To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-04
Dęblin: Dostawa sprzętu audiowizualnego i biurowego oraz sekundomierzy - Nr 65/11/N
Numer ogłoszenia: 366118 - 2011; data zamieszczenia: 04.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 311920 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4219, , 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 0-81 5519510, 5517818, faks 0-81 5519536.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu audiowizualnego i biurowego oraz sekundomierzy - Nr 65/11/N.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : 1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu audiowizualnego i biurowego oraz sekundomierzy na potrzeby Jednostki Wojskowej 4219 w Dęblinie oraz podległych jednostek. Szczegółowo przedmiot zamówienia został określony poniżej, a także w załączniku Nr 1 do siwz tj. formularzu ofertowym. Oferowany przedmiot zamówienia winien spełniać co najmniej funkcje i parametry przedstawione w formularzu ofertowym - określone jako parametry graniczne. 2. Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia oddzielnych faktur dla poszczególnych grup. 3. Zamawiający zastrzega sobie w toku badania ofert możliwość wezwania wykonawcy do przedstawienia próbek, opisów, fotografii, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego. Dla grupy I-VIII 1. Dostawa sprzętu będzie czynnością jednorazową i nastąpi w terminie 20 dni od dnia podpisania umowy. 2. Sprzęt będzie dostarczony do magazynu Zamawiającego znajdującego się na terenie jego siedziby, na koszt Wykonawcy własnym transportem lub za pośrednictwem dowolnie wybranego przez niego przewoźnika. Ryzyko związane z dostarczeniem przedmiotu zamówienia oraz jego utratą lub uszkodzeniem, przechodzi na Zamawiającego z chwilą zakończenia rozładunku i podpisania protokołu odbioru. 3. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o planowanym terminie dostawy co najmniej z dwudniowym wyprzedzeniem. 4. Odbiór przedmiotu dostawy nastąpi w obecności przedstawiciela Wykonawcy przez komisję powołaną przez Dowódcę JW. 4219. Z odbioru zostanie sporządzony protokół. 5. Wykonawca dołączy przy odbiorze zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że przedmiot zamówienia odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym. 6. Dostarczony sprzęt musi być oryginalny, fabrycznie nowy, nie poddawany naprawie, regeneracji ani renowacji. 7. Okres gwarancji na dostarczony sprzęt dla poszczególnych grup i pozycji określony jest w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do siwz i liczony jest poczynając od dnia dokonania odbioru. Dla poz. 18 w grupie II Wykonawca przedstawi przy dostawie wykaz punktów serwisowych występujących w rejonie użytkowania sprzętu; Grupa IX 1. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie czynnością jednorazową i nastąpi w terminie 20 dni od dnia podpisania umowy. 2. Przedmiot zamówienia będzie dostarczony do magazynu Zamawiającego znajdującego się na terenie jego siedziby na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. 3. Ryzyko związane z dostarczeniem przedmiotu zamówienia oraz jego utratą lub uszkodzeniem, przechodzi na Zamawiającego z chwilą zakończenia rozładunku i podpisania protokołu odbioru. 4. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o planowanym terminie dostawy co najmniej z dwudniowym wyprzedzeniem. 5. Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi w obecności przedstawiciela Wykonawcy przez komisję powołaną przez Dowódcę. Z odbioru zostanie sporządzony protokół. 6. Dostarczony sprzęt musi być oryginalny, fabrycznie nowy, nie poddawany naprawie, regeneracji ani renowacji. 7. Okres gwarancji na dostarczony sprzęt będzie nie krótszy niż jeden rok poczynając od dnia dokonania odbioru. Serwis pogwarancyjny na terenie całego kraju przez okres minimum 5 lat. W okresie gwarancyjnym bezpłatne przeglądy serwisowe co 6 miesięcy u Użytkownika sprzętu. Naprawy pogwarancyjne opłacane będą wg cenników krajowych w polskiej walucie (PLN). Grupa X 1. Dostawa przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1 będzie czynnością jednorazową i nastąpi w terminie 20 dni od dnia podpisania umowy. 2. Przedmiot umowy będzie dostarczony do magazynu Zamawiającego znajdującego się na terenie jego siedziby na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. 3. Ryzyko związane z dostarczeniem przedmiotu umowy oraz jego utratą lub uszkodzeniem, przechodzi na Zamawiającego z chwilą zakończenia rozładunku i podpisania protokołu odbioru. 4. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o planowanym terminie dostawy co najmniej z dwudniowym wyprzedzeniem. 5. Odbiór przedmiotu dostawy nastąpi w obecności przedstawiciela Wykonawcy przez komisję powołaną przez Dowódcę. Z odbioru zostanie sporządzony protokół. 6. Dostarczony sprzęt musi być oryginalny, fabrycznie nowy, nie poddawany naprawie, regeneracji ani renowacji. 7. Okres gwarancji na dostarczony sprzęt będzie nie krótszy niż jeden rok poczynając od dnia dokonania odbioru.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny 30.12.13.00 - Urządzenia do powielania 30.19.50.00 - Tablice 38.65.00.00 - Sprzęt fotograficzny 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca 38.41.00.00 - Przyrządy pomiarowe 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli 30.14.12.00 - Kalkulatory biurkowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 7
Nazwa: Dostawa sprzętu audiowizualnego i biurowego oraz sekundomierzy - Nr 65/11/N
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29 C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1792,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2804,40
Oferta z najniższą ceną: 2804,40 / Oferta z najwyższą ceną: 3365,28
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Dostawa sprzętu audiowizualnego i biurowego oraz sekundomierzy - Nr 65/11/N
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA SP. Z O.O.
- Konica Minolta Business Solutions Sp. z o. o., ul. Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17642,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21689,82
Oferta z najniższą ceną: 21689,82 / Oferta z najwyższą ceną: 21689,82
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- "Dostawa farb różnych, lakierów i artykułów malarskich oraz materiałów budowlanych różnych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie" Nr 19/24/P
- DostawęŚr.DoPielęgnacjiCiała,PrzyborówToalet,Śr.Czyst.,SpecjalŚr.Chem.DoMech.Mycia i DezynfekcjiPowierzch roboczychSprzętuOrazUrządzeńGastronom i chłodniczych oraz drobn. sprzętu gospodar. w 2024r
- Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy płaszczyzny postojowej śmigłowców przy budynku nr 407 - hangar
- Usługi praktycznego szkolenia lotniczego na śmigłowcach, z podziałem na zadania
- Budowa domku pilota
- Dostawa odzieży roboczej i ochronnej, z podziałem na zadania
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Roboty budowlane i porządkowe na terenie dawnego cmentarza ewangelickiego - część zachodnia w formule zaprojektuj i wybuduj"
- Dostawa tablic dibondowych
- Dostawa kamer hiperspektralnych, drona, laptopów i oprogramowania w podziale na pakiety, 17/ZP/2024
- "Dostawa i montaż wyposażenia do budynku C O M w ramach inwestycji: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku po byłej szkole podstawowej na budynek "Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego"
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, biurowego, RTV i AGD na wyposażenie żłobka i przedszkola w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk
- Dostawa wyposażenia dla Żłobka Miejskiego nr 4 w Toruniu w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+ 2022-2029"
więcej: Urządzenia do powielania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.