To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-27
Zamość: Przygotowanie, nadruk i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego gadżetów informacyjno-promocyjnych dotyczących Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych realizowanego przez Miasto Zamość.
Numer ogłoszenia: 369246 - 2012; data zamieszczenia: 27.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 313184 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zamość, Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6392084, faks 084 6393054.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie, nadruk i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego gadżetów informacyjno-promocyjnych dotyczących Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych realizowanego przez Miasto Zamość..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa (zwana dalej usługą lub zamówieniem) obejmująca przygotowanie, nadruk i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego gadżetów informacyjno-promocyjnych dotyczących Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych realizowanego przez Miasto Zamość. 2. W skład usługi wchodzi wykonanie następujących rodzajów zadań: 1) DŁUGOPIS określany dalej jako Zadanie 1, 2) TECZKA KARTONOWA określana dalej jako Zadanie 2, 3) NOTES określany dalej jako Zadanie 3, 4) TORBA EKOLOGICZNA określana dalej jako Zadanie 4, 5) SMYCZ Z KARABIŃCZYKIEM określana dalej jako Zadanie 5, 6) ETUI NA TELEFON określane dalej jako Zadanie 6. Zadanie 1 - Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania 1 jest opracowanie graficzne nadruku, wykonanie nadruku na długopisie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego długopisów z nadrukiem. Opis: -długopis metalowy ze skuwką, -wymiar: 14 x 0,9 cm, -kolor korpusu: granatowy/bordowy/czarny, -wkład długopisu: niebieski, mechanizm wkładania wkładu, -nadruk na korpusie, jeden kolor nadruku, -metoda nadruku: grawer laserowy, -ilość : 300 sztuk w jednym kolorze zaakceptowanym przez Zamawiającego. Zadanie 2 - Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania 2 jest opracowanie graficzne nadruku, wykonanie nadruku na teczkach kartonowych i dostarczenie do siedziby Zamawiającego teczek kartonowych z nadrukiem. Opis: -teczka kartonowa składana z zakładką, formatu A4, -grzbiet o wysokości min. 3mm, 2 skrzydła łączone poprzez złożenia, -wykonana z kartonu minimum 300g/m2, -nadruk jednostronny (pierwsza strona teczki), offsetowy, lakierowany, pełen kolor nadruku, -kolor teczki: biały/bordowy/grafitowy, -liczba sztuk: 300 w jednym kolorze zaakceptowanym przez Zamawiającego. Zadanie 3 - Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania 3 jest opracowanie graficzne nadruku, wykonanie nadruku na notesach i dostarczenie do siedziby Zamawiającego notesów z nadrukiem. Opis: -notes formatu A4, -liczba kartek w bloczku - 50 o gramaturze papieru 80g/m2, kartki białe, zadrukowane w kratkę w kolorze okładki z nadrukowaniem jak na okładce, -okładka karton jednostronnie kredowany, kremowy spód, -klejenie po krótkim górnym boku, -karton na spód po całości, -nadruk jednostronny, offsetowy, pełen kolor nadruku, -kolor okładki: bordowa/grafitowa, -liczba sztuk: 300 w jednym kolorze zaakceptowanym przez Zamawiającego, Zadanie 4 -Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania 4 jest opracowanie graficzne nadruku, wykonanie nadruku na torbach ekologicznych i dostarczenie do siedziby Zamawiającego toreb ekologicznych z nadrukiem. Opis: -torba z krótkimi uchwytami (nie dłuższe niż 25 cm), -materiał: bawełna -surówka min. 140g/m2, -wymiary: 38x42cm, -wzmocnione rączki, -nadruk na przedniej stronie torby, jeden kolor nadruku, -metoda nadruku: sitodruk, -kolor torby: kremowy/bordowy, -liczba sztuk: 300 w jednym kolorze zaakceptowanym przez Zamawiającego, Zadanie 5 -Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania 5 jest opracowanie graficzne nadruku, wykonanie nadruku na smyczy i dostarczenie do siedziby Zamawiającego smyczy z nadrukiem i karabińczykiem. Opis: -wymiary: szerokość 15 mm, długość 400 mm ( bez karabińczyka ), -materiał: taśma, -kolor: granatowy/fuksja/limonka, -metalowy karabińczyk i przepięcie - łącznik z tzw. tworzywa sztucznego, plastikowe mocowanie do telefonu, -metoda nadruku: sitodruk, -nadruk jednostronny, pełen kolor nadruku, -liczba sztuk: 500 (po 250 sztuk z dwóch zaakceptowanych przez Zamawiającego kolorów). Zadanie 6 - Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania 6 jest opracowanie graficzne nadruku, wykonanie nadruku na etui na telefon i dostarczenie do siedziby Zamawiającego etui na telefon z nadrukiem. Opis: -materiał: skóropodobny, -kolor: fuksja/granat/limonka, -wymiary: 120 x 75 mm ( uniwersalny przeznaczony do telefonów komórkowych, MP3, itd.), -przypięcie do pasa, -etui z klapką z magnetycznym zapięciem, -nadruk jednostronny, -metoda nadruku: tłoczenie, -ilość: 500 sztuk (po 250 sztuk z dwóch zaakceptowanych przez Zamawiającego kolorów). 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SzOPZ) znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ i stanowić będzie załącznik nr 1 do umowy po jej zawarciu. 4.Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- 5 x MEDIA, ul. Widokowa 13, 83-000 Pruszcz Gdański, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18443,85
Oferta z najniższą ceną: 10954,38 / Oferta z najwyższą ceną: 19643,10
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Remont odcinka ul. 1-go Maja w Zamościu od km 275+643,96 do km 276+092,44 - DK 74
- Zakup używanej koparko-ładowarki dla zakładu usług Komunalnych Sp. z o.o. w Zamościu
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego dla Sądu Okręgowego w Zamościu.
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego dla Sądu Okręgowego w Zamościu.
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla podopiecznych Miejskiego Centrum Pomocy Rodzinie w Zamościu w 2026 roku
- Dostawa fabrycznie nowych urządzeń warsztatowych dla 32 W1OG i jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu wraz z transportem i rozładunkiem do magazynów Zamawiającego. Nr spr: ZP/TP/77/2025.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa materiałów promocyjnych dla Biura RPD"
- Wykonanie, oznakowanie i dostawa artykułów promocyjnych dla programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej
- Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych (gadżetów ekologicznych) oraz wizualizacyjnych na potrzeby funkcjonowania Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie lubelskim.
- Dostawa materiałów promocyjnych w podziale na 4 części
- "Wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych dla DWMPC".
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla Muzeum Historii Polski w Warszawie - 4 pakiety
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





