Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-22
Warszawa: ZP/341/14/09 Wymiana instalacji elektrycznej na II klatce schodowej wraz z wymianą tablic rozdzielczych i linii zasilających na IV klatce w budynku przy ul. Waryńskiego 28 w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 369950 - 2009; data zamieszczenia: 22.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wspólnota Mieszkaniowa Waryńskiego 28 , ul. Waryńskiego 28, 00-650 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 621 99 95.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wspólnota Mieszkaniowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/341/14/09 Wymiana instalacji elektrycznej na II klatce schodowej wraz z wymianą tablic rozdzielczych i linii zasilających na IV klatce w budynku przy ul. Waryńskiego 28 w Warszawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji elektrycznej na II klatce schodowej wraz z wymianą tablic rozdzielczych i linii zasilających na IV klatce w budynku przy ul. Waryńskiego 28 w Warszawie. 2. Zakres wymiany instalacji elektrycznej przedstawiony jest w przedmiarze robót załączonym do specyfikacji. Dokumentem pomocniczym jest projekt budowlano-wykonawczy Wymiana i modernizacja instalacji elektrycznych- etap II Opracowanie obejmuje swoim zakresem : - wymianę wlz ze złącz kablowych do zestawu tablic głównych budynku ZTG2 - zestaw tablic głównych budynku ZTG2 na kl.IV - wymianę linii zasilającej lokale mieszkalne na kl.II - zestawy tablic piętrowych ZTP na kl.II - linie zasilające do lokali mieszkalnych na klatce II - linie zasilające lokale użytkowe z tablic głównych ZTG1 i ZTG2 - instalację odbiorczą administracyjną kl.II - orurowanie instalacji teletechnicznych na kl.II - instalację dodatkowej ochrony od porażeń 3.Zamawiający wymaga od Wykonawcy, co najmniej 3- letniej gwarancji na wykonane roboty instalacyjne i naprawcze..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca, który ubiega się o zamówienie publiczne, nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. 2. Do postępowania dopuszcza się firmę, która co najmniej, przez 5 lat prowadzi działalność w zakresie wymiany instalacji elektrycznych oraz posiada odpowiednie referencje, które dołączy do składanej oferty oraz wykonała w okresie 3 lat co najmniej pięć podobnych prac Sposób oceny - spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z przetargu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, według wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ; 5.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat posiadanych uprawnień, według wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi uprawnienia; 6. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub aktualne zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub aktualne zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 9. Wskazanie wyboru kierownika budowy i załączenie wymaganych uprawnień. 10. Referencje (z okresu 5 lat) poświadczające doświadczenie firmy w wymianie instalacji elektrycznej zawierające co najmniej 5 takich robót wykonanych w ostatnich 3 latach..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arkada8.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.arkada8.pl
Arkada8
ul. Waryńskiego 26/5
00-650 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2009 godzina 13:45, miejsce: Arkada8 ul. Waryńskiego 26/5 00-650 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wspólnota stara sie uzyskac dofinansowanie ze środków unijnych..
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie konserwacji (utrzymanie) cieków będących w administracji Zarządu Zlewni Katowice, obszar działania Nadzoru Wodnego w Olkuszu
- Dostawa warzyw, ziemniaków i jabłek do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- BZP.261.16.2024 Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Dostawa samochodów osobowych
- Montaż i demontaż na ulicach Warszawy elementów dekoracji w formie flag i banerów z okazji Meczu Superpuchar UEFA (Super Cup) 2024
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Oboźna 11 m. 19b część nr 2: Nowomiejska 1/3 m. 14 część nr 3: Wilcza 69 m. 30 (w podziale na 3 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- Remont łazienek na parterze w budynku sali gimnastycznej Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy "Wacek" Wasilewskiej w Biłgoraju
- Budowa budynku Przedszkola i świetlicy szkolnej w miejscowości Stare Juchy, gmina Stare Juchy
- Sukcesywne wykonywanie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych, związanych z usuwaniem awarii oraz skutków awarii w obiektach Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- Poprawa efektywności energetycznej w budynkach komunalnych w Gminie Zębowice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.