To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-11-05
Warszawa: Dostawa mebli i wyposażenia biurowego do budynku nr 36 dla ZAiUL
Numer ogłoszenia: 367038 - 2014; data zamieszczenia: 05.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 242020 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Akademia Techniczna, ul. Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6837865, faks 022 6837977.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli i wyposażenia biurowego do budynku nr 36 dla ZAiUL.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenia biurowego do budynku nr 36 dla ZAiUL Zadanie nr 1: Dostawa i montaż mebli biurowych do budynku nr 36 dla ZAiUL: Biurko, kontenerek, szafka, szafa, nadstawka, komoda, wieszak, stół, blat, cokół, regał itd. Wszystkie wymagania szczegółowo opisane w załączniku nr 3 do SIWZ. Zadanie nr 2: Dostawa wyposażenia biurowego do budynku nr 36 dla ZAiUL: Zegar, lampa, tablica, fotel, kosz, sejf, krzesło, godło itd. Wszystkie wymagania szczegółowo opisane w załączniku nr 3A do SIWZ. Wykonawca musi przed rozpoczęciem realizacji zamówienia dokonać pomiaru pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego jako miejsce dostarczenia przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby krzesła z zad. 2 poz. 7 SOPZ spełniały wymagania określone normą PN-EN 16139:2013. Zamawiający wymaga, aby krzesła z zad. 2 poz. 2 i 3 SOPZ spełniały wymagania określone normami PN-EN 1335-1:2004, PN-EN 1335-2:2009, PN-EN 1335-3:2009 oraz PN-EN 1022:2007. Proponowany w ofercie asortyment musi posiadać niezbędne i wymagane atesty. Wszystkie aktualne na dzień podpisania protokołu odbioru atesty i pozostałe dokumenty wymagane obowiązującym prawem Wykonawca musi dołączyć do protokołu odbioru przy każdej dostawie. Brak tych dokumentów skutkować będzie nie podpisaniem protokołu odbioru. Zamawiający dopuszcza kopie atestów potwierdzone za zgodność z oryginałem. Dostarczone atesty muszą być wydane w oparciu o przepisy obowiązujące w przedmiotowym zakresie, a ich termin ważności musi obejmować co najmniej dzień bezusterkowej dostawy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.59.00 - Tablice do pisania i tablice magnetyczne 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 39.25.41.20 - Zegary ścienne 39.29.89.00 - Różne wyroby dekoracyjne 44.42.13.00 - Sejfy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Priorytet XIII, Działanie 13.1 Infrastruktura szkolnictwa wyższego projekt POIS.13.01.00.00-048/08 pt. Przebudowa budynku nr 36 na cele dydaktyczne Wydziału Mechatroniki i Lotnictwa Wojskowej Akademii Technicznej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa wyposażenia biurowego do budynku nr 36 dla ZAiUL
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PROFIL WM SP. Z O. O., Ul. Waryńskiego 26, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30465,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28449,90
Oferta z najniższą ceną: 25139,97 / Oferta z najwyższą ceną: 38778,21
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wymiana nawierzchni asfaltu i wykonanie nowego chodnika wraz z czterema podejściami do klatek schodowych z kostki betonowej typu melanż wzdłuż budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Nałkowskiej 9 w Warszawie.
- Wymiana nawierzchni asfaltu i wykonanie nowego chodnika z kostki betonowej wraz z czterema podejściami do klatek schodowych na działce gruntu nr 71/4 z obrębu 7-07-01 na terenie nieruchomości przy budynkach ul. Marymoncka 147 i 149 od ciągu pieszego na działce gruntu nr 53 z obrębu 7-07-01 do ciągu pieszego posadowionego za ścianą szczytową budynku Marymoncka 147 w kierunku ul. Wrzeciono.
- Dostawa samochodów osobowych
- Kompleksowa organizacja 1-dniowej konferencji naukowej, pod tytułem "Hypertension - a common link in the cardiovascular, kidney and metabolic syndrome"
- Udzielanie specjalistycznych świadczeń zdrowotnych w Poradni Diabetologicznej Polikliniki Warszawa.
- Przebudowa lokali mieszkalnych na sale edukacyjne w technikach w formule "zaprojektuj i wybuduj" (numer postępowania UD-IX-ZP-20-2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów i materiałów biurowych dla 1. RBLog
- ,,Wymiana sufitów i oświetlenia w pomieszczeniach biurowych Polskiej Agencji Prasowej S.A. w likwidacji na IV i V piętrze"
- Zakup mebli biurowych do sekretariatów I Wydziału Cywilnego i IV Wydziału Ksiąg Wieczystych w Sądzie Rejonowym w Jaworze.
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia dla oddziału żłobka i przedszkola w budynku oznaczonym literą "D" przy ul. Drogowców 1 we Władysławowie (....)
- "Dostawa 16 sztuk ruchomej głowy typu wash/beam i 24 sztuk listew oświetleniowych"
- 8/MEB/DCZP/2025/P Dostawa mebli i wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.