eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › USŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH ULEGAJĄCYCH BIODEGRADACJI Z KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH K-0799 I K-1023 MIŃSK MAZOWIECKI ADMINISTROWANYCH PRZEZ JEDNOSTKĘ WOJSKOWĄ 1131

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-19

Ogłoszenie nr 369553 - 2016 z dnia 2016-12-19 r.

Mińsk Mazowiecki: USŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH ULEGAJĄCYCH BIODEGRADACJI Z KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH K-0799 I K-1023 MIŃSK MAZOWIECKI ADMINISTROWANYCH PRZEZ JEDNOSTKĘ WOJSKOWĄ 1131
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 338974-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: 23 Baza Lotnictwa Taktycznego, krajowy numer identyfikacyjny 71003764000000, ul.   , 05300   Mińsk Mazowiecki, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 261 553 505, faks 261 553 520, e-mail 23blt.przetargi@wp.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.23blt.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: WOJSKO

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

USŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH ULEGAJĄCYCH BIODEGRADACJI Z KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH K-0799 I K-1023 MIŃSK MAZOWIECKI ADMINISTROWANYCH PRZEZ JEDNOSTKĘ WOJSKOWĄ 1131

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

Sprawa ZP/49/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów pokonsumpcyjnych z kompleksów wojskowych K-0799 Kolonia Janów , K-1023 Mińsk Mazowiecki oraz K-0951 Siedlce, administrowanych przez Jednostkę Wojskową 1131 o kodzie odpadu 20 01 08(odpady kuchenne ulegające biodegradacji). 2. Usługa będzie realizowana według faktycznych potrzeb, tak więc liczba wywozów odpadów pokonsumpcyjnych może ulec zmniejszeniu co do szacowanej ilości wywozów. W przypadku braku potrzeby świadczenia wywozów odpadów pokonsumpcyjnych Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości odpadów. 3. Wykonawca przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: 3.1. świadczenia usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania w okresie: od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.12.2016 r. do 30.11.2017 r. lub do wyczerpania wartości brutto zamówienia, odpadów pokonsumpcyjnych o kodzie 20 01 08 w ilości około 51 000 kg/rok powstających w kompleksie wojskowym: K-0799 23. Baza Lotnictwa Taktycznego, 05-300 Mińsk Mazowiecki - 17 000 kg, K-1023 ul. Warszawska 267, 05-300 Mińsk Mazowiecki - 30 000 kg K-0951 ul. Składowa 39 , 08-110 Siedlce - 4 000 kg. 3.2. zapewnienia Zamawiającemu 3 szt. opisanych beczek w kompleksie K - 0799, 23. Baza Lotnictwa Taktycznego, 05-300 Mińsk Mazowiecki oraz 2 szt. opisanych beczek w kompleksie K-0951 ul. Składowa 39 ,08-110 Siedlce, o pojemności 120 l z klamrą zabezpieczającą pokrywę oraz ich wymianę w przypadku uszkodzenia. W kompleksie K-1023, ul. Warszawska 267, 05-300 Mińsk Mazowiecki, Zamawiający zobowiązuje się do zabezpieczenia we własnym zakresie 30 szt. beczek o pojemności 60 litrów. W przypadku uszkodzenia beczek zabezpieczonych przez Zamawiającego wykonawca zobowiązuje się do wymiany uszkodzonej beczki na nową. 3.3. odbiór odpadów w K-0951 ul. Składowa 39 ,08-110 Siedlce nastąpi dopiero po dodatkowym zgłoszeniu przez Zamawiającego. 3.4. regularnego odbioru odpadów (2 razy w tygodniu) w terminie ustalonym z Zamawiającym, w godz. 7:30 - 15:00, a w szczególnych przypadkach na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego. W przypadku, gdy w dniu opróżniania pojemników występuje dzień wolny od pracy, odebranie odpadów nastąpi w pierwszym dniu roboczym w godz. od 7:30 do 15:00. 3.5. usuwania każdorazowo zanieczyszczeń powstałych przy opróżnianiu pojemników. 3.6. dezynfekcji pojemników po każdorazowym opróżnieniu. 3.7. podania wykazu osób realizujących przedmiot zamówienia tj. imię i nazwisko, nr dokumentu tożsamości, przez kogo wydany i data wydania. 3.8. podania wykazu wraz z numerami rejestracyjnymi samochodów wyznaczonych do realizacji niniejszego zamówienia. 3.9. Zamawiający bez podania przyczyny ma prawo do zmniejszenia, zwiększenia oraz rezygnacji z ilości usług wyszczególnionych w formularzu cenowym. W tym przypadku Wykonawcy nie przysługuje odszkodowanie ani inne roszczenie, w tym zwrot poniesionych nakładów oraz utraconych korzyści. 4. Wykonawca winien posiadać: 4.1. ważną Decyzję, pozwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie odbioru , transportu, odzysku lub unieszkodliwienia/składowania odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012r. dla kodu odpadu 20 01 08 ( odpady kuchenne ulegające biodegradacji). W przypadku braku Decyzji na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwienia/ składowania odpadów - wybrany w drodze postępowania przetargowego Wykonawca zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy złożyć Zamawiającemu aktualną umowę z przedsiębiorstwem do którego odpad będzie przekazany oraz decyzję przedsiębiorstwa na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwienia/ składowania odpadów o kodzie 20 01 08. 4.2. Wpis do Rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996r.(Dz.U. z 2013.poz.1399). 5. Inne postanowienia: 5.1 Cena jednostkowa powinna obejmować wszystkie koszty związane z odbiorem odpadu w czasie trwania umowy (koszt transportu, utylizacji odpadów, dostawy pojemników, załadunku, rozładunku, ewentualne opłaty środowiskowe i inne niewymienione wpływające na wysokość oferty). 5.2 Wycenę należy podać dla odpadów o kodzie 20 01 08. 5.3 Wykonawca może zlecić, wykonanie usługi podwykonawcom pod warunkiem, że posiadają oni kwalifikacje do ich wykonania. 5.4 W przypadku zlecenia realizacji usługi Podwykonawcy, Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu w dniu podpisania umowy, decyzji na prowadzenie działalności w zakresie odbioru, transportu i odzysku lub unieszkodliwienia/ składowania odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012r dla kodu odpadu 20 01 08 oraz wpis do Rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996r.(Dz.U. z 2013.poz.1399) dla Podwykonawcy 5.5 Wykonawca i Podwykonawca ma obowiązek posiadania stosownych zezwoleń, pozwoleń, zgód, zgłoszeń, koncesji, licencji itp. zwanych dalej "zezwoleniami" przez cały okres trwania umowy oraz ich okazywania Zamawiającemu na każde jego wezwanie. W przypadku, gdyby którekolwiek z dotychczasowych zezwoleń wygasło lub zostało cofnięte w okresie obowiązywania niniejszej umowy, wykonawca zobowiązany jest przedstawić nowe zezwolenie w tym zakresie, nie później niż w ostatnim dniu obowiązywania dotychczasowego. 5.6 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 6. Zamawiający wymaga zatrudnienia, przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, minimum jednego pracownika. tj: jedna osoba - odpowiedzialny za transport i odbiór odpadów pokonsumpcyjnych. Przez sformułowanie "pracownik" rozumie się osobę zatrudnioną na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r., poz. 1502 z późn. zm.).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90533000-2
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT5020.00
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PROSPRECO OLSKA SP Z O.O.,  ,  UL.STAROSTY KOSA 4,  07-410,  OSTROŁĘKA,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 56181,60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 53262,36
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 163587,60
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.