eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańskzakup i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego



Ogłoszenie z dnia 2005-07-22

POZYCJA 36557

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - dostawy Gdańsk: zakup i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gdańskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o., do kontaktów: Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów Halina Wojciechowicz (058) 511-29-21 Piotr Pieczulis (058) 52-43-925 lub 0 609 690 398, ul. Biała 1B, 80-435 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5243500, fax (058) 3413751, e-mail: halina.wojciechowicz@gpec.gda.pl, www.gpec.gda.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa zintegrowanego oprogramowania obejmującego następujące sfery działalności organizacji: - księgowość, - środki trwałe, - sprzedaż, - kadry i płace, - logistyka, - inwestycje, - remonty, - controlling, - obsługa Klienta (CRM), - windykacja. Dostawa, instalacja i konfiguracja niezbędnej infrastruktury informatycznej obejmującej: - oprogramowanie bazodanowe, - inne oprogramowanie narzędziowe niezbędne do uruchomienia i prawidłowej eksploatacji oprogramowania, Usługi niezbędne do uruchomienia i późniejszej eksploatacji systemu obejmujące: - modyfikację oprogramowania w celu dopasowania go do specyficznych potrzeb użytkownika, - instalację i konfigurację oprogramowania na serwerze i stacjach użytkowników, - przeniesienie danych z dotychczas prowadzonych baz do nowego systemu, - szkolenie pracowników wytypowanych do obsługi technicznej z zakresu oprogramowania systemowego i baz danych, - szkolenie pracowników wytypowanych do obsługi konkretnych aplikacji i modułów, - usługi wdrożeniowe oraz asystę w pierwszym okresie eksploatacji, - serwis gwarancyjny systemu w okresie 3 lat eksploatacji oprogramowania (obejmujący m.in. dostosowanie systemu do zmian legislacyjnych w zakresie Ustawy o Rachunkowości, Krajowych Standardów Rachunkowości, Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej, Międzynarodowych Standardów Rachunkowości, Prawa Energetycznego wraz z aktami wykonawczymi oraz innych powszechnie obowiązujących przepisów), - serwis gwarancyjny sprzętu w okresie 3 lat. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Siedziba Zamawiającego ul. Biała 1B Gdańsk. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.25.00.00 - Systemy komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.15.10.00 - Komputerowy system sterujący Oryginalny kod CPV: 30.24.94.00 - Oprogramowanie systemów finansowych Kod CPV wg słownika 2008: 48.44.20.00 - Pakiety oprogramowania do systemów finansowych Oryginalny kod CPV: 30.24.40.00 - Oprogramowanie do zarządzania Kod CPV wg słownika 2008: 48.16.00.00 - Pakiety oprogramowania bibliotecznego Oryginalny kod CPV: 30.25.31.00 - System billingowy Kod CPV wg słownika 2008: 48.44.41.00 - System billingowy Oryginalny kod CPV: 30.25.40.00 - Systemy informacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 48.81.00.00 - Systemy informacyjne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 2.500.000 zł. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 30.09.2005; data zakończenia: 30.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 2.500.000 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7kwietnia 2004r. oraz warunki określone we wzorze wniosku, który Wykonawca powinien uzyskać od Zamawiającego. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualny zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust 1 pkt 4-8, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 4. Oświadczenie czy w stosunku do wykonawcy otwarto likwidację lub nie ogłoszono upadłości. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Sprawozdanie finansowe na druku F-01/I-01 za 2004 r. 4. Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków sprecyzowanych w art.22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (wzór druku w załączniku nr 1 do wniosku - wzór w dokumentach dodatkowych) 5. Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków sprecyzowanych w art.22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (wzór druku w załączniku nr 1 do wniosku - wzór w dokumentach dodatkowych). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przez zamawiającego we wzorze wniosku, który Wykonawca powinien uzyskać od Zamawiającego. 2.1.4) Inne informacje: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: minimum: 2; maximum: 5. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena 35% Ocena funkcjonalności - 40% Ilość i zakres funkcjonalny wdrożeń aplikacji w branży ciepłowniczej w Polsce w ostatnich 3 latach-10% Cena pogwarancyjnego serwisu oprogramowania-10% Cena dodatkowych licencji-5% Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 2005/ZP/04. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 04.08.2005, cena - 0 PLN. Warunki i sposób płatności: bezpłatnie. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 08.08.2005 godzina 11:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 12.08.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: komisja przetargowa- Jest to tylko złożenie wniosków bez otwarcia ofert. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 08.08.2005, godzina 12:00, Jest to tylko złożenie wniosków bez otwarcia ofert.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 15.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.