eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa szkła laboratoryjnego, odczynników, wzorców, materiałów mikrobiologicznych i materiałów filtracyjnych do badan laboratoryjnych w zakresie ochrony środowiska dla laboratoriów Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Poznaniu i Delegatur w Ka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-20

Poznań: Dostawa szkła laboratoryjnego, odczynników, wzorców, materiałów mikrobiologicznych i materiałów filtracyjnych do badan laboratoryjnych w zakresie ochrony środowiska dla laboratoriów Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Poznaniu i Delegatur w Kaliszu, Koninie, Lesznie i Pile.
Numer ogłoszenia: 366872 - 2009; data zamieszczenia: 20.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu , ul. Czarna Rola 4, 61-625 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8270512, faks 061 8270522.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.pios.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa szkła laboratoryjnego, odczynników, wzorców, materiałów mikrobiologicznych i materiałów filtracyjnych do badan laboratoryjnych w zakresie ochrony środowiska dla laboratoriów Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Poznaniu i Delegatur w Kaliszu, Koninie, Lesznie i Pile..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szkła laboratoryjnego, odczynników, wzorców, materiałów mikrobiologicznych i materiałów filtracyjnych do badan laboratoryjnych w zakresie ochrony środowiska dla laboratoriów Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Poznaniu i Delegatur w Kaliszu, Koninie, Lesznie i Pile w asortymencie i ilościach zgodnie z listą (załącznik do SIWZ Nr 5)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 15.99.42.00 - Bibuła filtracyjna 33.69.81.00 - Kultury mikrobiologiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający rezygnuje z prawa do żądania od wykonawców wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) Spełniają wymagania określone w niniejszej SIWZ, c) Udokumentują wykonanie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 3 (trzech) dostaw tego samego rodzaju o wartości minimum 100 tys. każda, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć: 1)Oświadczenie o spełnieniu wymagań Art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, 2)Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ, 3)Opis oferowanego przedmiotu zamówienia, pod kątem wartości i spełniania minimalnych wymogów i parametrów postawionych przez Zamawiającego w załączniku nr 5 do SIWZ (Opis warunków technicznych). Wykonawca w tym celu składa dokument sporządzony w oparciu o załącznik nr 5 wpisując wartość oraz opisując każdą pozycję z oferowanym równoważnym odpowiednikiem. Opis ten musi pozwolić jednoznacznie stwierdzić zgodność z wymaganiami Zamawiającego postawionymi w SIWZ. Do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 , wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 3 (trzech) dostaw tego samego rodzaju, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców (zgodnie z załącznikiem nr 4 - Wykaz dostaw) 6) dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie - 3 (trzy) referencje. Dokumenty, o których mowa są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, z zastrzeżeniem wynikającym z przepisów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.pios.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Czarna Rola 4 61-625 Poznań.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu, ul. Czarna Rola 4, 61-625 Poznań, w Biurze Obsługi Klienta - pokój 7a..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.