eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Z³otoryjaWykonanie, dostawa i z³omowanie tablic rejestracyjnych do oznakowania pojazdów mechanicznych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Z³otoryi



Og³oszenie z dnia 2025-11-25

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Wykonanie, dostawa i z³omowanie tablic rejestracyjnych do oznakowania pojazdów mechanicznych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Z³otoryi

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Z³otoryjski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647245

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Pl. Niepodleg³o¶ci 8

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Z³otoryja

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-500

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 768786940

1.5.8.) Numer faksu: 768786955

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-zlotoryja.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat-zlotoryja.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie, dostawa i z³omowanie tablic rejestracyjnych do oznakowania pojazdów mechanicznych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Z³otoryi

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-487f4430-93a5-4102-9223-62441158598b

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00554058

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00017085/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.11 Wykonanie, dostawa i z³omowanie tablic rejestracyjnych do oznakowania pojazdów mechanicznych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Z³otoryi

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://powiat-zlotoryja.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2024 r. poz. 1513). Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania poprzez kafelek „Wiadomo¶ci” kieruj±cy do modu³u korespondencja.
https://powiat-zlotoryja.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o jakim mowa w Rozdziale XI ust. 1 SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazuj±:
- poprzez Platformê, dostêpn± pod adresem: https://powiat-zlotoryja.ezamawiajacy.pl
3. Rejestracja na Platformie, w tym z³o¿enie oferty w formie elektronicznej, wymaga rejestracji Wykonawcy na tej platformie.
4. Rejestracja i korzystanie z Platformy:
1) Ogólne zasady korzystania z Platformy:
- zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Powiatu Z³otoryjskiego: https://powiat-zlotoryja.ezamawiajacy.pl
lub https://oneplace.marketplanet.pl
2) Sk³adanie oferty w formie elektronicznej:
- forma elektroniczna
- postaæ elektroniczna opatrzona podpisem zaufanym
- postaæ elektroniczna opatrzona podpisem osobistym
Pe³ne wymagania zosta³y zawarte w SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem danych przetwarzanych w Starostwie Powiatowym w Z³otoryi, jest Starosta Z³otoryjski, (pl. Niepodleg³o¶ci 8, 59-500 Z³otoryja) – dalej: Administrator.
2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych w osobie Pana Mariusza Kania – kontakt z Inspektorem Ochrony Danych drog± elektroniczn± – adres email: iod@powiat-zlotoryja.pl lub pisemnie na adres: pl. Niepodleg³o¶ci 8, 59-500 Z³otoryja.
3. Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie:
a) Art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
b) Art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu realizacji umowy, je¿eli oferta bêdzie najkorzystniejsza.
4. Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 - ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych, dalej "ustawa Pzp" oraz podmioty uprawnione do ujawnienia im danych na mocy odrêbnych przepisów prawa oraz podmioty realizuj±ce ¶wiadczenia w imieniu administratora na podstawie umów cywilnoprawnych.
5. Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp przez okres 4 lat od
dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas obowi±zywania umowy w sprawie
zamówienia publicznego.
6. Obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pañstwa dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
7. Przys³uguje Pañstwu:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pañstwo, ¿e przetwarzanie Pañstwa danych osobowych dotycz±cych narusza przepisy RODO.
8. Niezale¿nie od powy¿szego, zaznaczamy, ¿e nie przys³uguje Pañstwu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9. W trakcie przetwarzania Pañstwa danych osobowych nie bêdzie dochodziæ do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania.
10. Przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel.: 22 531 03 00.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WR.272.91.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i z³omowanie tablic rejestracyjnych do oznakowania pojazdów mechanicznych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Z³otoryi.
2. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do bezp³atnego udostêpnienia aplikacji internetowej lub komputerowej zgodnej z systemem Windows 10 i 11, celem sk³adania zamówieñ drog± elektroniczn±.
3. Tablice rejestracyjne pojazdów wymienione w Formularzu ofertowym musz± spe³niaæ wymogi zawarte w Rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagañ dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów zwi±zanych z rejestracj± pojazdów (Dz. U. z 2024 r., poz. 1709 ze zm.).
4. Szczegó³owy opis realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowi±cy Za³±cznik nr 6 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30195000-2 - Tablice

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;
2) Okres gwarancji (K) – waga kryterium 40 %.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Wykonawca musi posiadaæ wpis do rejestru przedsiêbiorców produkuj±cych tablice rejestracyjne prowadzonego przez w³a¶ciwego marsza³ka województwa na podstawie art. 75a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (j. t. Dz. U. z 2024 r. poz. 1251).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
A. Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat, przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy) w tym okresie, wykona³ nale¿ycie minimum jedn± dostawê odpowiadaj±c± swoim zakresem przedmiotowi zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu wstêpnym sk³adanym na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych - za³±cznik nr 4 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy - za³±cznik nr 3 do SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

W niniejszym postêpowaniu Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych tj. z³o¿enia Certyfikatu zgodno¶ci wydanego przez Instytut Transportu Samochodowego, potwierdzaj±cego i¿ tablice rejestracyjne spe³niaj± wymogi zawarte w Rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagañ dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów zwi±zanych z rejestracj± pojazdów (Dz. U. z 2024 r., poz. 1709 ze zm.).

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wezwania w wyznaczonym terminie do z³o¿enia lub uzupe³nienia przedmiotowych ¶rodków dowodowych je¿eli Wykonawca nie z³o¿y ich wraz z ofert± lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne (art. 107 ust. 2 ustawy pzp).

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
1) o¶wiadczenie, o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania, o których mowa w Rozdziale XI ust. 1 SWZ – Za³±cznik nr 2 do SWZ;
2) zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 3 SWZ (je¿eli dotyczy – wraz z o¶wiadczeniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o których mowa w pkt. 1));
3) dowód wniesienia wadium (je¿eli dotyczy);
4) wype³niony formularz oferty – Za³±cznik nr 1 do SWZ;
5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy);
6) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe tj. Certyfikat zgodno¶ci wydany przez Instytut Transportu Samochodowego stwierdzaj±cy, ¿e dostarczone tablice rejestracyjne pojazdów wymienione w Formularzu ofertowym spe³niaj± wymogi zawarte w Rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagañ dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów zwi±zanych z rejestracj± pojazdów (Dz. U. z 2024 r., poz. 1709 ze zm.).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1 Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale XI ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
3 Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
4 W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na
zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane (o¶wiadczenie zawarte jest w Formularzu oferty za³. do SWZ).
5 W przypadku, o którym mowa w ust. 3 i 4, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
6 Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanych w projektowanych postanowieniach umowy.
2. Zmiana umowy wymaga pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnego aneksu.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do umowy na etapie realizacji prac je¿eli wyst±pi± nastêpuj±ce przes³anki:
a) je¿eli przyczyny, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu wykonania umowy bêd± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy,
b) w przypadku, gdy konieczno¶æ ich wprowadzenia wyniknie z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy. Zmiany dotyczyæ mog± okoliczno¶ci wynikaj±cych z przyczyn: technicznych, gospodarczych, finansowych, zmian przepisów prawa, tre¶ci umów z podwykonawcami lub zmian podwykonawców, je¿eli bêdzie to konieczne dla uzyskania celu okre¶lonego w postanowieniach umowy zawartej z Wykonawc±.
c) gdy wyst±pi± okoliczno¶ci, których strony nie mog³y przewidzieæ w chwili zawarcia umowy pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci, które uniemo¿liwiaj± wykonanie przedmiotu umowy,
d) wyst±pienia si³y wy¿szej,
e) gdy nast±pi zmiana ustawowej stawki podatku od towarów i us³ug na przedmiot umowy. W takim przypadku cena brutto okre¶lona w umowie za okresy realizacji umowy przypadaj±ce po wprowadzeniu zmienionej stawki podatku VAT ulegnie zmianie w taki sposób, aby cena netto pozosta³a niezmieniona;
f) z powodu zaistnienia omy³ki pisarskiej lub rachunkowej,
g) je¿eli realizacja umowy nie bêdzie mo¿liwa z powodu stanu epidemii/stanu zagro¿enia epidemiologicznego.
4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia lub zmiany Podwykonawcy w trakcie trwania umowy albo zmiany zakresu robót wykonywanych przez Podwykonawcê.
UWAGA: W przypadku, gdy w wyniku postêpowania umowa bêdzie zawierana z podmiotem nie bêd±cym p³atnikiem podatku VAT, umowa zostanie odpowiednio zmodyfikowana.
5. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego wykonawcy zgodnie z art. 439 ustawy Pzp w przypadku zmiany cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia.
6. Wykonawca, którego wynagrodzenie zosta³o zmienione w trybie okre¶lonym w powy¿szym ust 7, zobowi±zany jest do zmiany wynagrodzenia przys³uguj±cego podwykonawcy, z którym zawar³ umowê, w zakresie odpowiadaj±cym zmianom cen materia³ów lub kosztów dotycz±cych zobowi±zania podwykonawcy, je¿eli przedmiotem umowy s± us³ugi, a okres obowi±zywania umowy przekracza 6 miesiêcy.
7. Obowi±zek udowodnienia wp³ywu zmian, o których mowa w ust 7 niniejszego paragrafu na zmianê wynagrodzenia nale¿y do Wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany umowy przez Zamawiaj±cego.
8. Zmiana wynagrodzenia mo¿e nast±piæ co kwarta³, pocz±wszy najwcze¶niej od 3-go miesi±ca obowi±zywania niniejszej umowy.
9. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
Pe³ny rodzaj i zakres zmian umowy zosta³ zawarty w SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-12-05 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Sk³adanie ofert nastêpuje za po¶rednictwem platformy zakupowej dostepnej pod adresem internetowym: https://powiat-zlotoryja.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-05 09:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2026-01-03

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

W przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z mo¿liwo¶ci negocjowania tre¶ci ofert, negocjacje dotyczyæ bêd±
wy³±cznie tych elementów tre¶ci ofert, które podlegaj± ocenie w ramach
kryteriów oceny ofert, o których mowa w rozdziale XX niniejszej SWZ, oraz nie bêd± prowadziæ do zmiany SWZ.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.