eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DzierżoniówWykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-20

Dzierżoniów: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
Numer ogłoszenia: 366440 - 2009; data zamieszczenia: 20.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Dzierżoniowskiego , Rynek 27, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 074 8325220, 8316789, faks 073 8316601.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pow.dzierzoniow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa około 12530 tablic rejestracyjnych z blachy aluminiowej foliowanej według wzorów określonych przez rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie oznaczania i rejestracji pojazdów (Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 ze zmianami), na które Wykonawca udziela 36 miesięcznej gwarancji oraz odbiór tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku, ich złomowanie lub utylizacja..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00 - Tablice 32.15.23.20 - 32.15.23.20 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych, 2.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia, 3.wykonali podobne dostawy w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, 4.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie a także potencjał ekonomiczny i techniczny oraz pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt II ust.1 niniejszej SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: 1.Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, zawierający następujące załączniki: 1.1Cena oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 1.2 Oświadczenie Wykonawcy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2, w którym znajdują się następujące oświadczenia: oświadczenie, że Wykonawca uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, oświadczenie, że Wykonawca posiada ustawowo wymagane uprawnienia niezbędne do wykonania prac lub czynności określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia., oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się ze szczegółowymi warunkami postępowania zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i że przyjmuje je bez zastrzeżeń, oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego ofertą do terminu ważności oferty, wskazanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i zobowiązuje się podpisać umowę w razie wybrania jego oferty, oświadczenie o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne z wyjątkiem przypadków, w których Wykonawca uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości z tego tytułu, oświadczenie, o braku zaległości podatkowych z wyjątkiem przypadków w których Wykonawca uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości. 1.3Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4Zezwolenie wojewody na produkowanie tablic rejestracyjnych oraz certyfikat Bezpieczeństwa wydany przez Instytut Transportu Samochodowego w Warszawie. 1.5Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-9 Ustawy Prawo zamówień publicznych wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 1.6 Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. UWAGA! Dokumenty wystawione pod pkt.1.3 - 1.6 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 1.7 Zaparafowany i wypełniony projekt umowy. 1.8 Oświadczenie z art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wg załącznika nr 3..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Warunki płatności - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pow.dzierzoniow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe Dzierżoniów, Rynek 27, pok. Nr 308, III p.w godz. 9:00 - 15:00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2009 godzina 08:30, miejsce: Biuro Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego Dzierżoniów, Rynek 27 Biuro Obsługi Klienta pokój nr 1 na parterze.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.