eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi sprzątania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-16

Warszawa: Usługi sprzątania
Numer ogłoszenia: 36565 - 2015; data zamieszczenia: 16.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 20019 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komendant Stołeczny Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6038608. 6037691, faks 22 6037642.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń wewnętrznych budynku koszarowo-biurowego 7C, stacji obsługi samochodów, myjni samochodowej, budynku taktyczno - dydaktycznego przy ul. Włochowskiej 25/33 w Warszawie, zewnętrznych powierzchni utwardzonych oraz utrzymania terenów zielonych, zwanych dalej usługami, których szczegółowy opis zamieszczony został w dokumentacji przetargowej zamieszczonej na stronie internetowej Zmawiającego. 2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do: A. sprzątania i utrzymania w czystości powierzchni wewnętrznych wyszczególnionych w dokumentacji przetargowej zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego, które obejmuje m.in. czynności: a) czyszczenie i konserwację podłóg; b) czyszczenie i konserwację mebli; c) mycie powierzchni zmywalnych oraz usuwanie pajęczyn w sposób nie powodujący zabrudzenia ścian i sufitów; d) mycie okien i ram okiennych (okna otwierają się do wewnątrz., nie wymaga użycia technik alpinistycznych); e) mycie parapetów oraz stolarki drzwiowej; f) utrzymanie czystości toalet; g) opróżnianie koszy na śmieci w pomieszczeniach biurowych wraz z utrzymaniem w czystości wejść do budynków; h) pranie wykładziny (1 raz na kwartał); i) mycie materacy do ćwiczeń środkiem biobójczym do mycia i dezynfekcji powierzchni (bezzapachowym); B. utrzymania w czystości terenów utwardzonych o powierzchni: plac apelowy 1980 m2; wiaty parkingowe 1813,10 m2;; parking zewnętrzny 1450 m2; drogi i miejsca postojowe na terenie szkoleniowym 2353 m2, peron szkoleniowy 92 m2, poprzez wykonywanie nw. czynności (odpowiednio do pory roku): a) codzienne zamiatanie chodników, dróg i powierzchni utwardzonych; b) codzienne zbieranie papierów i innych zanieczyszczeń; c) usuwanie opadłego listowia i gałęzi; d) usuwanie (likwidacja) porastających chwastów i traw z powierzchni utwardzonych nawierzchni dróg, placów i chodników wraz z wywozem na bieżąco usuniętych zanieczyszczeń; e) usuwanie śniegu i lodu z terenów utwardzonych, terenów szkoleniowych i lądowiska śmigłowców oraz posypywanie piaskiem z solą (bez użycia chemikaliów) ciągów komunikacyjnych dla pieszych i pojazdów samochodowych oraz parkingów, placu apelowego. UWAGA: Usuwanie śniegu i lodu z terenów utwardzonych oraz posypywanie piaskiem z solą (bez użycia chemikaliów) ciągów komunikacyjnych dla pieszych i pojazdów samochodowych należy rozpocząć po wystąpieniu opadów śniegu, gołoledzi i zlodowaceń powierzchni jednak nie później niż 20 min. (zgodnie z ofertą Wykonawcy) od zgłoszenia Zamawiającego. (Sól i piasek zapewnia Wykonawca). W przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych w godzinach nocnych należy przeprowadzić usuwanie lodu i śniegu w taki sposób, aby zakończyć czynności przed rozpoczęciem pracy przez obsługiwaną instytucję tj. przed godziną 7.00. W razie potrzeby powtarzać w ciągu dnia tak aby ciągi komunikacyjne nie stanowiły zagrożenia bezpieczeństwa dla poruszających się po nich osób i pojazdów. Usuwanie śniegu i lodu z lądowiska śmigłowców należy rozpocząć po zgłoszeniu takiej potrzeby przez Zamawiającego. Czas reakcji Wykonawcy nie może być dłuższy niż 20 min. (zgodnie z ofertą Wykonawcy). f) opróżnianie koszy na nieczystości stałe ustawionych wzdłuż ciągów komunikacyjnych i chodników; C. pielęgnacji terenów zielonych o powierzchni: trawniki 1300 m2, lądowisko śmigłowców 3800 m2, tor przeszkód 6800 m2, teren szkoleniowy 3700 m2 poprzez: a) koszenie terenów szkoleniowych i lądowiska śmigłowców przy użyciu kosiarki rotacyjnej, b) koszenie trawników przy użyciu mechanicznej kosiarki nożowej z koszem, wygrabianie skoszonej trawy - niezwłocznie po zakończeniu koszenia; c) przycinanie obrzeży trawników. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania usług, o których mowa w pkt 2 lit. A-C: a) w budynkach i na terenach do nich przyległych, w sposób sprawny, dokładny i terminowy z zastosowaniem materiałów i środków o nie niszczącym działaniu na czyszczone elementy pomieszczeń i ich wystrój; b) za pomocą sprawnych urządzeń będących w jego dyspozycji oraz przy pomocy środków nabywanych we własnym zakresie i na własny koszt, w szczególności: maszyn czyszczących, sprzętu ręcznego i samojezdnego, środków czyszczących, dezynfekujących, worków na śmieci, soli oraz piasku. 4. Używane przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia materiały (środki czystości i higieny) muszą być przeznaczone do czyszczenia danego rodzaju powierzchni, biologicznie neutralne, nie drażniące oczu i dróg oddechowych, dopuszczone do obrotu handlowego, muszą spełniać wszystkie normy prawa polskiego przewidziane dla środków używanych w budynkach oraz posiadać wszelkie wymagane prawem atesty PZH lub karty charakterystyki lub inne równoważne certyfikaty potwierdzające, że nie mają i nie będą miały negatywnego wpływu na zdrowie użytkownika i środowisko. Nie jest dopuszczalna zmiana właściwości stosowanych środków np. poprzez ich rozcieńczanie chyba, że jest to zgodne z instrukcją użytkowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia w uzasadnionych przypadkach o zmianę rodzaju używanych środków. Zmiana, o której mowa w zdaniu poprzedzającym nie spowoduje zmiany cen za świadczoną usługę. 5. Zamawiający bezpłatnie udostępni Wykonawcy pomieszczenia niezbędne do przechowywania materiałów i urządzeń używanych w czasie wykonywania usługi. 6. Wykonawca i Zamawiający zobowiązani będą do wyznaczenia osób odpowiedzialnych za stały nadzór nad realizacją umowy. 7. Wykonawca zobowiązany będzie w czasie wykonywania usługi zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż. oraz będzie ponosił odpowiedzialność za szkody powstałe w mieniu Zamawiającego i osób korzystających z budynków w związku z realizacją usługi oraz w skutek działań osób realizujących usługę ze strony Wykonawcy. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania usługi od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 14:00 z wyjątkiem usuwania śniegu i lodu, usługa w tym zakresie ma być wykonywana zgodnie z zapisami pkt 2 ppkt B. lit. e). Doraźnie w soboty i niedziele po uprzednim zgłoszeniu Zamawiającego , Wykonawca zapewni dyżur 1 osoby sprzątającej oraz 1 osoby gospodarczej. Zgłoszenie od Zamawiającego Wykonawca otrzyma z 24 godzinnym wyprzedzeniem. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania i uzupełniania na własny koszt środków czystości, higieny osobistej oraz środków zapachowych dostosowanych do zamontowanych urządzeń sanitarnych, ręczników papierowych, papieru toaletowego i mydła. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do składowania odpadów komunalnych zebranych w trakcie sprzątania w miejscach do nich przeznaczonych na terenie miejsca wykonania zamówienia oraz do ich segregowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. 11. Wykonawca zapewni wszystkim osobom zatrudnionym przy realizacji przedmiotu zamówienia jednolite i estetyczne stroje dostosowane do wykonywanych usług oraz identyfikatory zawierające: aktualne zdjęcie, imię i nazwisko, nazwę firmy. 12. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu poprzedzającym datę wyznaczoną jako termin podpisania umowy czytelnej kserokopii dowodu osobistego każdej osoby wskazanej przez Wykonawcę w ofercie oraz aktualnej i opłaconej: a) polisy NNW indywidualnej lub zbiorowej zawartej na kwotę nie niższą niż wartość umowy, gwarantującą ubezpieczenie osób przewidzianych przez Wykonawcę do realizacji umowy od następstw nieszczęśliwych wypadków, b) polisy OC zawartą na kwotę nie niższą niż wartość umowy w zakresie prowadzonej działalności obejmującą w szczególności ubezpieczenie od szkód jakie mogą powstać w trakcie realizacji umowy. 13. Zamawiający wymaga aby osoby realizujące usługi były osobami niekaralnymi prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, posiadały poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli, co najmniej poufne zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228 ze zm.), które to Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć zgodnie z zapisami umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.91.00 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych 90.91.80.00 - Usługi czyszczenia pojemników na odpadki 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Usługowo- Handlowa INTERSERVICE S.C. Bogusław Kultys, Joanna Wieteska, ul. Przybyszewskiego 36/2, 01-824 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 173464,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 103155,02

  • Oferta z najniższą ceną: 103155,02 / Oferta z najwyższą ceną: 238206,01

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.