Og³oszenie z dnia 2017-03-06
Og³oszenie nr 37120 - 2017 z dnia 2017-03-06 r.
Kielce: Artyku³y informacyjne i promocyjne
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, krajowy numer identyfikacyjny
140700000, ul.
ul. ¯eromskiego
5,
25369
Kielce, woj.
¶wiêtokrzyskie, pañstwo
Polska, tel.
413 497 277, e-mail
dzp@pu.kielce.pl, faks
413 497 278.
Adres strony internetowej (URL): www.ujk.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Uczelnia Publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
tak
www.ujk.edu.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.ujk.edu.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Wy³±cznie w formie pisemnej
Adres:
Uniwersytet Jana Kochanowkiego w Kielcach, ul. ¯eromskieg 5,Kancelaria Ogólna, 25-369 Kielce
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Artyku³y informacyjne i promocyjne
Numer referencyjny: DP.2301.6.2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa artyku³ów informacyjnych i promocyjnych oraz reklama w prasie dla UJK w Kielcach z podzia³em na 2 czê¶ci. - Czê¶æ 1- Publikacja w gazecie codziennej og³oszeñ prasowych w formie dodatku reklamowo-informacyjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowi±cym za³±cznik Nr 2 do SIWZ. - Czê¶æ 2 - Wykonaniu papierowych teczek wraz z dystrybucj± do szkó³ województwa ¶wiêtokrzyskiego, wskazanych przez Zamawiaj±cego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowi±cym za³±cznik Nr 2a do SIWZ. 2.Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ powierzenia przez Wykonawcê wykonania czê¶ci lub ca³o¶ci zamówienia podwykonawcom, w takim przypadku Zamawiaj±cy zgodnie z tre¶ci± art. 36 b ust.1 ustawy Pzp ¿±da wskazania przez Wykonawcê w ofercie czê¶ci zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom i podania przez wykonawcê nazw tych podwykonawców. 3.Zgodnie z art. 24 aa ustawy Pzp, zamawiaj±cy najpierw dokona oceny ofert, a nastêpnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta jest oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz czy spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. 4.Zgodnie z art. 29 ust.3a ustawy Pzp Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez wykonawcê na podstawie umowy o pracê osoby/osób wykonuj±cych czynno¶ci w niniejszym postêpowaniu w zakresie sk³adu tekstu i redagowania tekstu , przez ca³y okres trwania umowy. Wykaz osób, o których mowa w zdaniu poprzednim stanowiæ bêdzie za³±cznik do Umowy - dotyczy czê¶ci 1. 5.Zgodnie z art. 29 ust.3a ustawy Pzp Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez wykonawcê na podstawie umowy o pracê osoby/osób wykonuj±cych w niniejszym postêpowaniu teczki dla maturzystów , przez ca³y okres trwania umowy. Wykaz osób, o których mowa w zdaniu poprzednim stanowiæ bêdzie za³±cznik do Umowy - dotyczy czê¶ci 2. 6.Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ kontroli spe³nienia przez wykonawcê wymagañ , o których mowa w art.29 ust 3a ustawy pzp, na ka¿dym etapie realizacji umowy bêd±cej wynikiem niniejszego postêpowania, a tak¿e sankcji z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ.
II.5) G³ówny kod CPV: 39.29.41.00 - Artyku³y informacyjne i promocyjne
Dodatkowe kody CPV:79341000-9
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia okre¶lony jest oddzielnie dla ka¿dej czê¶ci w za³±czniku 1- informacje dotycz±ce ofert czê¶ciowych
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy oceni spe³nienie warunku na podstawie za³±czonego do oferty o¶wiadczenia wykonawcy , zgodnego z tre¶ci± art. 25a ust.1pkt 1) ustawy Pzp. Wzór stanowi za³±cznik nr 4 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¶li wykonawca wyka¿e, ¿e:
? w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonuje co najmniej jedn± g³ówn± us³ugê o charakterze odpowiadaj±cym przedmiotowi zamówienia o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿: 50.000,00 z³ - dla czê¶ci 1; 5.000,00 z³ - dla czê¶ci 2.
? dysponuje gazet± codzienn± o zasiêgu minimalnym na terenie woj. ¦wiêtokrzyskiego; o nak³adzie minimum 12 000 egzemplarzy
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
UWAGA
1.W przypadku umowy obecnie realizowanej, warto¶æ zrealizowanej czê¶ci umowy powinna wynosiæ odpowiednio: minimum 50.000,00 z³ - dla czê¶ci 1; minimum 5.000,00 z³- dla czê¶ci 2
2.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa w niniejsze sekcji zostanie spe³niony wy³±cznie je¿eli, co najmniej jeden wykonawca wyka¿e ich spe³nianie.
3.Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków, o których mowa w w niniejszej sekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych.
4.Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
5.Zamawiaj±cy oceni, czy udostêpniane wykonawcy przez inne podmioty zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, pozwalaj± na wykazanie przez wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz zbada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 i ust. 5 pkt.1).
6.Kwestiê polegania na zasobie podmiotu trzeciego reguluje szczegó³owo art. 22a ust. 1-6 ustawy
Pzp.
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie
Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) Wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, sporz±dzony wed³ug za³±cznika nr 6 do niniejszej SIWZ oraz za³±czeniem dowodów czy us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce nale¿yte ich wykonanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Zamawiaj±cy wymaga udokumentowania co najmniej jednej us³ugi o warto¶ci nie mniejszej ni¿:
- 50.000,00 z³ brutto - dla czê¶ci 1
- 5.000,00 z³ brutto - dla czê¶ci 2
2) O¶wiadczenie wykonawcy ¿e dysponuje gazet± codzienn± o zasiêgu minimalnym na terenie woj. ¦wiêtokrzyskiego; o nak³adzie minimum 12 000 egzemplarzy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie o którym mowa w sekcji III.2.2) sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to ma potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, brak podstaw do wykluczenia. 3.Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³nienia - w zakresie w jakim powo³uje siê na ich zasoby - warunków udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w o¶wiadczeniu, o którym mowa w sekcji III.2.2) 4.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przeka¿e zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy Pzp, sporz±dzone wed³ug Za³±cznika nr 5 do niniejszej SIWZ. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. 5.Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w sekcji III.4 sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
1.Warunkiem udzia³u w postêpowaniu jest wniesienie wadium w kwocie:
1000,00 z³ - dla czê¶ci 1;(s³ownie: jeden tysi±c, 00/100)
120,00 z³ - dla czê¶ci 2 ;(s³ownie: sto dwadzie¶cia z³, 00/100)
( £±cznie: 1.120,00 z³), przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
2.Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na numer konta Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach: Raiffeisen Bank Polska S.A. Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318.
3.Na dowodzie przelewu nale¿y wpisaæ: "Wadium - numer sprawy DP/2301.6.2017,
4.Potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em kopiê dowodu wp³aty mo¿na do³±czyæ do oferty.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Wszelkie zobowi±zania wykonawcy dotycz±ce realizacji zamówienia okre¶lone s± w projekcie umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 3 oraz 3a do niniejszej SIWZ. 2.Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonanie zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w ni¿ej wymienionych okoliczno¶ciach: 1)zmiany terminu wykonania us³ugi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia (z przyczyn, na które Wykonawca nie mia³ wp³ywu np. w przypadku klêski ¿ywio³owej, zjawisk atmosferycznych, si³y wy¿szej itp.). 2)Zmiany adresu, nr konta bankowego, osób do kontaktu 3)zwiêkszenia b±d¼ zmniejszenia ilo¶ci stron dodatku w ramach ca³kowitej liczby stron wynikaj±cych z zamówienia tj. ³±cznie 84 strony.- dotyczy czê¶ci 1 4)zmiany ilo¶ci ukazuj±cych siê egzemplarzy dodatku, przy zachowaniu ca³kowitej liczby stron wynikaj±cych z zamówienia - dotyczy czê¶ci 1 5)W okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 144 ust.1 ustawy pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 14/03/2017, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: 1
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Publikacja w gazecie codziennej og³oszeñ prasowych w formie dodatku reklamowo-informacyjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowi±cym za³±cznik Nr 2 do SIWZ.
Zgodnie z art. 29 ust.3a ustawy Pzp Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez wykonawcê na podstawie umowy o pracê osoby/osób wykonuj±cych czynno¶ci w niniejszym postêpowaniu w zakresie sk³adu tekstu i redagowania tekstu , przez ca³y okres trwania umowy. Wykaz osób, o których mowa w zdaniu poprzednim stanowiæ bêdzie za³±cznik do Umowy .
Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ kontroli spe³nienia przez wykonawcê wymagañ , o których mowa w art.29 ust 3a ustawy pzp, na ka¿dym etapie realizacji umowy bêd±cej wynikiem niniejszego postêpowania, a tak¿e sankcji z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79341000-9
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakoñczenia: 30/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 100 |
Czê¶æ nr: 2
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Wykonaniu papierowych teczek wraz z dystrybucj± do szkó³ województwa ¶wiêtokrzyskiego, wskazanych przez Zamawiaj±cego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowi±cym za³±cznik Nr 2a do SIWZ.
Zgodnie z art. 29 ust.3a ustawy Pzp Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez wykonawcê na podstawie umowy o pracê osoby/osób wykonuj±cych w niniejszym postêpowaniu teczki dla maturzystów , przez ca³y okres trwania umowy. Wykaz osób, o których mowa w zdaniu poprzednim stanowiæ bêdzie za³±cznik do Umowy - dotyczy czê¶ci 2.
Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ kontroli spe³nienia przez wykonawcê wymagañ , o których mowa w art.29 ust 3a ustawy pzp, na ka¿dym etapie realizacji umowy bêd±cej wynikiem niniejszego postêpowania, a tak¿e sankcji z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39291000-0
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakoñczenia: 14/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena brutto | 60 |
jako¶æ wykonania | 40 |
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawy preparatów dezynfekcyjnych i materia³ów eksploatacyjnych do urz±dzeñ bêd±cych na wyposa¿eniu Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Us³uga cateringu dla uczestników projektu w Sandomierzu w ramach projektu pn. ,,Dzi¶ uczeñ - jutro student'' nr umowy: FESW.08.03.IZ.00-0002/23
- Remont drogi krajowej nr 9 na odcinku Nietulisko Du¿e-Nietulisko Ma³e od km 55+989 do km 56+789 oraz od km 57+335 do km 58+043
- Remont drogi powiatowej nr 1365T w m. Starochêciny Gmina Chêciny
- Zakup wraz z dostaw± wyrobów medycznych dla ¦wiêtokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Zakup i dostawa odczynników wraz z dzier¿aw± dwóch analizatorów oraz sprzêtu niezbêdnego do wykonania badañ dla Zak³adu Markerów Nowotworowych ¦wiêtokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
wiêcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawa materia³ów na potrzeby M³odzie¿owego Domu Kultury w Opolu.
- Dostawa materia³ów prewencyjnych.
- Dostawa materia³ów informacyjno-promocyjnych dla WFO¦iGW w Poznaniu
- Organizacja i promocja wydarzeñ rowerowych oraz wydarzeñ zwi±zan. z zakoñczeniem inwestycji drogowych wraz z dostaw± przedmiot. promocyjnych w ramach promocji Funduszy Europejskich dla Pomorza Zachod.
- Zakup i dostawa materia³ów promocyjnych na potrzeby PZPW w Rzeszowie
- Opracowanie koncepcji rozwoju spo³eczno¶ci energetycznej utworzonej przez GMT,przeprowadzenie warsztatów i wizyty studyjnej dla pracowników UMT i liderów spo³eczno¶ci energetycznej tworzonej przez GMT
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.