eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › USŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH ULEGAJĄCYCH BIODEGRADACJI Z KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH K-0799 I K-1023 MIŃSK MAZOWIECKI ADMINISTROWANYCH PRZEZ JEDNOSTKĘ WOJSKOWĄ 1131

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-11-08

Ogłoszenie nr 338974 - 2016 z dnia 2016-11-08 r.

Mińsk Mazowiecki: USŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH ULEGAJĄCYCH BIODEGRADACJI Z KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH K-0799 I K-1023 MIŃSK MAZOWIECKI ADMINISTROWANYCH PRZEZ JEDNOSTKĘ WOJSKOWĄ 1131
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: 23 Baza Lotnictwa Taktycznego, krajowy numer identyfikacyjny 71003764000000, ul.   , 05300   Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 261 553 505, e-mail , faks 261 553 520.
Adres strony internetowej (URL):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojsko

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie
nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

nie
www.23blt.w.mil.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie
nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres
nie


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
tak: inny sposób za pośrednitwem poczty,kuriera lub osobiście.
Adres:
23 BAZA LOTNICTWA TAKTCZNEGO, 05-300 MIŃSK MAZOWIECKI, KANCELARIA JAWNA


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
NIE

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH ULEGAJĄCYCH BIODEGRADACJI Z KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH K-0799 I K-1023 MIŃSK MAZOWIECKI ADMINISTROWANYCH PRZEZ JEDNOSTKĘ WOJSKOWĄ 1131
Numer referencyjny: Sprawa - ZP/49/2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów pokonsumpcyjnych z kompleksów wojskowych K-0799 Kolonia Janów , K-1023 Mińsk Mazowiecki oraz K-0951 Siedlce, administrowanych przez Jednostkę Wojskową 1131 o kodzie odpadu 20 01 08(odpady kuchenne ulegające biodegradacji). 2. Usługa będzie realizowana według faktycznych potrzeb, tak więc liczba wywozów odpadów pokonsumpcyjnych może ulec zmniejszeniu co do szacowanej ilości wywozów. W przypadku braku potrzeby świadczenia wywozów odpadów pokonsumpcyjnych Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości odpadów. 3. Wykonawca przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: 3.1. świadczenia usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania w okresie: od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.12.2016 r. do 30.11.2017 r. lub do wyczerpania wartości brutto zamówienia, odpadów pokonsumpcyjnych o kodzie 20 01 08 w ilości około 51 000 kg/rok powstających w kompleksie wojskowym: K-0799 23. Baza Lotnictwa Taktycznego, 05-300 Mińsk Mazowiecki - 17 000 kg, K-1023 ul. Warszawska 267, 05-300 Mińsk Mazowiecki - 30 000 kg K-0951 ul. Składowa 39 , 08-110 Siedlce - 4 000 kg. 3.2. zapewnienia Zamawiającemu 3 szt. opisanych beczek w kompleksie K - 0799, 23. Baza Lotnictwa Taktycznego, 05-300 Mińsk Mazowiecki oraz 2 szt. opisanych beczek w kompleksie K-0951 ul. Składowa 39 ,08-110 Siedlce, o pojemności 120 l z klamrą zabezpieczającą pokrywę oraz ich wymianę w przypadku uszkodzenia. W kompleksie K-1023, ul. Warszawska 267, 05-300 Mińsk Mazowiecki, Zamawiający zobowiązuje się do zabezpieczenia we własnym zakresie 30 szt. beczek o pojemności 60 litrów. W przypadku uszkodzenia beczek zabezpieczonych przez Zamawiającego wykonawca zobowiązuje się do wymiany uszkodzonej beczki na nową. 3.3. odbiór odpadów w K-0951 ul. Składowa 39 ,08-110 Siedlce nastąpi dopiero po dodatkowym zgłoszeniu przez Zamawiającego. 3.4. regularnego odbioru odpadów (2 razy w tygodniu) w terminie ustalonym z Zamawiającym, w godz. 7:30 - 15:00, a w szczególnych przypadkach na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego. W przypadku, gdy w dniu opróżniania pojemników występuje dzień wolny od pracy, odebranie odpadów nastąpi w pierwszym dniu roboczym w godz. od 7:30 do 15:00. 3.5. usuwania każdorazowo zanieczyszczeń powstałych przy opróżnianiu pojemników. 3.6. dezynfekcji pojemników po każdorazowym opróżnieniu. 3.7. podania wykazu osób realizujących przedmiot zamówienia tj. imię i nazwisko, nr dokumentu tożsamości, przez kogo wydany i data wydania. 3.8. podania wykazu wraz z numerami rejestracyjnymi samochodów wyznaczonych do realizacji niniejszego zamówienia. 3.9. Zamawiający bez podania przyczyny ma prawo do zmniejszenia, zwiększenia oraz rezygnacji z ilości usług wyszczególnionych w formularzu cenowym. W tym przypadku Wykonawcy nie przysługuje odszkodowanie ani inne roszczenie, w tym zwrot poniesionych nakładów oraz utraconych korzyści. 4. Wykonawca winien posiadać: 4.1. ważną Decyzję, pozwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie odbioru , transportu, odzysku lub unieszkodliwienia/składowania odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012r. dla kodu odpadu 20 01 08 ( odpady kuchenne ulegające biodegradacji). W przypadku braku Decyzji na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwienia/ składowania odpadów - wybrany w drodze postępowania przetargowego Wykonawca zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy złożyć Zamawiającemu aktualną umowę z przedsiębiorstwem do którego odpad będzie przekazany oraz decyzję przedsiębiorstwa na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwienia/ składowania odpadów o kodzie 20 01 08. 4.2. Wpis do Rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996r.(Dz.U. z 2013.poz.1399). 5. Inne postanowienia: 5.1 Cena jednostkowa powinna obejmować wszystkie koszty związane z odbiorem odpadu w czasie trwania umowy (koszt transportu, utylizacji odpadów, dostawy pojemników, załadunku, rozładunku, ewentualne opłaty środowiskowe i inne niewymienione wpływające na wysokość oferty). 5.2 Wycenę należy podać dla odpadów o kodzie 20 01 08. 5.3 Wykonawca może zlecić, wykonanie usługi podwykonawcom pod warunkiem, że posiadają oni kwalifikacje do ich wykonania. 5.4 W przypadku zlecenia realizacji usługi Podwykonawcy, Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu w dniu podpisania umowy, decyzji na prowadzenie działalności w zakresie odbioru, transportu i odzysku lub unieszkodliwienia/ składowania odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012r dla kodu odpadu 20 01 08 oraz wpis do Rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996r.(Dz.U. z 2013.poz.1399) dla Podwykonawcy 5.5 Wykonawca i Podwykonawca ma obowiązek posiadania stosownych zezwoleń, pozwoleń, zgód, zgłoszeń, koncesji, licencji itp. zwanych dalej "zezwoleniami" przez cały okres trwania umowy oraz ich okazywania Zamawiającemu na każde jego wezwanie. W przypadku, gdyby którekolwiek z dotychczasowych zezwoleń wygasło lub zostało cofnięte w okresie obowiązywania niniejszej umowy, wykonawca zobowiązany jest przedstawić nowe zezwolenie w tym zakresie, nie później niż w ostatnim dniu obowiązywania dotychczasowego. 5.6 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 6. Zamawiający wymaga zatrudnienia, przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, minimum jednego pracownika. tj: jedna osoba - odpowiedzialny za transport i odbiór odpadów pokonsumpcyjnych. Przez sformułowanie "pracownik" rozumie się osobę zatrudnioną na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r., poz. 1502 z późn. zm.).

II.5) Główny kod CPV: 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 30/11/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Opis spełnienia warunku: Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca posiada: a) ważną Decyzję właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. dla kodu odpadu 20 01 08 (odpady kuchenne podlegające biodegradacji). b) Wpis do Rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996r.(Dz. U. z 2013.poz.1399) na terenie miasta Mińsk Mazowiecki oraz Gminy Mińsk Mazowiecki oraz na terenie miasta Siedlce. Wykonawca ma obowiązek posiadania stosownych zezwoleń, pozwoleń, zgód, zgłoszeń, koncesji, licencji itp. zwanych dalej "zezwoleniami" przez cały okres trwania umowy oraz ich okazywania zamawiającemu na każde jego wezwanie. W przypadku, gdyby którekolwiek z dotychczasowych zezwoleń wygasło lub zostało cofnięte w okresie obowiązywania niniejszej umowy, wykonawca zobowiązany jest przedstawić nowe zezwolenie w tym zakresie, nie później niż w ostatnim dniu obowiązywania dotychczasowego.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zmieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże zmawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożonym oświadczeniem, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
) ważną Decyzję właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. dla kodu odpadu 20 01 08 (odpady kuchenne podlegające biodegradacji). b) Wpis do Rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996r.(Dz. U. z 2013.poz.1399) na terenie miasta Mińsk Mazowiecki oraz Gminy Mińsk Mazowiecki oraz na terenie miasta Siedlce.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
CENA60
Czas realizacji odbioru odpadów pokonsumpcyjnych poza harmonogramem (w szczególnych przypadkach)40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 17/11/2016, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.