Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-12-15
Ogłoszenie nr 367418 - 2016 z dnia 2016-12-15 r.
Konstancin-Jeziorna: Usługa transmisji danych z kamer do centrum monitoringu miejskiego oraz obsługi technicznej monitoringu miejskiego w 2017 roku
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Usługi
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, krajowy numer identyfikacyjny
1327104500000, ul.
ul. Warszawska
32,
05520
Konstancin-Jeziorna, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
+48 22 7564810, +48 22 2011975, faks
+48 22 7564885, +48 222011975, e-mail
zamowienia@konstancinjeziorna.pl
Adres strony internetowej (URL): www.konstancinjeziorna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA(jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa transmisji danych z kamer do centrum monitoringu miejskiego oraz obsługi technicznej monitoringu miejskiego w 2017 roku
Numer referencyjny ZP.271.58.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest :
1) Zapewnienie stałej i nieprzerywalnej transmisji danych ze wszystkich zainstalowanych kamer monitoringu miejskiego (65 kamer) do centrum monitoringu zlokalizowanego przy ul. Polnej 1 w budynku Komisariatu Policji w Konstancinie-Jeziornie.
Transmisja danych ma się odbywać po światłowodach w technologii GePON zakończonych urządzeniem ONU 4x Fast Ethernet lub 1x Gigabit Ethernet o przepustowości 4x100Mb lub 1x1Gb - Zamawiający nie posiada własnej sieci światłowodowej.
Lokalizacja wszystkich kamer monitoringu:
Lokalizacja kamer obrotowych:
1. Słomczyn OSP
2. Słomczyn szkoła
3. Słomczyn kościół
4. Słomczyn Jabłoniowa
5. Wilanowska 1
6. Mirków Plac zabaw
7. Park zdrojowy szalet
8. ul. Literatów wiata śmietnikowa
9. ul. 1000 Lecia Państwa Polskiego (przy hipermarkecie "LIDL")
10. ul. Jaworskiego x Mirkowska
11. Hugonówka 2 ul. Mostowa
12. Rondo Warecka, Prusa, Piłsudskiego
13. ul. Wierzejewskiego "Stocer"
14. ul. Południowa Plac zabaw
15. Tężnia lewa strona ul. Sienkiewicza
16. Amfiteatr widownia
17. Tężnia prawa strona
18. Pomnik Jana Pawła II
19. Stragany Park ul. Źródlana
20. Hugonówka 1 ul. Mostowa
21. Hugonówka 3 ul. Mostowa
22. Plac zabaw Matejki
23. Plac zabaw Sienkiewicza
24. Skatepark ul. Bielawska x Mirkowska
25. ul. Mickiewicza x Wilanowska
26. ul. Wilanowska sklep "Zorza"
27. Rondo Jana Pawła II
28. Rondo Armii krajowej
29. ul. Piłsudskiego x Sobieskiego
30. ul. Sobieskiego x Kopernika Straż Miejska
31. ul. Warszawska X Mirkowska
32. Skolimów przystanek ul. Rycerska x Prusa
33. Kozia 2
34. Kozia 1
35. Rondo Bielawska -Mirkowska
36. ul. Źródlana x Wierzejewskiego - Stragany Park
37. Piłsudskiego x Sienkiewicza -Veturillo
38. ul. Źródlana Plac zabaw
39. Parcela Plac zabaw
40. Rondo Skolimów
Lokalizacja kamer stacjonarnych:
41. Veturillo ul. Wilanowska
42. Amfiteatr bok
43. Amfiteatr tył
44. wejście główne do Urzędu Gminy
45. Mirków 1 ul. Mirkowska
46. Mirków 2 ul. Mirkowska
47. ul. Kozia 3 Plac zabaw
48. ul. Kozia 4 Plac zabaw
49. Urząd Gminy - parking
50. Urząd Gminy - parking
51. ul. Bielawska -Skatepark 3
52. ul. Bielawska -Skatepark 1
53. ul. Bielawska - Skatepark 2
54. Czernidła
55. Parking Urząd Gminy 1
56. Parking Urząd Gminy 2
57. ul. Polna Urząd Gminy 1
58. ul. Polna Urząd Gminy 2
59. Biletomat ul. Warszawska
60. Cieciszew Pomnik
61. Borowina 1
62. Borowina 2
63. Borowina 3
64. Czarnów Plac zabaw
65. Cieciszew 1 Pomnik
2) Stała konserwacja zamontowanego sprzętu monitoringu wizyjnego, serwera i komputerowych stanowisk operatorskich oraz innych elementów monitoringu miejskiego:
Urządzeń aktywnych sieci (65 szt.) w tym:
a) Kamer obrotowych (40 szt.)
b) Kamer stacjonarnych (25 szt.)
c) Stanowisk operatorskich (2 szt.)
d) Serwera i systemu ALNET (1 szt.)
- zwanego dalej "sprzętem"
Stała konserwacja będzie polegała na:
a) regulacji i konfiguracji kamer,
b) instalacji, konfiguracji i aktualizacji oprogramowania systemu monitoringu,
c) opiece serwisowej serwera w tym na instalacji, konfiguracji i aktualizacji oprogramowania systemowego,
d) opiece serwisowej komputerowych stanowisk operatorskich w tym na instalacji, konfiguracji i aktualizacji oprogramowania systemowego,
e) serwisie kamer monitoringu miejskiego, który polegać będzie również na okresowym czyszczeniu (w tym co najmniej raz w miesiącu czyszczenie kloszy kamer), dokonywaniu stosownych i koniecznych napraw oraz realizowaniu bieżących uwag przekazanych przez Zamawiającego w formie wiadomości SMS lub wiadomości e-mailowej w czasie nieprzekraczającym 24 h od czasu zgłoszenia ze strony Zamawiającego,
f) obsłudze programu ALNET, zapewnieniu działania stanowisk operatorskich i na wykonywaniu koniecznych serwisów i aktualizacji,
g) zapewnieniu, na czas naprawy, urządzeń zastępczych w przypadku ich awarii.
2. W razie awarii oraz w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany:
1) dokonać naprawy sprzętu w czasie nie dłuższym niż 8 h) - licząc od godziny zgłoszenia awarii.
2) jeśli naprawa będzie trwała powyżej 8 h liczonych od dokonania zgłoszenia lub będzie wymagane odesłanie uszkodzonego sprzętu do serwisu - Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć na własny koszt i zainstalować sprzęt zastępczy, o parametrach nie gorszych niż uszkodzony, na czas dokonywanej naprawy i zainstalować go w miejsce uszkodzonego sprzętu,
3) w przypadku zaistnienia konieczności wysłania uszkodzonego sprzętu do serwisu - Wykonawca jest zobowiązany zapewnić transport na własny koszt i rachunek,
4) po naprawie uszkodzonego sprzętu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć z powrotem oraz zamontować naprawiony sprzęt w miejscu pierwotnej instalacji sprzętu oraz dokonać stosownych i wymaganych konfiguracji.
5) Po upływie gwarancji, za części będące przedmiotem naprawy zapłaci Zamawiający.
3. Zamawiający, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa następujące wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę oraz podwykonawców na podstawie umów o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności
w zakresie realizacji zamówienia:
1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca i podwykonawcy podczas realizacji zamówienia zatrudniali na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności opisane w pkt. 4), jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy
w sposób określony w przepisie art. 22 § 1 Kodeksu pracy.
2) Każdorazowo, na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu aktualne oświadczenie, że osoby, o których mowa w pkt. 1) są zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, podpisane przez osobę/y upoważnioną przez do reprezentowania Wykonawcy lub osobę przez Wykonawcę umocowaną. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca składa pod rygorem odpowiedzialności za składanie fałszywych oświadczeń. Na zasadach określonych w niniejszym punkcie Wykonawca przedstawia Zamawiającemu oświadczenia dotyczące podwykonawców.
3) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt. 2) w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie uprawniało Zamawiającego do naliczenia kary umownej określonej we wzorze umowy.
4) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę oraz podwykonawców osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia to:
a) regulacja i konfiguracja kamer,
b) instalacja, konfiguracja i aktualizacja oprogramowania systemu monitoringu,
c) opieka serwisowa serwera w tym instalacja, konfiguracja i aktualizacja oprogramowania systemowego,
d) opieka serwisowa komputerowych stanowisk operatorskich w tym instalacja, konfiguracja i aktualizacja oprogramowania systemowego,
e) serwis kamer monitoringu miejskiego
f) obsługa programu ALNET, zapewnienie działania stanowisk operatorskich i na wykonywaniu koniecznych serwisów i aktualizacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy - załącznik nr 4 do zaproszenia.
Termin wykonania zamówienia od 01 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r.
II.5) Główny kod CPV): 72318000-7,
Dodatkowe kody CPV:
72591000-4
II.6) Całkowita wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust.1 pkt.4) ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
W prowadzony uprzednio postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego: ZP.271.55.2016 nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Mazowieckie Sieci Światłowodowe Sp. z o.o.,
,
Słomczyn,
05-507,
Kawęczynek, ul. Prosta 122, kraj/woj.
mazowieckie
INNE PRZETARGI Z KONSTANCINA-JEZIORNY
- Remonty dróg o nawierzchni bitumicznej na terenie gminy Konstancin-Jeziorna w 2025 roku
- Rozbudowa ulicy Elektrycznej w Konstancinie-Jeziornie - Zadanie 2 - odcinek od skrzyżowania z DW721 - ulicą Piaseczyńską i Kazimierza Pułaskiego - do km 0+235,38
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń w Szkole Podstawowej Nr 3 w Konstancinie-Jeziornie
- Przebudowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody Nowe Wierzbno, gm. Konstancin Jeziorna
- Sukcesywne dostawy dodatków mineralnych dla bydła
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.