eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GorliceROBOTY REMONTOWO - BUDOWLANE ZWIĄZANE Z USUWANIEM SKUTKÓW AWARII ORAZ ZABEZPIECZAJĄCE W RAMACH BIEZĄCEGO UTRZYMANIA BUDYNKÓW KOMUNALNYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW W GORLICACH W 2008 R.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-22

Gorlice: ROBOTY REMONTOWO - BUDOWLANE ZWIĄZANE Z USUWANIEM SKUTKÓW AWARII ORAZ ZABEZPIECZAJĄCE W RAMACH BIEZĄCEGO UTRZYMANIA BUDYNKÓW KOMUNALNYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW W GORLICACH W 2008 R.
Numer ogłoszenia: 36635 - 2008; data zamieszczenia: 22.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Miejski Zarząd Budynków w Gorlicach, Plac Kościelny 2, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 018 3537310, 3535810 w. 14.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorlice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY REMONTOWO - BUDOWLANE ZWIĄZANE Z USUWANIEM SKUTKÓW AWARII ORAZ ZABEZPIECZAJĄCE W RAMACH BIEZĄCEGO UTRZYMANIA BUDYNKÓW KOMUNALNYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW W GORLICACH W 2008 R..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo - budowlane związane z usuwaniem skutków awarii oraz zabezpieczające w ramach bieżącego utrzymania budynków komunalnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków w Gorlicach. Przedmiotowe roboty zlecane będą do wykonania w miarę ich wystąpienia na podstawie przeglądów i zgłoszeń lokatorskich. Zamawiający nie zapewnia ciągłości zlecanych robót. Zakres wykonywanych robót określa przedmiar robót stanowiący zał. Nr 4 do SIWZ i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca zał. Nr 6 do SIWZ. Sposób realizacji robót będących przedmiotem zamówienia określa zał. Nr 3 do SIWZ - wzór umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie zł: trzy tysiące 00/100)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zmówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. a) są uprawnieni do prowadzenia działalności gospodarczej określonej przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. a) wykonali należycie co najmniej 1 w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robotę budowlaną, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Za robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający uważa zadanie polegające na wykonaniu roboty budowlanej obejmującej swoim zakresem prace murarsko - tynkarskie i blacharsko - dekarskie w jednym zadaniu, lub Wykonawca może także wykazać doświadczenie polegające na wykonaniu 2 odrębnych robót z których 1 polegała na wykonaniu prac murarsko - tynkarskich a 1 na wykonaniu prac blacharsko - dekarskich. b) dysponują osobą, która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, c) przedstawią zaświadczenie o przynależności osoby posiadającej wymagane uprawnienia do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (minimum cztery osoby), 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia, (art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z 2006 r, Nr 164, poz. 1163 ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru oświadczenia stanowiącego zał. Nr 2 do SIWZ, W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych należy do oferty dołączyć: 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W celu potwierdzenia warunku, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy do oferty dołączyć: 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. ( Wykaz co najmniej 1 roboty - za robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający uważa zadanie polegające na wykonaniu roboty budowlanej obejmującej swoim zakresem prace murarsko - tynkarskie i blacharsko - dekarskie w jednym zadaniu, lub Wykonawca może także wykazać doświadczenie polegające na wykonaniu 2 odrębnych robót z których 1 polegała na wykonaniu prac murarsko - tynkarskich a 1 na wykonaniu prac blacharsko - dekarskich).Wykaz należy sporządzić w oparciu o formularz stanowiący załącznik Nr 7 do SIWZ, 4.Dokumenty potwierdzające, że zrealizowane roboty podane w wykazie zostały wykonane należycie. 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz należy porządzić w oparciu o formularz stanowiący załącznik Nr 8 do SIWZ. 6. Uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, 7. Zaświadczenie o przynależności osoby posiadającej wymagane uprawnienia do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, W celu potwierdzenia warunku, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomiczneji i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy do oferty dołączyć: 8. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.W przypadku gdy w/w dokument nie obejmuje całego okresu obowiązywania umowy - Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, przed podpisaniem umowy przedstawi oświadczenie , że dokona ubezpieczenia na pozostały okres realizacji zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorlice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GMINA MIEJSKA GORLICE - URZĄD MIEJSKI 38-300 GORLICE, RYNEK 2, POK. 114.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2008 godzina 10:30, miejsce: GMINA MIEJSKA GORLICE - URZĄD MIEJSKI 38-300 GORLICE, RYNEK 2, POK. 114.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.