eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w siedzibach jednostek terenowych Oddziału ZUS w OlsztynieI/ZUS w Bartoszycach, I/ZUS w Działdowie, I/ZUS w Szczytnie i BT/ZUS w Nidzicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-21

Olsztyn: Wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w siedzibach jednostek terenowych Oddziału ZUS w Olsztynie: I/ZUS w Bartoszycach, I/ZUS w Działdowie, I/ZUS w Szczytnie i BT/ZUS w Nidzicy
Numer ogłoszenia: 367686 - 2009; data zamieszczenia: 21.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie , Plac Konsulatu Polskiego 4, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5212457, faks 089 5350228.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w siedzibach jednostek terenowych Oddziału ZUS w Olsztynie: I/ZUS w Bartoszycach, I/ZUS w Działdowie, I/ZUS w Szczytnie i BT/ZUS w Nidzicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w siedzibach jednostek terenowych Oddziału ZUS w Olsztynie: I/ZUS w Bartoszycach, I/ZUS w Działdowie, I/ZUS w Szczytnie i BT/ZUS w Nidzicy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, a mianowicie: 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, na dowód tego złożą: a) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wydane w formie decyzji wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce prowadzenia tej działalności, b) zezwolenie na transport odpadów wydane przez starostę właściwego ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania przedsiębiorcy. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, na dowód spełnienia tego warunku złożą stosowne oświadczenie. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, na dowód spełnienia tego warunku złożą stosowne oświadczenie. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, na dowód spełnienia tego warunku złożą: a) odpowiednie oświadczenie, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające zgodność prowadzonej działalności gospodarczej z zakresem prowadzonego postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków ustawowych określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i potwierdzające zgodność prowadzonej działalności gospodarczej z zakresem prowadzonego postępowania, 3. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wydane w formie decyzji wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce prowadzenia tej działalności za wyjątkiem gminnych jednostek organizacyjnych prowadzących działalność w w/w zakresie na terenie własnej gminy (zezwolenie wydawane na podstawie ustawy z 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach -Dz. U. z 2005 r. nr 236, poz. 2008 ze zm.), 4. zezwolenie na transport odpadów wydane przez starostę właściwego ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania przedsiębiorcy (zezwolenie wydawane na podstawie ustawy z 27 kwietnia 2001 r. o odpadach - Dz. U. z 2007 r. nr 39, poz. 251 ze zm.)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Oddział w Olsztynie, Samodzielny Referat Zamówień Publicznych, ul. Mickiewicza 2, 10 -548 Olsztyn, pok. 203..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Oddział w Olsztynie, Samodzielny Referat Zamówień Publicznych, ul. Mickiewicza 2, 10 -548 Olsztyn, pok. 203..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Inspektorat ZUS w Bartoszycach przy ul. Bohaterów Warszawy 2a.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w Inspektoracie ZUS w Bartoszycach przy ul. Bohaterów Warszawy 2a.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Inspektorat ZUS w Działdowie przy ul. Waryńskiego 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w Inspektoratcie ZUS w Działdowie przy ul. Waryńskiego 13.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Inspektorat ZUS w Szczytnie przy ul. Barczewskiego 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w Inspektorat ZUS w Szczytnie przy ul. Barczewskiego 4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Biuro Terenowe ZUS w Nidzicy przy ul. Sienkiewicza 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi wywozu nieczystości stałych i ich utylizacji z pojemników podstawionych w Biurze Terenowym ZUS w Nidzicy przy ul. Sienkiewicza 4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.