wartości (netto) dla danego kontrahenta w wysokości minimum 400.000,00 zł w skali następujących po sobie 12 miesięcy. 3) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania, stosownie do art. 24 ustawy, 4)Akceptuje istotne warunki umowy 5)Złożą wymagane dokumenty Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków stawianych Wykonawcom na podstawie wymaganych dokumentów, złożonych przez oferenta, wg formuły spełnia-nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.wypełniony Formularz Oferty,(wzór: załącznik nr 1 do SIWZ), 2.oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór -załącznik nr 2 do SIWZ), 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Z odpisu lub zaświadczenia winno wynikać, kto jest uprawniony do reprezentacji oferenta- w przeciwnym razie należy dołączyć listę osób uprawnionych oraz wskazać sposób reprezentacji. -Jeżeli ofertę składa spółka z o.o. a cena oferty przewyższa dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego należy dołączyć uchwałę wspólników lub umowę spółki wyrażające zgodę na zaciągnięcie takiego zobowiązania. (zarówno uchwała jak i umowa spółki uważana będzie za aktualną jeżeli wystawiona lub potwierdzona zostanie przez organ wystawiający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert). 4. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (wzór: załącznik nr 3 do SIWZ), 5. Zobowiązanie podwykonawcy (o ile będzie brał udział w realizacji zamówienia) do współpracy z firmą zlecającą, przy realizacji zamówienia- wzór: załącznik nr 4 do SIWZ, 6. umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza prowadzona jest w tej formie, 7. umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie- tzw. umowę konsorcyjną, jeżeli ofertę składa konsorcjum, Forma dokumentów Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza poświadczenie zgodności z oryginałem przez jedną z osób podpisujących formularz oferty
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk.opoczno.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.08.2006, godzina 10:30, siedziba zamawiającego, hol w budynku głównym.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: brak 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.07.2006.
INNE PRZETARGI Z OPOCZNA
- Zakup i dostawa stołów z nadbudową i imadłami, stołów spawalniczych oraz stołów monterskich z matą i opaską antystatyczną
- Dostawa preparatów do diagnostyki w podziale na zadania asortymentowe dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
więcej: przetargi w Opocznie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





