Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-20
Łódź: Aktualizacja programów komputerowych do obsługi księgowości w zakresie Finanse i Księgowość oraz Handel
Numer ogłoszenia: 366275 - 2010; data zamieszczenia: 20.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzka Spółka Infrastrukturalna Sp. z o.o. , ul. Piotrkowska 190, 90-368 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6649100, faks 042 6649102.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lsi.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aktualizacja programów komputerowych do obsługi księgowości w zakresie Finanse i Księgowość oraz Handel.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : 1. Aktualizacja posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania Symfonia Premium handel z wer. z 2009r. do wer. 2011r. dla 3 użytkowników, 1 firmy wraz z usługą Symfopakiet, ważna przez 12 miesiecy licząc od dnia odbioru bez zastrzeżeń aktualizacji w/w oprogramowania. 2. Stworzenie aktualizacji tj. nowego raportu eksportującego do Excela zestawienie dokumentów dla okresu księgowego w posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniu Symfonia Forte Finanse i Księgowość wer.2010.1a z możliwością: - określenia przez użytkownika parametrów z buforem, narastająco od początku roku oraz pokazywaniem tylko podsumowania; - generowania zestawienia podsumowanego wg znaczników, zawierających: typ dokumentu, numer ew. dokumentu, numer pierwotny dokumentu, daty dokumentu (4 różne), kontrahent dokumentu (puste jeżeli brak), opis dokumentu, kwotę dokumentu w PLN (bez zapisów równoległych), kwotę dokumentu w walucie (puste jeżeli brak waluty; bez zapisów równoległych ), kwotę zapisów równoległych w PLN, konta grupy 4 występujące w dokumencie ( w jednej kolumnie, wymienione po średnikach).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.44.30.00 - Pakiety oprogramowania do rachunkowości/księgowości .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1.1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj. oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP - sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmiot wspólny składa ten podmiot (te podmioty) który (którzy) w imieniu wszystkich wykazywać będzie (będą) spełnienie warunków określonych w SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1.1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj. oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP - sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz w pkt 4 tego samego rozdziału Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, jeżeli Wykonawcę dotyczy wskazana sytuacja tj. pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy Wykonaniu zamówienia - sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 (a) do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmiot wspólny składa ten podmiot (te podmioty) który (którzy) w imieniu wszystkich wykazywać będzie (będą) spełnienie warunków określonych w SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1.1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj. oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP - sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz w pkt 4 tego samego rozdziału Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, jeżeli Wykonawcę dotyczy wskazana sytuacja tj. pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy Wykonaniu zamówienia - sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 (b) do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmiot wspólny składa ten podmiot (te podmioty) który (którzy) w imieniu wszystkich wykazywać będzie (będą) spełnienie warunków określonych w SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1.1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj. oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP - sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz w pkt 4 tego samego rozdziału Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, jeżeli Wykonawcę dotyczy wskazana sytuacja tj. pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy Wykonaniu zamówienia - sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 (c) do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmiot wspólny składa ten podmiot (te podmioty) który (którzy) w imieniu wszystkich wykazywać będzie (będą) spełnienie warunków określonych w SIWZ podmiotu wspólnego.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1.1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj. oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP - sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz w pkt 4 tego samego rozdziału Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, jeżeli Wykonawcę dotyczy wskazana sytuacja tj. pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy Wykonaniu zamówienia - sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 (d) do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmiot wspólny składa ten podmiot (te podmioty) który (którzy) w imieniu wszystkich wykazywać będzie (będą) spełnienie warunków określonych w SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie Wykonawcy, iż jest autoryzowanym partnerem producenta oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy PZP zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: 1) przedłużenia terminu realizacji, jeżeli Wykonawca rozpoczął wykonywanie czynności wskazanej w umowie przed terminem zakończenia umowy i nie ma obiektywnej możliwości wykonania jej w terminie obowiązywania umowy. Na umotywowany wniosek Wykonawcy, za uprzednią zgodą Zamawiającego ulegnie zmianie termin realizacji dostawy. Wniosek o dokonanie zmiany terminu Wykonawca zobowiązany jest złożyć najpóźniej w terminie na 3 dni przed jego upływem; 2) w przypadku zmiany stawki podatku VAT, wynikającej ze zmiany przepisów, na wniosek Wykonawcy ulegnie zmianie wysokość wynagrodzenia Wykonawcy stosownie do tej zmiany
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lsi.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódzka Spółka Infrastrukturalna Sp. z o.o. ul. Piotrkowska 190, 90-368 Łódź.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Łódzka Spółka Infrastrukturalna Sp. z o.o. ul. Piotrkowska 190, 90-368 Łódź, sekretariat (I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Zakup i dostawa komputerów przenośnych (laptopów), monitorów, urządzeń serwerowych oraz zasilacza awaryjnego do serwerowni.
- 49/2025 Dostawa oprogramowania informatycznego dla Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
- SZP.281.99.2025 - Dostawa systemu implantu ślimakowego wraz z procesorem dźwięku dla Instytutu "CZMP"
- Sprzątanie pomieszczeń i posesji - świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymywania czystości w budynkach i na posesji Prokuratury Regionalnej w Łodzi
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Dostawa ciągnika siodłowego
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





