eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańskwykonanie rewaloryzacji elewacji zachodniej wraz z murem granicznym od strony dziedzińca wewnętrznego oraz elewacji północnej od strony sąsiedniej posesji budynku Sądu Apelacyjnego w Gdańsku ul. Nowe Ogrody 28/29 oraz modernizacja korytarza wjazdowego na

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-14

POZYCJA 36791

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gdańsk: wykonanie rewaloryzacji elewacji zachodniej wraz z murem granicznym od strony dziedzińca wewnętrznego oraz elewacji północnej od strony sąsiedniej posesji budynku Sądu Apelacyjnego w Gdańsku ul. Nowe Ogrody 28/29 oraz modernizacja korytarza wjazdowego na wewnętrzny dziedziniec w budynku tegoż Sądu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Sąd Apelacyjny w Gdańsku, do kontaktów: Tomasz Adamczyk, ul. Nowe Ogrody 28/29, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3238547, fax 058 3238588, e-mail: inwestycje@sagdansk.internetdsl.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.sadapelgd.sisco.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie rewaloryzacji elewacji zachodniej wraz z murem granicznym od strony dziedzińca wewnętrznego oraz elewacji północnej od strony sąsiedniej posesji budynku Sądu Apelacyjnego w Gdańsku ul. Nowe Ogrody 28/29 oraz modernizacja korytarza wjazdowego na wewnętrzny dziedziniec w budynku tegoż Sądu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Sąd Apelacyjny w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 28/29, 80-803 Gdańsk. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie rewaloryzacji elewacji zachodniej wraz z murem granicznym od strony dziedzińca wewnętrznego oraz elewacji północnej od strony sąsiedniej posesji budynku Sądu Apelacyjnego w Gdańsku ul. Nowe Ogrody 28/29 oraz modernizacja korytarza wjazdowego na wewnętrzny dziedziniec w budynku tegoż Sądu. W zakres prac rewaloryzacyjnych elewacji wchodzą: 1.wykonanie remontu elewacji poprzez naprawę uszkodzeń i ubytków 2.wymiana lub uzupełnienie obróbek dekarskich 3.wymiana części okien 4.dostosowanie kolorystyki elewacji i murów do sąsiednich już wyremontowanych przez pokrycie farbami elewacyjnymi o wysokiej odporności na procesy starzenia. W zakres modernizacji korytarza wjazdowego wchodzą: 1.wymiana pasa dolnego ścian bocznych ze sklejki lakierowanej na naturalny kamienny 2.wykonanie napraw uszkodzonych fragmentów ściany 3.uzupełnienie ubytków malarskich 4.uzupełnienie listowania naturalnymi profilami gipsowymi wykończonymi jak pozostałe 5.poprawienie skuteczności oświetlenia 6.wykonanie dodatkowych pochwytów ułatwiających wejście na schody osobom niepełnosprawnym 7.ogólna konserwacja podłóg, ścian i sufitów 8.ogólna konserwacja elementów drewnianych oraz istniejących opraw oświetleniowych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Tak jak w sekcji III 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.10 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.10 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego Oryginalny kod CPV: 45.21.61.12 - Sądy Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.12 - Roboty budowlane w zakresie budynków sądowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 tys. EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 4

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium: 25.000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: a)posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, c)znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający uzna spełnienie warunków udziału w postępowaniu jeżeli Wykonawca wraz z ofertą dostarczy: a)oświadczenie o spełnieniu warunków określonych art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych zgodnie z zał. Nr 2 SIWZ, b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, c)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, d)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, e)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego z zakresu określonego a art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, f)wykaz co najmniej 3-ch wykonanych robót budowlanych (na obiektach kubaturowych w tym na 1 obiekcie wymiaru sprawiedliwości objętym nadzorem konserwatora zabytków o wartości co najmniej 500.000,00 zł - każda robota) w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom przewidzianym do realizacji w ramach niniejszego postępowania, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania zgodnie z zał. Nr 3 SIWZ, g)kopie dokumentów potwierdzających, że roboty wskazane w zał. Nr 3 SIWZ, zostały wykonane przez wykonawcę należycie. Dokumenty powinny zawierać daty wykonania inwestycji, rodzaj obiektu i jego powierzchnię użytkową, h)wykaz osób (w tym 1 kierownik robót budowlanych i 1 kierownik robót elektrycznych) i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności zgodnie z zał. Nr 4 SIWZ, i)dokumenty potwierdzające uprawnienia zawodowe i członkostwo w branżowej izbie inżynierów budownictwa kierownika robót i pozostałych branżystów, j)sprawozdania finansowe oraz jeżeli podlegają one badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, roczne deklaracje podatkowe oraz wypełniony zał. Nr 5 SIWZ, określający obroty, zobowiązania oraz należności. Okresem, za który należy złożyć niniejsze dokumenty to lata 2003, 2004, 2005, a średni obrót z tego okresu winien wynosić co najmniej 5.000.000,00 zł. k)informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy do wartości 300.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, l)polisę lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do wysokości 500.000,00 zł. Ponadto oferta musi zawierać: a)Wykaz części zamówienia wraz ze wskazaniem ich wartości, jakie Wykonawca zamierza powierzyć do wykonania Podwykonawcom oraz nazwy i adresy Podwykonawców, b)Kosztorys ofertowy sporządzony wg KNR na podstawie załączonego przedmiaru robót

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sadapelgd.sisco.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.08.2006, godzina 10:30, Sąd Apelacyjny w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 28/29, 80-803 Gdańsk pok. 07.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 07.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.