Ogłoszenie z dnia 2013-09-10
Warszawa: Usługa prowadzenia szatni w budynkach UKSW przy ul. Wóycickiego 1/3 oraz przy ul. Dewajtis 5
Numer ogłoszenia: 367022 - 2013; data zamieszczenia: 10.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie , ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5618943, faks 022 5618944.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uksw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa prowadzenia szatni w budynkach UKSW przy ul. Wóycickiego 1/3 oraz przy ul. Dewajtis 5.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa prowadzenia szatni w budynkach Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie przy ul. Wóycickiego 1/3 oraz przy ul. Dewajtis 5 w Warszawie w okresie od 01.10.2013 r. - 31.05.2014 r., przez 7 dni w tygodniu w godzinach od 7.30 do 20.30, wg załączonego wykazu obiektów i liczby stanowisk pracowników szatni, znajdującego się w Rozdziale IV - Wzór umowy. W okresie ferii zimowych oraz w innych dniach wolnych od zajęć szatnia jest nieczynna. O dniu wolnym od zajęć Zamawiający powiadomi Wykonawcę, z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w godzinach otwarcia szatni. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie obsługi szatni należy w szczególności: 1) przyjmowanie i wydawanie odzieży wierzchniej, 2) pilnowanie odzieży i pozostawionych rzeczy, 3) dbanie o czystość i estetykę szatni, 4) nie wpuszczanie za ladę szatni osób postronnych, 5) miła i kulturalna obsługa użytkowników szatni. Wykonawca ponosi materialną odpowiedzialność za odzież pozostawioną w szatni oraz za wyposażenie szatni przekazane przez Zamawiającego (numerki do szatni, wieszaki). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne wyodrębnione części zamówienia: część I - Szatnia przy ul. Wóycickiego 1/3, część II - Szatnia przy ul. Dewajtis 5. Każdemu z Wykonawców przysługuje możliwość złożenia oferty na wybraną przez siebie część lub części. Szczegółowy opis zamówienia został określony w Rozdziale IV SIWZ - opis przedmiotu zamówienia. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w umowie. Zamówienie określone jest numerem CPV: 98.34.11.40-8 (usługi dozorowania). Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Nie wskazanie podwykonawcy będzie rozumiane, że zamówienie w całości realizowane jest przez Wykonawcę składającego ofertę..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.40-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: Część I - Szatnia przy ul. Wóycickiego 1/3, w wysokości 6.000,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy), Część II - Szatnia przy ul. Dewajtis 5, w wysokości 1.200,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc dwieście). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. Złożone wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi zawierać zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, czyli do dnia 18 września 2013 roku, do godz. 10.30. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu w terminie do dnia 18 września 2013 roku, do godz. 10.30 na rachunek bankowy Zamawiającego powinny wpłynąć pieniądze przelane tytułem wadium. Jeśli Zamawiający stwierdzi, że w wymaganym terminie na koncie nie znalazły się środki wpłacone przez Wykonawcę tytułem wadium, to nawet w przypadku posiadania kopii dokonania przelewu uzna, że wadium nie zostało wniesione. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Rozwoju Eksportu S. A. 21114010100000367012001005 z dopiskiem: wadium na przetarg nieograniczony nr DZP-370-51/2013. Do oferty należy dołączyć kserokopię dokonania przelewu. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie do oferty należy dołączyć w oddzielnej kopercie oryginały stosownych dokumentów. Warunki zwrotu i zatrzymania wadium określono w art. 46 ustawy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
DOTYCZY CZĘŚCI I: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, gdy Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał lub wykonuje co najmniej trzy usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - prowadzenia szatni, realizowanych przez okres co najmniej 8 miesięcy każda, o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 złotych każda. DOTYCZY CZĘŚCI II: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, gdy Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał lub wykonuje co najmniej trzy usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - prowadzenia szatni, realizowanych przez okres co najmniej 8 miesięcy każda, o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 złotych każda.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
DOTYCZY CZĘŚCI I: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, gdy Wykonawca dysponuje co najmniej 10 osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, przeszkolonych w zakresie bhp i ppoż., w pełni sprawnych fizycznie, posiadających doświadczenie w wykonywaniu wymaganych czynności. DOTYCZY CZĘŚCI II: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, gdy Wykonawca dysponuje co najmniej 2 osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, przeszkolonych w zakresie bhp i ppoż., w pełni sprawnych fizycznie, posiadających doświadczenie w wykonywaniu wymaganych czynności.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony umowy zastrzegają sobie prawo do zmiany postanowień umownych w przypadkach: 1) zmiany w przepisach prawa lub wykładni jego przepisów, 2) zajścia okoliczności (zdarzeń), na które strony nie miały wpływu, a dotyczyły działania lub zaniechania: a) osób trzecich, b) organów administracji publicznej, 3) zmiany okoliczności towarzyszących zawarciu umowy, a wpływających obiektywnie, bezpośrednio lub pośrednio w sposób dalece utrudniający, niemożliwy lub czyniący niemożliwym spełnienia świadczeń stron umowy, w sposób określony pierwotnie w umowie. Wprowadzenie do umowy zmiany, o której mowa w ust. 1, wymaga zgody stron wyrażonej w drodze pisemnego aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.uksw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych (pokój numer 032).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2013 godzina 10:30, miejsce: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa, Sekretariat Kanclerza UKSW (pokój numer 035).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szatnia przy ul. Wóycickiego 1/3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa prowadzenia szatni w budynkach Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie przy ul. Wóycickiego 1/3 w Warszawie, w okresie od 01.10.2013 r. - 31.05.2014 r., przez 7 dni w tygodniu w godzinach od 7.30 do 20.30, wg załączonego wykazu obiektów i liczby stanowisk pracowników szatni, znajdującego się w Rozdziale IV - Wzór umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.40-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szatnia przy ul. Dewajtis 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa prowadzenia szatni w budynkach Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie przy ul. Dewajtis 5 w Warszawie w okresie od 01.10.2013 r. - 31.05.2014 r., przez 7 dni w tygodniu w godzinach od 7.30 do 20.30, wg załączonego wykazu obiektów i liczby stanowisk pracowników szatni, znajdującego się w Rozdziale IV - Wzór umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.40-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie czynności zawodowych położnej w Klinice Położnictwa i Perinatologii
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej w Przychodni Medycyny Rodzinnej.
- zakup przełączników sieciowych dla Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ
- Dostawa i montaż materiałów do wyposażenia terenów zewnętrznych na terenie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- Zakup i dostawa komputerów dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie.
- RZP - 34/AK/2025 - Dostawa odczynników do analizy moczu i koagulologii wraz z dzierżawą analizatorów oraz wirówki
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.