eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztynremont budynku administracyjno-biurowego Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii położonego w Olsztynie przy ul. Szarych Szeregów 7

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-26

POZYCJA 37029

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Olsztyn: remont budynku administracyjno-biurowego Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii położonego w Olsztynie przy ul. Szarych Szeregów 7

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii, do kontaktów: Romuald Puzyrewski, ul. Cementowa 3, 10-429 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5320061, fax 089 5320278, e-mail: adm@olsztyn.wiw.gov.pl, www.olsztyn.wiw.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont budynku administracyjno-biurowego Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii położonego w Olsztynie przy ul. Szarych Szeregów 7. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zakres remontu obejmuje roboty murarskie, docieplenie stropu i ścian zewnętrznych, wymianę instalacji elektrycznej, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wymianę instalacji wod-kan i sanitarnej, wykonanie sieci strukturalnej. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Olsztyn ul. Szarych Szeregów 7. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.31.43.10 - Instalowanie okablowania komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.43.10 - Układanie kabli 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zakres jak w pkt1.3. Roboty podzielone na dwa etapy. I-etap obejmuje zakres - wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych i wymiany okien w całym obiekcie, wykonanie wymiany instalacji c.o. w całym obiekcie, wymianę instalacji elektrycznej i strukturalnej na III-ej kondygnacji, - termin wymagany do dn. 30.10.2005 II-etap - wykonanie pozostałych prac w całym obiekcie. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 20.000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Warunki, jakie muszą spełniać Wykonawcy: 1. Wymagane dokumenty które należy dołączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn. 29 stycznia 2004 Dz.U.Nr 19 poz. 177 z 2004r) wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn. 29 stycznia 2004 Dz.U.Nr 19 poz. 177 z 2004r) wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu ubezpieczeń Społecznych potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku. e) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Potencjał ekonomiczno-finansowy: Wykonawca musi wykazać. a) wynik dodatni z działalności za okres ostatnich 3 lat obrachunkowych (w każdym roku obrachunkowym) udokumentowany sprawozdaniami finansowymi zgodnie z Ustawą o Rachunkowości (Dz. U. Nr 76.poz 694 z 2002r tekst jednolity), a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż 3 lata obrotowe a jeżeli okres działalności jest krótszy- za ten okres b) wysokość sprzedaży za lata 2002,2003,2004 (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres), udokumentowana zestawieniem sprzedaży sporządzonym wykonawcę Wymagana jest sprzedaż robót budowlano montażowych w siłach własnych nie mniejsza niż 3.000.000,00 zł rocznie. c) zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł potwierdzoną informacją z banku w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy. Informacja z banku, w której określona będzie jedynie n.p. liczba cyfr bez podania faktycznej kwoty będzie traktowana jako brak zaświadczenia o zdolności kredytowej. d) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 PLN - potwierdzone polisą lub innym dokumentem ubezpieczenia. 3. Potencjał kadrowy a) wymagana przeciętna liczba zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie nie mniejsza niż 60. Do informacji należy dołączyć sprawozdanie Z06 za ostatnie trzy lata. b) wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i odpowiednimi kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Osoby te muszą przynależeć do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadać uprawnienia budowlane odpowiednie dla specyfiki robót. Wykonawca przedłoży listę kadry inżynieryjno technicznej przewidzianej do realizacji robót z dołączonymi kserokopiami uprawnień osób kierujących robotami branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej wraz z kserokopiami zaświadczeń o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa c) wykonawca poda informacje dotyczące kandydata na stanowisko kierownika budowy. Pod względem doświadczenia kandydat powinien spełniać podane niżej wymagania: Kierownik budowy - 2 lata na stanowisku kierownika budowy przy realizacji robót o podobnym charakterze i złożoności potwierdzone wykazem i opisem kierowanych robót. Przez minimalne doświadczenie zawodowe rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych oraz lata przepracowane na odpowiednich stanowiskach kierowniczych jak zaproponowano we wniosku; 4. Warunki dotyczące doświadczenia Wykonawcy. W celu udokumentowania doświadczenia Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. Wymagane co najmniej 3 roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł charakterze przedmiotu zamówienia t.j. remontu budynku użyteczności publicznej. 5. Jeżeli zakres robót nie będzie wykonywany przez oferenta w całości i pełnym zakresie Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia z informacjami na temat ich kwalifikacji do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich prac z wyłączeniem robót budowlanych. Każdy z podmiotów złoży osobno dokumenty wymagane w punkcie 1 p.pkt. a), b), c), d), e). Wniosek winien być sporządzony w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub ręcznie długopisem lub nieścieralnym atramentem. Wniosek nieczytelny nie będzie rozpatrywany. Ocena wniosków i kryteria wyboru: Ocena wniosków oparta będzie na ocenie "spełnia/nie spełnia" wszystkich warunków. Zamawiający dokona oceny wniosków wg poniższego kryterium, jeśli ilość wniosków spełniających minimalne warunki będzie większa od 5: Kryterium doświadczenie - znaczenie 100 %: Zamawiający zakwalifikuje 5 wniosków, w których Wykonawcy udokumentują największe doświadczenie tj. największą liczbę zadań wykonanych z należytą starannością każde zadanie o wartości min 1.500.000,00 zł. W przypadku, gdy Wykonawcy wykażą się taką samą ilością wykonanych robót, Zamawiający wybierze spośród nich Wykonawcę, który wykazał sumarycznie najwyższą wartość wykonaną robót. Zamawiający zaprosi do składania ofert wyłącznie tych Wykonawców, którzy spełnią warunki kwalifikacji oraz zdobędą 5 najwyższych ocen w/w kryterium. Wraz z zaproszeniem do składania ofert Zamawiający przekaże Wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena - 80% Skrócenie terminu wykonania I-go etapu - 20% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 08.08.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 09.08.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.08.2005, godzina 10:30, Olsztyn ul. Cemantowa 3.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 20.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.