Ogłoszenie z dnia 2025-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00245882/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-23
- 2025/BZP 00255000/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-29
- 2025/BZP 00258617/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja energetyczna budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Wólce Husińskiej, Dominikanówce, Majdanie Małym i Hucisku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRASNOBRÓD
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368701
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 36
1.5.2.) Miejscowość: Krasnobród
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-440
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@krasnobrod.pl, zamowienia@krasnobrod.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasnobrod.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a7afefc2-f300-4438-a758-d0a98e7c2c281.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja energetyczna budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Wólce Husińskiej, Dominikanówce, Majdanie Małym i Hucisku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7afefc2-f300-4438-a758-d0a98e7c2c28
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00287522
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00011418/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Modernizacja energetyczna budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Wólce Husińskiej, Dominikanówce, Majdanie Małym i Hucisku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00245882
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: I.271.1.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2.1. część 1 zamówienia - „Modernizacja energetyczna budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Wólce Husińskiej”, której zakres rzeczowy obejmujew szczególności wykonanie następujących robót:
-montaż na dachu budynku instalacji fotowoltaicznej o mocy w przedziale 19,5 - 20kW,
-montaż falownika hybrydowego o mocy min. 15kW,
-montaż magazynu energii o pojemności co najmniej 5kWh,
-zasilenie istniejącej instalacji c.o. z projektowanej pompy ciepła - typu Split powietrze/woda o mocy min. 14kW. System grzewczy wyposażony będzie w bufor o pojemności min. 200 dm3 i włączony do istniejącej instalacji centralnego ogrzewania,
-wykonanie robót towarzyszących modernizacji energetycznej.
UWAGA: Dostarczona i wbudowana w ramach niniejszej części zamówienia pompa ciepła musi być wpisana na listę ZUM (LISTA ZIELONYCH URZĄDZEŃ I MATERIAŁÓW), która dostępna jest pod adresem: https://lista-zum.ios.edu.pl/
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) dokumentacja projektowa, w tym:
-PROJEKTY DO ZGŁOSZENIA ROBÓT,
-ZBIÓR DOKUMENTÓW DO ZGŁOSZENIA ROBÓT BUDOWLANYCH NIEWYMAGAJĄCYCH POZWOLENIA NA BUDOWĘ,
-PROJEKT BUDOWLANY - PROJEKT TECHNICZNY,
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
3) Przedmiary robót,
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.2. pkt. 1) oraz STWIORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.3 pkt.1) oraz STWIORB.
4.6. Gwarancja.
Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały wynosi min. 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego oraz stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny). Wykonawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne na zasadach określonych w § 11 ust. 1 Projektu umowy.
Dotyczy części 1 zamówienia:
Kryterium oceny ofert nie są objęte moduły fotowoltaiczne, falownik
i magazyn energii dla których gwarancja, wynosi odpowiednio:
1) moduły fotowoltaiczne – minimum 12 lat gwarancji producenta, przy czym liniowa gwarancja mocy min.: 83 % po 25 latach,
2) falownik - minimum 8 lat gwarancji producenta,
3) magazyn energii – minimum 10 lat gwarancji producenta
4.5.3.) Główny kod CPV: 45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09330000-1 - Energia słoneczna
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 138990,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2.2. część 2 zamówienia - „Modernizacja energetyczna budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Dominikanówce”, której zakres rzeczowy obejmuje w szczególności wykonanie następujących robót:-docieplenie ścian zewnętrznych kondygnacji nadziemnych:
• ściany zewnętrzne budynku: styropian EPS/wełna mineralna gr. min. 16 cm,
• izolacja termiczna ścian fundamentowych styropianem XPS gr. min. 13 cm (bez odkopywania fundamentów),
-roboty rozbiórkowe związane z robotami termomodernizacyjnymi,
-wykonanie robót towarzyszących modernizacji energetycznej.
UWAGA:
Dokumentacja projektowa zawarta w załączniku nr 1 do SWZ zawiera szerszy zakres robót niż objęty niniejszym zamówieniem w ramach części 2 zamówienia. Zakres robót będący przedmiotem zamówienia nie obejmuje wykonania opaski wokół budynku.
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) dokumentacja projektowa, w tym:
-PROJEKTY DO ZGŁOSZENIA ROBÓT,
-ZBIÓR DOKUMENTÓW DO ZGŁOSZENIA ROBÓT BUDOWLANYCH NIEWYMAGAJĄCYCH POZWOLENIA NA BUDOWĘ,
-PROJEKT BUDOWLANY - PROJEKT TECHNICZNY,
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
3) Przedmiary robót,
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.2. pkt. 1) oraz STWIORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.3 pkt.1) oraz STWIORB.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45321000-3 - Izolacja cieplna
45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 182302,68 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2.3. część 3 zamówienia - „Modernizacja energetyczna budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Majdanie Małym”, której zakres rzeczowy obejmuje w szczególności wykonanie następujących robót:-docieplenie ścian zewnętrznych kondygnacji nadziemnych:
• ściany zewnętrzne budynku: styropian EPS/wełna mineralna gr. min. 16 cm,
• izolacja termiczna ścian fundamentowych styropianem XPS gr. min. 13 cm (bez odkopywania fundamentów),
-izolacja termiczna stropu nad parterem wełną mineralną gr. min. 25 cm,
-roboty rozbiórkowe związane z robotami termomodernizacyjnymi,
-wykonanie robót towarzyszących modernizacji energetycznej.
UWAGA:
Dokumentacja projektowa zawarta w załączniku nr 1 do SWZ zawiera szerszy zakres robót niż objęty niniejszym zamówieniem w ramach części 3 zamówienia. Zakres robót będący przedmiotem zamówienia nie obejmuje wykonania stolarki okiennej i drzwiowej.
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) dokumentacja projektowa, w tym:
-PROJEKTY DO ZGŁOSZENIA ROBÓT,
-ZBIÓR DOKUMENTÓW DO ZGŁOSZENIA ROBÓT BUDOWLANYCH NIEWYMAGAJĄCYCH POZWOLENIA NA BUDOWĘ,
-PROJEKT BUDOWLANY - PROJEKT TECHNICZNY,
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
3) Przedmiary robót,
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.2. pkt. 1) oraz STWIORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.3 pkt.1) oraz STWIORB.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45321000-3 - Izolacja cieplna
45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 212299,46 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2.4. część 4 zamówienia - „Modernizacja energetyczna budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Hucisku”, której zakres rzeczowy obejmuje w szczególności wykonanie następujących robót:-docieplenie ścian zewnętrznych kondygnacji nadziemnych:
• ściany zewnętrzne budynku: styropian EPS/wełna mineralna gr. min. 16 cm,
• izolacja termiczna ścian fundamentowych styropianem XPS gr. min. 13 cm (bez odkopywania fundamentów),
-roboty rozbiórkowe związane z robotami termomodernizacyjnymi,
-wykonanie robót towarzyszących modernizacji energetycznej.
UWAGA:
Dokumentacja projektowa zawarta w załączniku nr 1 do SWZ zawiera szerszy zakres robót niż objęty niniejszym zamówieniem w ramach części 4 zamówienia. Zakres robót będący przedmiotem zamówienia nie obejmuje wykonania opaski wokół budynku oraz budowy podjazdu do garażu
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) dokumentacja projektowa, w tym:
-PROJEKTY DO ZGŁOSZENIA ROBÓT,
-ZBIÓR DOKUMENTÓW DO ZGŁOSZENIA ROBÓT BUDOWLANYCH NIEWYMAGAJĄCYCH POZWOLENIA NA BUDOWĘ,
-PROJEKT BUDOWLANY - PROJEKT TECHNICZNY,
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
3) Przedmiary robót,
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.2. pkt. 1) oraz STWIORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.3 pkt.1) oraz STWIORB.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45321000-3 - Izolacja cieplna
45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 119380,58 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138990,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138990,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WM Budowa paweł Mielnicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9222800355
7.3.3) Ulica: Karola Kurpińskiego
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138990,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182302,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 261671,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182302,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSBUD Łukasz Matkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9212019161
7.3.4) Miejscowość: Wierszczyca
7.3.5) Kod pocztowy: 22-664
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182302,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 212299,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 271875,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 212299,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSBUD Łukasz Matkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9212019161
7.3.4) Miejscowość: Wierszczyca
7.3.5) Kod pocztowy: 22-664
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 212299,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119380,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178350,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119380,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSBUD Łukasz Matkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9212019167
7.3.4) Miejscowość: Wierszczyca
7.3.5) Kod pocztowy: 22-664
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119380,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KRASNOBRÓD
więcej: przetargi KRASNOBRÓD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa poddasza w skrzydle wschodnim oraz części centralnej w budynku V Liceum Ogólnokształcącego w Krakowie przy ul. Studenckiej 12 - etap IV
- Budowa budynku usługowego z zapleczem sanitarno - socjalnym w Sportowym Centrum w Rokietnicy
- "Przebudowa i rozbudowa zadaszeń nad ciągami komunikacyjnymi i stanowiskami targowymi wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach modernizacji i termomodernizacji Targowiska Miejskiego - etap II"
- Przebudowa i modernizacja magazynu i laboratoriów na 6 piętrze budynku B
- Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 6 "Polne Kwiatki" położonego na osiedlu Lecha 79 w Poznaniu - etap II.
- Poprawa efektywności energetycznej szkół
więcej: Energia słoneczna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.