eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu informatycznego oraz oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Zabrzu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-26

POZYCJA 37005

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zabrze: dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu informatycznego oraz oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Zabrzu Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Zabrze - Prezydent Miasta, do kontaktów: Aneta Zielska, ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. (032) 3733537, 2710011, fax (032) 3733427, 2710818, e-mail: akieraga@um.zabrze.pl, www.um.zabrze.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Urząd Miejski w Zabrzu Wydział Organizacyjny-Referat Informatyki pok.77A, Krzysztof Ciupka, ul.Powstańców 5-7, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032/3733426. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Miejski w Zabrzu Wydział Organizacyjny-Referat Informatyki pok.77A, Beata Dzieniszewska, ul.Powstańców 5-7, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032/3733426. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urząd Miejski w Zabrzu Biuro Zamówień Publicznych, Aneta Zielska, ul.Wolności 286, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032/3733427, fax 032/3733427. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu informatycznego oraz oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Zabrzu. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu informatycznego (fabrycznie nowego) wraz z oprogramowaniem dla Urzędu Miejskiego w Zabrzu z podziałem na zadania.t.j Zadanie nr 2:Dostawa, instalacja i uruchomienie w sieci nformatycznej UM Zabrze stanowisk komputerowych i terminalowych wraz z oprogramowaniem. Zadanie nr 3:Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu informatycznego orazvoprogramowania dla potrzeb zarządzania i sterowania pracą sieci informatycznej UM Zabrze Zadanie nr 4:Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu informatycznego oraz oprogramowania dla potrzeb infrastruktury komunalnej. Wykonawca może złożyć ofertę na przedmiot zamówienia określony w SIWZ lub równoważny, tj. o parametrach nie gorszych niż podane w SIWZ. W przypadku zaoferowania przedmiotu zamówienia równoważnego, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć w ofercie dokumentację w języku polskim w postaci kart katalogowych lub innych dokumentów producenta, potwierdzających pełną zgodność wszystkich parametrów technicznych i fizycznych równoważnego przedmiotu zamówienia z przedmiotem zamówienia wymaganym przez Zamawiającego.Wykonawca składający ofertę na Zadanie nr 3 zobowiązany jest przeprowadzić wizję lokalną przed terminem składania ofert.Wizję lokalną należy przeprowadzić w obecności upoważnionych osób Zamawiającego w godz. 900-1300 w siedzibie Urzędu miejskiego przy ul. Powstańców Śląskich 5-7 w Zabrzu, po uprzednim uzgodnieniu terminu wizji pod numerem telefonu 3733-309 lub 3733-426. Osobami upoważnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: -Krzysztof Ciupka- Referat Informatyki Urzędu Miejskiego w Zabrzu -Stanisław Śliwiński - Referat Informatyki Urzędu Miejskiego w Zabrzu Potwierdzenie przeprowadzenia wizji lokalnej (wg wzoru zamieszczonego w SIWZ) należy złożyć w ofercie (część D wg Spisu zawartości oferty). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zabrze. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.12.30 - Terminale komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.11.00 - Terminale komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 72.59.00.00 - Profesjonalne usługi komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 72.59.00.00 - Profesjonalne usługi komputerowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: całkowita wartość zamówienia powyżej 130.000 Euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 7;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: dla zadania nr 2- 6.000 PLN dla zadania nr 3- 3.000 PLN dla zadania nr 4- 500 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: zgodnie z SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: zgodnie z paragrafem 1.1 pkt 1,4,5,6 oraz paragrafem 2.1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn.7.04.2004 w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zam.publicznego, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - co należy potwierdzić następującymi dokumentami: A) sprawozdaniem finansowym ,a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu lub oświadczeniem Wykonawcy o braku konieczności sporządzania opinii biegłego rewidenta o sprawozdaniu finansowym albo, w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innym dokumentem określającym obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; przy czym średni roczny obrót w okresie ostatnich 3 lat nie może być mniejszy niż 500 000 PLN, Warunek doświadczenia i warunek finansowy nie podlegają sumowaniu, tzn. spełnienie warunku wyższego jest równoznaczne ze spełnienie warunku niższego - dokumenty potwierdzające spełnienie warunku doświadczenia i warunku finansowego w jednym zadaniu mogą być dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku doświadczenia i warunku finansowego w pozostałych zadaniach. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - co należy potwierdzić następującymi dokumentami: A) wykazem wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw sprzętu informatycznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o łącznej wartości min. 1 000 000 PLN - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie;. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 2005/S 78 - 75396 z dnia 21.04.2005. 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: BZP.340-76/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 13.09.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 13.09.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Aneta Zielska, Stanisław Śliwiński, Krzysztof Ciupka. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 13.09.2005, godzina 10:10, Urząd Miejski w Zabrzu, ul. Wolności 286, 41-800 Zabrze Biuro Zamówień Publicznych, pok.305.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 19.07.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.30. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie nr 2:Dostawa, instalacja i uruchomienie w sieci informatycznej UM Zabrze stanowisk komputerowych i terminalowych wraz z oprogramowaniem. 3) Zakres lub wartość: Zadanie nr 2 poniżej 60.000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.30. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie nr 3:Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu informatycznego oraz oprogramowania dla potrzeb zarządzania i sterowania pracą sieci informatycznej UM Zabrze. 3) Zakres lub wartość: Zadanie nr 3 -pon.60.000 Euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.30. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie nr 4:Dostawa, instalacja i uruchomienie sprzętu informatycznego oraz oprogramowania dla potrzeb infrastruktury komunalnej. 3) Zakres lub wartość: Zadanie nr 4 poniżej 60.000 Euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.