eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie robót budowlano-instalacyjnych dostosowania budynku do wymagań p. poż.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-22

Warszawa: Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych dostosowania budynku do wymagań p. poż.
Numer ogłoszenia: 370320 - 2009; data zamieszczenia: 22.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Wójtowska 13, 00-224 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8315251, faks 022 8315251.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpswojtowska.za.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Miasta Stołecznego W-wy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych dostosowania budynku do wymagań p. poż..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych dostosowania budynku do wymagań p. poż. w tym m. in. wykonanie wydzielenia klatek schodowych, wydzielenie ściankami istniejących pokoi wypoczynkowych przy klatkach schodowych i korytarzach, wykonanie instalacji oddymiających klatek schodowych, wykonanie zasilania urządzeń p. poż., modernizacja instalacji odgromowej, modernizacja instalacji hydrantowej. Zadanie realizowane w cyklu 2 letnim, zakończenie robót w 2010r. Do końca 2009r. wykonawca zobowiązany będzie wykonac roboty około min 50% wartości całości robót - obligatoryjnie. Zamawiający zwraca uwagę na termin realizacji zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 10.000,00 zł ( słownie : dziesięć tysięcy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. wykonawca nie może być wykluczony na podstawie art.24 ust. 1 i 2 oraz powinie spełniać warunki określone w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2. wykonawca powinien dysponowac osobą posiadającą uprawnienia SEP do 1 kV na stanowisku dozoru i eksploatacji 3. wykonawca powinien wykazać się wykonaniem min 3 robót budowlanych odpowiadających wartością i rodzajem niniejszemu zamówieniu. Przynajmniej 1 z tych robót powinna być na kwotę minimum 6-cio cyfrową. 4. wykonawca powinien dysponować osobą przeszkoloną przez producenta montowanego systemu SAP 5. wykonawca nie powinien zalegać ze składkiami ZUS i podatkami do Urzędu Skarbowego 6. wykonawca powinien dysponować osoba posiadającą aktualne ogólnobudowlane uprawnienia oraz powinien byc wpisany do Izby Samorządu Zawodowego. 7. wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do wysokości min 6-cio cyfrowej Dla potwierdzenia powyzszego wykonawca powinien dołączyc do oferty niżej wymienione dokumenty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 5 2. aktualny KRS lub aktualne zaświadczenie o wpisie ( o posiadaniu wpisu) do ewidencji działalności gospodarczej 3. aktualne zaświadczenie z ZUS 4. aktualne zaświadczenie Naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego 5. aktualne uprawnienia SEP do 1 kV na stanowisku eksploatacji i dozoru 6. aktualne uprawnienia ogólnobudowlane do kierowania oraz zaświadczenie o wpisie do Izby Samorządu Zawodowego 7. polisa lub inny dokument potwierdzający zawarcie ubezpieczenia OC 8. wykaz robót z ostatnich 5 lat lub jeżeli okres działalności jest krótszy to z tego okresu wraz z referencjami potwierdzającymi należyte wykonanie min 3 robót budowlanych tego rodzaju.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpswojtowska.za.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego pok. nr 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2009 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego pok. nr 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.