eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćPrzygotowanie, nadruk i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego gadżetów informacyjno-promocyjnych dotyczących Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych realizowanego przez Miasto Zamość.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-27

Zamość: Przygotowanie, nadruk i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego gadżetów informacyjno-promocyjnych dotyczących Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych realizowanego przez Miasto Zamość.
Numer ogłoszenia: 369246 - 2012; data zamieszczenia: 27.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 313184 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zamość, Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6392084, faks 084 6393054.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie, nadruk i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego gadżetów informacyjno-promocyjnych dotyczących Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych realizowanego przez Miasto Zamość..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa (zwana dalej usługą lub zamówieniem) obejmująca przygotowanie, nadruk i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego gadżetów informacyjno-promocyjnych dotyczących Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych realizowanego przez Miasto Zamość. 2. W skład usługi wchodzi wykonanie następujących rodzajów zadań: 1) DŁUGOPIS określany dalej jako Zadanie 1, 2) TECZKA KARTONOWA określana dalej jako Zadanie 2, 3) NOTES określany dalej jako Zadanie 3, 4) TORBA EKOLOGICZNA określana dalej jako Zadanie 4, 5) SMYCZ Z KARABIŃCZYKIEM określana dalej jako Zadanie 5, 6) ETUI NA TELEFON określane dalej jako Zadanie 6. Zadanie 1 - Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania 1 jest opracowanie graficzne nadruku, wykonanie nadruku na długopisie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego długopisów z nadrukiem. Opis: -długopis metalowy ze skuwką, -wymiar: 14 x 0,9 cm, -kolor korpusu: granatowy/bordowy/czarny, -wkład długopisu: niebieski, mechanizm wkładania wkładu, -nadruk na korpusie, jeden kolor nadruku, -metoda nadruku: grawer laserowy, -ilość : 300 sztuk w jednym kolorze zaakceptowanym przez Zamawiającego. Zadanie 2 - Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania 2 jest opracowanie graficzne nadruku, wykonanie nadruku na teczkach kartonowych i dostarczenie do siedziby Zamawiającego teczek kartonowych z nadrukiem. Opis: -teczka kartonowa składana z zakładką, formatu A4, -grzbiet o wysokości min. 3mm, 2 skrzydła łączone poprzez złożenia, -wykonana z kartonu minimum 300g/m2, -nadruk jednostronny (pierwsza strona teczki), offsetowy, lakierowany, pełen kolor nadruku, -kolor teczki: biały/bordowy/grafitowy, -liczba sztuk: 300 w jednym kolorze zaakceptowanym przez Zamawiającego. Zadanie 3 - Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania 3 jest opracowanie graficzne nadruku, wykonanie nadruku na notesach i dostarczenie do siedziby Zamawiającego notesów z nadrukiem. Opis: -notes formatu A4, -liczba kartek w bloczku - 50 o gramaturze papieru 80g/m2, kartki białe, zadrukowane w kratkę w kolorze okładki z nadrukowaniem jak na okładce, -okładka karton jednostronnie kredowany, kremowy spód, -klejenie po krótkim górnym boku, -karton na spód po całości, -nadruk jednostronny, offsetowy, pełen kolor nadruku, -kolor okładki: bordowa/grafitowa, -liczba sztuk: 300 w jednym kolorze zaakceptowanym przez Zamawiającego, Zadanie 4 -Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania 4 jest opracowanie graficzne nadruku, wykonanie nadruku na torbach ekologicznych i dostarczenie do siedziby Zamawiającego toreb ekologicznych z nadrukiem. Opis: -torba z krótkimi uchwytami (nie dłuższe niż 25 cm), -materiał: bawełna -surówka min. 140g/m2, -wymiary: 38x42cm, -wzmocnione rączki, -nadruk na przedniej stronie torby, jeden kolor nadruku, -metoda nadruku: sitodruk, -kolor torby: kremowy/bordowy, -liczba sztuk: 300 w jednym kolorze zaakceptowanym przez Zamawiającego, Zadanie 5 -Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania 5 jest opracowanie graficzne nadruku, wykonanie nadruku na smyczy i dostarczenie do siedziby Zamawiającego smyczy z nadrukiem i karabińczykiem. Opis: -wymiary: szerokość 15 mm, długość 400 mm ( bez karabińczyka ), -materiał: taśma, -kolor: granatowy/fuksja/limonka, -metalowy karabińczyk i przepięcie - łącznik z tzw. tworzywa sztucznego, plastikowe mocowanie do telefonu, -metoda nadruku: sitodruk, -nadruk jednostronny, pełen kolor nadruku, -liczba sztuk: 500 (po 250 sztuk z dwóch zaakceptowanych przez Zamawiającego kolorów). Zadanie 6 - Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania 6 jest opracowanie graficzne nadruku, wykonanie nadruku na etui na telefon i dostarczenie do siedziby Zamawiającego etui na telefon z nadrukiem. Opis: -materiał: skóropodobny, -kolor: fuksja/granat/limonka, -wymiary: 120 x 75 mm ( uniwersalny przeznaczony do telefonów komórkowych, MP3, itd.), -przypięcie do pasa, -etui z klapką z magnetycznym zapięciem, -nadruk jednostronny, -metoda nadruku: tłoczenie, -ilość: 500 sztuk (po 250 sztuk z dwóch zaakceptowanych przez Zamawiającego kolorów). 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SzOPZ) znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ i stanowić będzie załącznik nr 1 do umowy po jej zawarciu. 4.Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • 5 x MEDIA, ul. Widokowa 13, 83-000 Pruszcz Gdański, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18443,85

  • Oferta z najniższą ceną: 10954,38 / Oferta z najwyższą ceną: 19643,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.