Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-20
Tarnowskie Góry: Uzupełniająca dostawa leków i jednorazowego sprzętu medycznego.
Numer ogłoszenia: 366230 - 2009; data zamieszczenia: 20.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka , ul. Śniadeckiego 1, 42-604 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3901206, faks 032 3901353.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.repty.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uzupełniająca dostawa leków i jednorazowego sprzętu medycznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest uzupełniająca dostawa leków i jednorazowego sprzętu medycznego, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, stanowiącym jednocześnie formularz cenowy. 2. Przedmiot zamówienia składa się z 2 pakietów. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. DOSTAWA LEKÓW 4. Dostawa leków realizowana będzie sukcesywnie w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 21 czerwca 2010r. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania tańszych odpowiedników leków, za wyjątkiem pozycji oznaczonych (*) w formularzu cenowym. Przez odpowiednik rozumie się produkt posiadający taki sam skład jakościowy i ilościowy substancji czynnej. W przypadku tego samego leku w różnych dawkach należy podać preparat tego samego producenta. 6. Zaoferowane leki muszą spełniać wymagane prawem warunki dopuszczające je do stosowania. 7. Zamówienia należy realizować w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia, a w razie szczególnej potrzeby w terminie natychmiastowym, nie później aniżeli w ciągu 12-tu godzin od chwili uzyskania zapotrzebowania od Zamawiającego. 8. Do każdej dostawy leków Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu faktur VAT również w formie elektronicznej. DOSTAWA JEDNORAZOWEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO 9. Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego realizowana będzie sukcesywnie w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 08 marca 2010r. 10. Zamówienia należy realizować w terminie do 5 dni od złożenia zamówienia w godz. 8.00 - 13.00 do magazynu Apteki szpitalnej zgodnie z bieżącymi zamówieniami, w których Zamawiający określi rodzaj i ilość towaru. 11. Realizowane przez Wykonawców dostawy towarów muszą być zgodne asortymentowo i ilościowo z zamówieniem otrzymanym od Zamawiającego. 12. Zamówienie składane jest każdorazowo telefonicznie lub faxem na wskazany przez Wykonawcę w ofercie numer tel/faxu. Obowiązkiem Wykonawcy jest niezwłoczne potwierdzenie przyjęcia zamówienia składanego faxem. 13. Cena powinna zawierać wszelkie koszty, w tym koszty zabezpieczenia na czas transportu oraz koszty dostarczenia przedmiotu dostawy do magazynu Apteki szpitalnej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze 33.14.12.00 - Cewniki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust 1 i 2 Pzp. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty metodą spełnia/ nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp Zamawiający żąda następujących dokumentów: a). oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 Pzp (załącznik nr 3) oraz oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Pzp (załącznik nr 4); b). koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, c). aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d). aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega w opłacaniu podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e). oświadczenie Wykonawcy, że oferowane produkty posiadają wymagane świadectwa rejestracji i dopuszczenia do obrotu zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 6 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008r. Nr 45 poz.271 z późn. zm.) oraz ustawie z dnia 27 lipca 2001r. o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (Dz. U. Nr 126, poz. 1379 z późn. zm.) - załącznik nr 5 dot. PAKIETU nr 1; f). oświadczenie Wykonawcy, że oferowane produkty posiadają wymagane świadectwa rejestracji i dopuszczenia do obrotu: wpis do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, jeśli jest wymagany oraz deklarację zgodności CE - załącznik nr 6 dot. PAKIETU nr 2; g). dokumenty, o których mowa w pkt 1 ppkt b,c,d winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do podpisania oferty. 2. Dokumenty dodatkowe: a). pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów i składania wyjaśnień, jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik Wykonawcy, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie. 3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 3.1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdz. IX pkt 1 ppkt c, d, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a). nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b). nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c). nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.2.Dokumenty, o których mowa w Rozdz. IX pkt 3 ppkt 1 lit. a, b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w Rozdz. IX pkt 3 ppkt 1 lit. c powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Rozdz. IX pkt 3 ppkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym oraz organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.repty.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ REPTY Górnośląskie Centrum Rehabilitacji
ul. Śniadeckiego 1 42-604 Tarnowskie Góry
Sekcja zamówień publicznych p.231.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2009 godzina 11:00, miejsce: SP ZOZ REPTY Górnośląskie Centrum Rehabilitacji ul. Śniadeckiego 1 42-604 Tarnowskie Góry Sekcja zamówień publicznych p.231.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa leków..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- BZP.271.14.2025 Pełnienie przez zespół ekspertów doradztwa merytorycznego dla zadania pn. Kompleksowa ocena stanu środowiska na wielkoobszarowym terenie zdegradowanym Zakł. Chem. Tarnowskie Góry
- BZP.271.14.2025 Pełnienie przez zespół ekspertów doradztwa merytorycznego dla zadania pn. Kompleksowa ocena stanu środowiska na wielkoobszarowym terenie zdegradowanym Zakł. Chem. Tarnowskie Góry
- Naprawa nawierzchni jezdni ulicy Stalmacha w Tarnowskich Górach"
- Pokrycie dachu blachą płaska na rąbek mocowaną na membranie z oplotem wraz z naprawą kominów i dociepleniem stropodachu w budynku mieszkalnym w Lublińcu przy ulicy Grunwaldzkiej 19.
- "Naprawa nawierzchni jezdni ulicy Stalmacha w Tarnowskich Górach
- Dostawa produktów mleczarskich oraz tłuszczów roślinnych i zwierzęcych do Domu Pomocy Społecznej "Przyjaźń" w Tarnowskich Górach
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów medycznych I
- Tlenoterapia i resuscytacja.
- Dostawa leków różnych - II postępowanie.
- Sukcesywne dostawy jednorazowych artykułów medycznych, higienicznych i drobnego sprzętu medycznego
- Sukcesywne dostawy jednorazowych artykułów medycznych, higienicznych i drobnego sprzętu medycznego
- Sukcesywne dostawy jednorazowych artykułów medycznych, higienicznych i drobnego sprzętu medycznego
więcej: Cewniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.