eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłobuck › Organizacja szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kłobucku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-15

Kłobuck: Organizacja szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kłobucku
Numer ogłoszenia: 368402 - 2010; data zamieszczenia: 15.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 332050 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Kłobucku, ul. Rynek im. Jana Pawła II 13, 42-100 Kłobuck, woj. śląskie, tel. 034 3109500, faks 034 3109507.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kłobucku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część 1 - PODSTAWY OBSŁUGI KOMPUTERA I KAS FISKALNYCH Szkolenie przeznaczone jest dla 10 osób bezrobotnych posiadających wykształcenie min. podstawowe. Zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 8.00 a 18.00 w wymiarze około 7 - 9 godzin lekcyjnych dziennie (nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie). Czas trwania szkolenia: szkolenie musi zostać przeprowadzone w terminie do 13 dni roboczych w wymiarze 90 godzin lekcyjnych (przez godzinę lekcyjną należy rozumieć 45 minut zajęć), według planu nauczania obejmującego nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu (w tym godziny teoretyczne i praktyczne). W harmonogramie szkolenia Wykonawca uwzględnia przerwy, które nie mogą przekroczyć łącznie 45 minut w każdym dniu zajęć (wchodzące w 30 godzin zegarowych zajęć w tygodniu). Program szkolenia powinien być opracowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Każdy z uczestników szkolenia musi mieć dostęp do indywidualnego miejsca nauki, oznacza to, że dla każdego uczestnika przypada jeden komputer oraz jedna kasa fiskalna. Tematyka szkolenia musi obejmować m.in.: - budowa komputera, - system operacyjny MS Windows XP, - edytor tekstu MS Word, - arkusz kalkulacyjny MS Excel, - poczta elektroniczna, internet - obsługa komputerowego programu użytkowego np. z zakresu sprzedaży, fakturowania, magazynowania, - dokumentacja sprzedaży (m.in. faktura, rachunek, paragon), - obsługa kas fiskalnych wraz z innymi urządzeniami. Szkolenie musi odbyć się na terenie powiatu kłobuckiego lub miasta Częstochowy. W czasie szkolenia Wykonawca ma obowiązek zapewnić uczestnikom szkolenia wyżywienie w postaci codziennego cateringu tj. ciastko typu drożdżówka, kawa, herbata, oraz jeden ciepły posiłek tj. II danie obiadowe (w łącznej kwocie do 15,00 zł brutto na jednego uczestnika szkolenia dziennie). Uczestnicy szkolenia muszą zostać wyposażeni w obowiązkowe materiały szkoleniowe w postaci: zeszyt, długopis i podręcznik z zakresu tematyki objętej programem szkolenia (które każdy uczestnik szkolenia otrzyma na własność) oraz inne dodatkowe, proponowane przez Wykonawcę materiały. Materiały należy uwzględnić w kalkulacji kosztów szkolenia. Odbiór materiałów musi zostać pokwitowany przez uczestników szkolenia. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprzęt oraz narzędzia niezbędne do przeprowadzenia szkolenia. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić badania do celów sanitarno-epidemiologicznych (w tym badanie na nosicielstwo) ze stosownym wpisem do książeczki badań dla celów sanitarno-epidemiologicznych. Szkolenie powinno kończyć się egzaminem sprawdzającym zdobyte wiadomości i umiejętności oraz wydaniem absolwentom szkolenia zaświadczeń o ukończeniu kursu wg wzoru zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dn. 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). Czas trwania egzaminu wlicza się do czasu trwania szkolenia. Koszt szkolenia powinien zatem dodatkowo obejmować: a) koszt wyżywienia, b) koszt materiałów szkoleniowych, c) koszt badań. Część 2 - OPERATOR SPRZĘTU CIĘŻKIEGO (KOPARKO-ŁADOWARKI KL. III) Szkolenie przeznaczone jest dla grupy 15 osób bezrobotnych posiadających wykształcenie min. podstawowe oraz dobry stan zdrowia. Celem szkolenia jest uzyskanie przez osoby bezrobotne praktycznych umiejętności i kwalifikacji niezbędnych do pracy w charakterze operatora maszyn oraz uzyskanie stosownych uprawnień zgodnych z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Czas trwania szkolenia: szkolenie powinno zostać przeprowadzone w wymiarze 202 godzin zajęć, według planu nauczania obejmującego nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu (w tym godziny teoretyczne i praktyczne). W harmonogramie szkolenia Wykonawca uwzględnia przerwy, które nie mogą przekroczyć łącznie 45 minut w każdym dniu zajęć (wchodzące w 30 godzin zegarowych zajęć w tygodniu). Program szkolenia musi być zgodny z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118 poz. 1263) i zatwierdzony przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. Szkolenie musi kończyć się egzaminem państwowym i wydaniem uczestnikom kursu stosownych zaświadczeń o ukończeniu szkolenia oraz zdobyciu uprawnień (książka operatora). Wykonawca powinien zapewnić wszelkie materiały niezbędne do przeprowadzenia szkolenia oraz przeprowadzić niezbędne badania lekarskie. W czasie szkolenia Wykonawca ma obowiązek zapewnić uczestnikom szkolenia wyżywienie w postaci codziennego cateringu tj. ciastko typu drożdżówka, kawa, herbata, oraz jeden ciepły posiłek tj. II danie obiadowe (w łącznej kwocie do 15,00 zł brutto na jednego uczestnika szkolenia dziennie). Szkolenie musi się odbyć na terenie powiatu kłobuckiego lub miasta Częstochowy. 2. Inne wymagania Zamawiającego - dotyczy wszystkich części. 2.1 Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wyżywienie w czasie trwania szkolenia dla osób odbywających szkolenie w miejscowości innej niż miejsce zamieszkania (Zamawiający przekaże Wykonawcy listę uczestników szkolenia, ze wskazaniem osób, którym należy zapewnić wyżywienie), 2.2 Koszt szkolenia nie powinien obejmować kosztu ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW), gdyż jest on finansowany odrębnie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: PODSTAWY OBSŁUGI KOMPUTERA I KAS FISKALNYCH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LUGA Agnieszka Glińska, ul. Jasnogórska 32/8, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7850,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6210,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6210,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: OPERATOR SPRZĘTU CIĘŻKIEGO (KOPARKO-ŁADOWARKI KL. III)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego Ośrodek Szkolenia Operatorów Maszyn, ul. Racjonalizacji 6/8, 02-673 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 30000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.