Ogłoszenie z dnia 2008-02-22
Warszawa: Wykonanie modernizacji magazynu zbożowego w Gospodarstwie Rolnym Nowy Modlin, gm. Pomiechówek.
Numer ogłoszenia: 37116 - 2008; data zamieszczenia: 22.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa "Domy Handlowe" w Warszawie, Al. Prymasa Tysiąclecia 60/62, 01-424 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8771732, fax 022 8771734.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji magazynu zbożowego w Gospodarstwie Rolnym Nowy Modlin, gm. Pomiechówek..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji magazynu zbożowego w Gospodarstwie Rolnym Nowy Modlin, gm. Pomiechówek - instalowanie przenośników. Szczegółowy zakres robót określa załącznik nr 7 do SIWZ zawierający: - przedmiar robót, - kosztorys ślepy
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.31.32.10 - Instalowanie przenośników Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.32.10 - Instalowanie ruchomych chodników .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium najpóźniej do upływu terminu składania ofert i dołączenie do oferty dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium w wysokości 2000,00zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności z zakresu przedmiotu zamówienia. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie t.j. należycie wykonali ( rozpoczęli i zakończyli) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ), conajmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. 3) Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie w zakresie robót remontowo - budowlanych t.j. dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w/w zakresie, wymagany przepsami obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami ). 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w paragrafie 6 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają dostarczyć: 1) Wypełniony i podpisany przez uprawnioną osobę formularz ofertowy zgodny w treści z wzorem stanowiącym - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy ( wzór formularza oświadczenia stanowi załączik nr 2 do SIWZ). 3) Dowód wniesienia wadium. 4) Aktualny odpis ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ) z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewdencji działalności gospodarczej ( wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ) potwierdzające, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia. 5) Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert ( licząc do dnia składania oferty włącznie). 6) Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert ( licząc do dnia składania oferty włącznie). 7) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8) Wykaz wykonanych robót budowlanych ( minimum 1 ) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jesy krótszy - w tym okresie, odpowiadających swim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( wzór formularza wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ ). 9) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( wzór formularza wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ ). 10) Dokumenty stwierdzające, że osoby o których mowa w w/w pkt.9 posiadają wymagane uprawnienia t.j. kserokopie uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego i ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 11) Wypełniony i podpisany druk formularza podwykonawców stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ, stwierdzający, że Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia samodzielnie lub przy udziale wskazanych podwykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Przedsiębiorstwa Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa - Domy Handlowe w Warszawie, Aleja Prymasa Tysiąclecia 60/62, 01 - 424 Warszawa, pokój nr 3..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2008 godzina 11:00, miejsce: W siedzibie Przedsiębiorstwa Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa - Domy Handlowe w Warszawie, Aleja Prymasa Tysiąclecia 60/62, 01 - 424 Warszawa, pokój nr 3..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
- Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenie Gminy Janowiec
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Nakładki bitumiczne na wybranych odcinkach dróg gminnych w Gminie Sokolniki
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





