eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koluszki › Świadczenie usług Menadżera Projektu dla Podprojektu na Budowę sieci szerokopasmowego dostępu do Internetu na terenie Gminy Koluszki realizowanego w ramach projektu Metropolitalna sieć szerokopasmowego dostępu do Internetu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-22

Koluszki: Świadczenie usług Menadżera Projektu dla Podprojektu na Budowę sieci szerokopasmowego dostępu do Internetu na terenie Gminy Koluszki realizowanego w ramach projektu Metropolitalna sieć szerokopasmowego dostępu do Internetu.
Numer ogłoszenia: 369802 - 2009; data zamieszczenia: 22.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Koluszkach , ul. 11-go Listopada 65, 95-040 Koluszki, woj. łódzkie, tel. 044 7256700, faks 044 7145840.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koluszki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług Menadżera Projektu dla Podprojektu na Budowę sieci szerokopasmowego dostępu do Internetu na terenie Gminy Koluszki realizowanego w ramach projektu Metropolitalna sieć szerokopasmowego dostępu do Internetu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zarządzaniu oraz promocji podprojektu na budowę sieci szerokopasmowego dostępu do Internetu na terenie Gminy Koluszki realizowanego w ramach projektu Metropolitalna sieć szerokopasmowego dostępu do Internetu. W zakres zamówienia wchodzi : a) zarządzanie i rozliczanie podprojektu : b) promocja podprojektu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.00.00.00 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania 72.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielanie zamówienia. Zamawiający uzna w/w warunki za spełnione, jeżeli Wykonawca załączy podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz podpisane oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz dodatkowo wykaże, że : a) prowadzi działalność gospodarczą uprawniającą do realizacji niniejszego zamówienia i załączy aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy podmioty występują wspólnie, wykonawcy powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, świadczył usługi w zakresie zarządzania realizacją minimum dwóch projektów dotyczących zakupu i wdrażania projektów teleinformatycznych, lub budowlanych obejmujących w swym zakresie także wykonanie systemów teleinformatycznych o wartości dla każdego z wykazywanych projektów nie mniejszej niż równowartość 300 tys. złotych. Projekty te powinny być współfinansowane ze środków Unii Europejskiej i powinny być projektami zrealizowanymi i rozliczonymi przez Beneficjenta. c) dysponuje lub będzie dysponowała jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika projektu. Osoba ta powinna mieć wyższe wykształcenie oraz posiadać doświadczenie związane z pełnieniem funkcji koordynacyjnej ( typu dyrektor projektu, kierownik projektu, itp.) w co najmniej dwóch projektach obejmujących zakup, wdrożenie projektów teleinformatycznych lub projektów budowlanych obejmujących w swym zakresie także wykonanie systemów teleinformatycznych o minimalnej wartości 300 tys. złotych współfinansowanych ze środków UE, Ponadto osoba ta powinna posiadać certyfikat - lub dyplom ukończenia szkolenia z zakresu zarządzania projektami zgodnie z metodykami ( Prince 2, PMP lub inne równoważne), d) dysponuje lub będzie dysponowała jedną osobą , która będzie specjalistą ds. prawnych. Osoba ta powinna mieć wykształcenie wyższe i tytuł radcy prawnego, e) dysponuje lub będzie dysponowała jedną osobą, która będzie specjalistą ds. rozliczeń. Osoba ta powinna mieć ukończone szkolenie z zakresu funduszy unijnych oraz posiadać doświadczenie związane z pełnieniem funkcji specjalisty ds. sprawozdawczości i rozliczeń w co najmniej dwóch projektach finansowanych i zrealizowanych ze środków unijnych, o wartości minimum 300 tys. złotych każdy, f) dysponuje lub będzie dysponowała jedną osobą, która będzie specjalistą ds. promocji i informacji. Osoba ta powinna mieć ukończone szkolenie z zakresu funduszy unijnych. Posiada doświadczenie związane z pełnieniem funkcji specjalisty ds. promocji i informacji ( lub równoważnej ) w co najmniej dwóch projektach finansowanych i zrealizowanych ze środków unijnych, o wartości minimum 300 tyś złotych każdy. Osoby wykazane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, mogą spełniać więcej niż jedną funkcję. Na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń Zamawiający zweryfikuje, czy Wykonawca spełnia, czy nie spełnia warunków udziału w postępowaniu. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony z postępowania, a złożona przez niego oferta będzie odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty, 2) Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w Art. 22 i 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r . Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity: Dz. U. Nr 223/ 2007 poz. 1655 z późniejszymi zmianami ). 3) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług w zakresie zarządzania realizacją minimum dwóch projektów dotyczących zakupu i wdrażania projektów teleinformatycznych, lub budowlanych obejmujących w swym zakresie także wykonanie systemów teleinformatycznych o wartości dla każdego z wykazywanych projektów nie mniejszej niż równowartość 300 tys. złotych. Projekty te powinny być współfinansowane ze środków Unii Europejskiej i powinny być projektami zrealizowanymi i rozliczonymi przez Beneficjenta. Należy podać zakres prac, wartość oraz datę i miejsce wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane zostały należycie. 4) Wykaz osób którymi dysponuje, lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Należy także załączyć stosowne dokumenty, dyplomy, zaświadczenia potwierdzające że : a) osoba która będzie pełniła funkcję kierownika projektu powinna mieć wyższe wykształcenie oraz posiadać doświadczenie związane z pełnieniem funkcji koordynacyjnej ( typu dyrektor projektu, kierownik projektu, itp.) w co najmniej dwóch projektach obejmujących zakup, wdrożenie projektów teleinformatycznych lub projektów budowlanych obejmujących w swym zakresie także wykonanie systemów teleinformatycznych o minimalnej wartości 300 tys. złotych współfinansowanych ze środków UE, Ponadto osoba ta powinna posiadać certyfikat - lub dyplom ukończenia szkolenia z zakresu zarządzania projektami zgodnie z metodykami ( Prince2, PMP lub inne równoważne), b) osoba która będzie specjalistą ds. prawnych ma wykształcenie wyższe i tytuł radcy prawnego, c ) osoba która będzie specjalistą ds. rozliczeń ma ukończone szkolenie z zakresu funduszy unijnych oraz posiadać doświadczenie związane z pełnieniem funkcji specjalisty ds. sprawozdawczości i rozliczeń w co najmniej dwóch projektach finansowanych i zrealizowanych ze środków unijnych, o wartości minimum 300 tys. złotych każdy, d) osoba, która będzie specjalistą ds. promocji i informacji ma ukończone szkolenie z zakresu funduszy unijnych. Posiada doświadczenie związane z pełnieniem funkcji specjalisty ds. promocji i informacji ( lub równoważnej ) w co najmniej dwóch projektach finansowanych i zrealizowanych ze środków unijnych, o wartości minimum 300 tyś złotych każdy. 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym niż 6 miesięcy od terminu składania ofert, ale potwierdzonej przez organ wydający ( nie wcześniej niż 6 miesięcy od terminu składania ofert ), że stan faktyczny jest aktualny z zapisami w w/w dokumencie. W przypadku, gdy podmioty występują wspólnie wykonawcy powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszystkie w/w dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy lub oświadczenia złożonego przed właściwym organem. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumenty składa zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koluszki.samorzady.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Koluszkach przy ul. 11-go Listopada 65 pok nr 202.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2009 godzina 09:30, miejsce: kancelaria Urzędu Miejskiego w Koluszkach przy ul. 11- go Listopada 65.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt oraz zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 -2013, na podstawie umowy partnerskiej zawartej pomiędzy Miastem Łodzią i Gminą Koluszki, w Łodzi w dniu 30 marca 2009 r. na realizację indywidualnego projektu kluczowego Metropolitalna Sieć Szerokopasmowego Dostępu do Internetu..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.