eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztynwędliny drobiowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-18

POZYCJA 37135

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Olsztyn: wędliny drobiowe Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Jednostka Wojskowa 1106, do kontaktów: Chobot Leszek, ul. Saperska 1, 10-073 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5423856, fax 089 5422815, e-mail: zamowienia-publiczne@jw1106.netax.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.jw1106.netax.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Obrona. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wędliny drobiowe. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : BRANIEWO, TCZEW, ELBLĄG, LIDZBARK WARMIŃSKI, OSTRÓDA, MORĄG, BARTOSZYCE BIAŁYSTOK, GOŁDAP, SUWAŁKI, ORZYSZ, BEMOWO PISKIE, GIŻYCKO,WĘGORZEWO. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: DOSTAWY: WĘDLIN DROBIOWYCH 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zaświadczenie podmiotu uprawnionego (w szczególności PIW, PIS lub WIJHARS) do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty (środki spożywcze) odpowiadają normom określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.13.11.35 - Wędliny drobiowe Kod CPV wg słownika 2008: 15.13.11.35 - Wędliny drobiowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: ilość 45822 kg, szacunek wartości brutto 363284 PLN 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.01.2007; lub data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium na kwotę 6.800 PLN w tym na: Zadanie nr 1 - kwota 3.800 PLN; Zadanie nr 2 - kwota 3.000 PLN; 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, wyrażą zgodę na poddanie się rygorom procedur bezpieczeństwa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności, jeżeli: - przedmiot zamówienia znajduje się w jego zakresie działalności określonym zapisami właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - ma aktualną decyzję administracyjną wydaną przez Państwowego Inspektora Sanitarnego lub Weterynaryjnego o spełnieniu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie środkami spożywczymi i stosuje system HACCP - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada zgłoszoną działalność gospodarczą w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi do wojewódzkiego inspektora jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 roku o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada kwalifikację Wojskowej Inspekcji Weterynaryjnej do zaopatrywania jednostek wojskowych jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do wykonania zamówienia: - wykazu potwierdzającego, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali należycie minimum dwie dostawy (w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych) odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i Odbiorców oraz załączyli dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie (w przypadku podziału zamówienia na zadania wielkość wartości brutto przedmiotu zamówienia na poszczególne zadania została określona w załączniku B informacje o częściach zamówienia ogłoszenia o zamówieniu) Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - jeżeli posiadają zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 25 % wartości brutto składanej oferty; Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia: 1) o spełnieniu warunków określonych w art. 22, ust. 1 ustawy, 2) o poddaniu się rygorom procedur bezpieczeństwa, Dokumenty: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółek cywilnych dla każdego wspólnika zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione w okresie wskazanym wyżej oraz umowę spółki 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualnej decyzji administracyjnej: - o spełnianiu wymagań w zakresie higieny i kontroli produktów pochodzenia zwierzęcego (art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego Dz. U. 06.17.127 z dnia 2 lutego 2006 r.) wydanej przez właściwy terytorialnie organ Inspekcji Weterynaryjnej - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - o spełnianiu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów, jeżeli środki spożywcze pochodzenia zwierzęcego są produkowane lub przechowywane w zakładzie produkującym lub przechowującym inne środki spożywcze (art. 40 ust. 6 ustawy z dnia 11 maja 2001 roku o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia) wydanej przez właściwy terytorialnie organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej albo Inspekcji Weterynaryjnej - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 6) Zaświadczenie (lub inny dokument) właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o stosowaniu zasad systemu HACCP zgodnie z art. 30 ust. 1 oraz art. 40 ust. 3 i 5 ustawy z dnia 11 maja 2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia tj. Dz.U. z 2005 r. Nr 31, poz. 265 z późn. zm. 7) potwierdzenie o zgłoszeniu działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi (art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych) wydane przez wojewódzkiego inspektora jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych, właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę Wykonawcy - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 8) potwierdzenie posiadania kwalifikacji do zaopatrywania jednostek wojskowych wydane przez właściwy terytorialnie organ Wojskowej Inspekcji Weterynaryjnej. 9) wykazu potwierdzającego, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali należycie minimum dwie dostawy (w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych) odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i Odbiorców oraz załączyli dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie (w przypadku podziału zamówienia na zadania wielkość szacunkowa wartości brutto przedmiotu zamówienia na poszczególne zadania została podana w załączniku B do ogłoszenia o zamówieniu). 10) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy potwierdzającej zdolność kredytową wykonawcy (nie mniej niż 25 % wartości brutto składanej oferty), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Wykaz części zamówienia, której wykonanie zamierza Wykonawca powierzyć Podwykonawcom oraz podanie nazwę (firm) proponowanych Podwykonawców

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw1106.netax.pl. Opłata: 25 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Wniosek o SIWZ przesłać na fax. 089-5422815 od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 - 12:00 podając nazwę firmy, adres oraz NIP. Płatność przy odbiorze za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2006 godzina 08:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.09.2006, godzina 11:00, Olsztyn, ul. Saperska 1, bud. Nr 9, Klub garnizonowy.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.07.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: WĘDLINY DROBIOWE. 1) Krótki opis: DOSTAWY WĘDLIN DROBIOWYCH DO JEDNOSTEK WOJSKOWYCH W MIEJSCOWOŚCIACH - BRANIEWO, TCZEW, ELBLĄG, LIDZBARK WARMIŃSKI, OSTRÓDA , MORĄG, BARTOSZYCE. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.35. 3) Wielkość lub zakres: ilość 25387 kg, szacunek wartości brutto 202161 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.01.2007; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: WĘDLINY DROBIOWE. 1) Krótki opis: DOSTAWY WĘDLIN DROBIOWYCH DO JEDNOSTEK WOJSKOWYCH W MIEJSCOWOŚCIACH - BIAŁYSTOK, GOŁDAP, SUWAŁKI, ORZYSZ, BEMOWO PISKIE, GIŻYCKO , WĘGORZEWO. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.35. 3) Wielkość lub zakres: ilość 20435 kg, szacunek wartości brutto 161123 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.01.2007; Zakończenie: 31.12.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.