Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-07
Olsztyn: wykonanie skaningu laserowego zamku biskupów warmińskich w Lidzbarku Warmińskim - siedziby Muzeum Warmińskiego Oddziału Muzeum Warmii i Mazur oraz opracowanie wyniku tych pomiarów w postaci: chmury punktów, animacji, wirtualnych spacerów, przekrojów i rzutów inwentaryzacji architektonicznej, panoram pomieszczeń tzw. ścieżki zwiedzania oraz dostarczenie oprogramowania do obróbki uzyskanych wyników w ramach realizacji projektu Konserwacja i restauracja XIV-wiecznego zamku w Lidzbarku Warmińskim - perły architektury gotyckiej w Polsce - II etap
Numer ogłoszenia: 369180 - 2014; data zamieszczenia: 07.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Warmii i Mazur , ul. Zamkowa 2, 10-074 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 5279596 w.44, faks 0-89 5272039.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie skaningu laserowego zamku biskupów warmińskich w Lidzbarku Warmińskim - siedziby Muzeum Warmińskiego Oddziału Muzeum Warmii i Mazur oraz opracowanie wyniku tych pomiarów w postaci: chmury punktów, animacji, wirtualnych spacerów, przekrojów i rzutów inwentaryzacji architektonicznej, panoram pomieszczeń tzw. ścieżki zwiedzania oraz dostarczenie oprogramowania do obróbki uzyskanych wyników w ramach realizacji projektu Konserwacja i restauracja XIV-wiecznego zamku w Lidzbarku Warmińskim - perły architektury gotyckiej w Polsce - II etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie skaningu laserowego zamku biskupów warmińskich w Lidzbarku Warmińskim - siedziby Muzeum Warmińskiego Oddziału Muzeum Warmii i Mazur oraz opracowanie wyniku tych pomiarów w postaci: chmury punktów, animacji, wirtualnych spacerów, przekrojów i rzutów inwentaryzacji architektonicznej, panoram pomieszczeń tzw. ścieżki zwiedzania oraz dostarczenie oprogramowania do obróbki uzyskanych wyników w ramach realizacji projektu Konserwacja i restauracja XIV-wiecznego zamku w Lidzbarku Warmińskim - perły architektury gotyckiej w Polsce - II etap. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: a) inwentaryzacja i pomiary geodezyjne zamku, b) budowa wirtualnej przestrzeni Szczegółowy opis i zakres zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia - będących załącznikiem nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.51.00 - Usługi fotogrametryczne 79.99.91.00 - Usługi skanowania 79.55.20.00 - Usługi przetwarzania tekstu 72.90.00.00 - Usługi archiwizacji komputerowej i konwersji katalogów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1) zamawiający żąda wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 10.000,00 PLN, 2) wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej - poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, 3) w przypadku wyboru pieniądza jako formy wadium, środki wpłacić należy na następujący rachunek bankowy zamawiającego: 36 1540 1072 2001 5013 1081 0004, 4) wadium w pozostałych formach należy wnieść wraz z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali: 1. co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu skaningu 3D wraz z panoramami oraz przygotowaniem wirtualnego spaceru - o wartości co najmniej 90000 złotych brutto. 2. co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu co najmniej jednego portalu www lub integracji wirtualnego spaceru z istniejącym portalem www. - usługa o wartości minimum 50000 złotych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisów umowy w przypadku: 1) zmiana przepisów mających wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy - skutkujące uprawnieniem Stron do zmiany wysokości tego wynagrodzenia, 2) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, noszące znamiona siły wyższej - uprawniające Strony do zmiany umowy w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji, 3) wystąpienia (ujawnienia) w trakcie realizacji umowy okoliczności uzasadniających dokonanie uściśleń/uzupełnień/zmian postanowień umownych korzystnych dla Zamawiającego, w powyższej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie zostanie zwiększone.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MUZEUM WARMII I MAZUR W OLSZTYNIE, ul. Zamkowa 2, 10 - 074 Olsztyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2014 godzina 09:00, miejsce: MUZEUM WARMII I MAZUR W OLSZTYNIE, ul. Zamkowa 2, 10 - 074 Olsztyn - sekretariat Dyrektora Muzeum.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Konserwacja i restauracja XIV-wiecznego zamku w Lidzbarku Warmińskim - perły architektury gotyckiej w Polsce - II etap z programu Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego w ramach MF EOG i NMF2009-2014.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Roboty remontowe w pomieszczeniach budynku Wydziału Humanistycznego przy ul. Kurta Obitza 1 w Olsztynie
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Olsztynie w 2026 roku
- Dostawa inkubatora z podglądem poklatkowym w systemie time-lapse na potrzeby ZIPR Instytutu Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności PAN w Olsztynie
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Żłobków Miejskich w Olsztynie w roku 2026
- Dostawa warzyw i owoców świeżych na potrzeby Zespołu Żłobków Miejskich w Olsztynie w roku 2026
- Zakup i dostawa odczynników do fotometru
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





