To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-11
Ruszów: Usługi w zakresie obserwacji przeciwpożarowej obszarów leśnych Nadleśnictwa Ruszów
Numer ogłoszenia: 37005 - 2013; data zamieszczenia: 11.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 25125 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Ruszów, ul. Leśna 2, 59-950 Ruszów, woj. dolnośląskie, tel. 75 7714339, faks 75 7714468.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie obserwacji przeciwpożarowej obszarów leśnych Nadleśnictwa Ruszów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie dyżurów przeciwpożarowych od dnia zawarcia umowy do dnia określonego przez RDLP we Wrocławiu na dostrzegalniach p. poż. w leśnictwie Toporów i Poświętne o konstrukcji metalowej i wysokości 32 metry. Dyżur pełniony może być codziennie od poniedziałku do niedzieli od 1 do 12 godzin dziennie. Czas rozpoczęcia i zakończenia dyżuru uwarunkowany jest warunkami atmosferycznymi oraz porą roku i będzie zmieniał się wraz ze zmianą długości dnia i może kończyć się w godzinach 18-21. Praca obserwatora na dostrzegalni w systemie ciągłym tj. od rozpoczęcia dyżurów do zakończenia sezonu zgodnie z terminem określanym przez RDLP we Wrocławiu. Dyżur na dostrzegalni może trwać praktycznie cały miesiąc bez dni wolnych (decydują warunki atmosferyczne)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.11.20 - Usługi ochrony przeciwpożarowej lasów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Global Projekt Sp. z o. o., ul. Łubinowa 20A, 70-785 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 57915,00
Oferta z najniższą ceną: 57915,00 / Oferta z najwyższą ceną: 70200,00
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.