eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzeszowice › Kompleksowe utrzymanie czystości i porządku wewnątrz budynków oraz na terenach przyległych do obiektów należących do zasobu komunalnego Gminy Krzeszowice.



Ogłoszenie z dnia 2008-02-22

Krzeszowice: Kompleksowe utrzymanie czystości i porządku wewnątrz budynków oraz na terenach przyległych do obiektów należących do zasobu komunalnego Gminy Krzeszowice.
Numer ogłoszenia: 36550 - 2008; data zamieszczenia: 22.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Administracji Budynków Komunalnych, pl. Franciszka Kulczyckiego 1, 32-065 Krzeszowice, woj. małopolskie, tel. 0-12 2821340, fax 0-12 2821340.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzeszowice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna Gminy Krzeszowice - zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe utrzymanie czystości i porządku wewnątrz budynków oraz na terenach przyległych do obiektów należących do zasobu komunalnego Gminy Krzeszowice..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowe utrzymanie czystości i porządku wewnątrz budynków oraz na terenach przyległych do obiektów należących do zasobu komunalnego Gminy Krzeszowice, administrowanych przez Zakład Administracji Budynków Komunalnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 74.72.12.00 - Usługi odchwaszczania Kod CPV wg słownika 2008: 90.92.20.00 - Usługi zwalczania szkodników Oryginalny kod CPV: 74.72.12.10 - Usługi odszczurzania Kod CPV wg słownika 2008: 90.92.30.00 - Usługi odszczurzania Oryginalny kod CPV: 74.73.10.00 - Usługi sprzątania budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków Oryginalny kod CPV: 74.72.20.00 - Usługi czyszczenia okien Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien Oryginalny kod CPV: 74.73.50.00 - Usługi czyszczenia parkingów Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp, e) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 1 usługę polegającą na utrzymaniu czystości i porządku wewnątrz budynków oraz na terenach przyległych do obiektów. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złozonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, wymaganych postanowieniami niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły : spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga złożenia następujących oświadczeń i dokumentów : a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zamówienia), b) NIP (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zamówienia), c) REGON (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zamówienia), d) oświadczenie stwierdzające, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia wymagania Zamawiającego - złożone na formularzu będącym załącznikiem Nr 3 do SIWZ, e) wykaz ważniejszych realizacji podobnych do przedmiotu zamówienia wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, terminu i miejsca wykonania, nazwy i adresu zleceniodawcy - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ f) referencje potwierdzające, że usługi wykazane w załączniku nr 4 do SIWZ zostały wykonane, g) oświadczenie Oferenta o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne bądź też oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - załącznik Nr 6 do SIWZ h) oświadczenie Oferenta o braku zaległości podatkowych we właściwym Urzędzie Skarbowym lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymano w całości wykonanie decyzji organu podatkowego- załącznik Nr 7 do SIWZ i) wykaz wszystkich osób po stronie Wykonawcy, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w jego wykonaniu - załącznik Nr 8 do SIWZ j) kserokopia dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca posiada umowę na odprowadzanie nieczystości stałych ( dokument winien zostać poświadczony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zamówienia), k) zaakceptowany Projekt Umowy - załącznik Nr 5 do SIWZ (akceptację Wykonawca wyraża poprzez podpisanie ( podpis + pieczątka ) każdej strony Projektu Umowy. l) oświadczenie o tym czy Wykonawca jest zarejestrowanym podatnikiem podatku VAT - załącznik Nr 9 do SIWZ, ł) kserokopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (minimalna kwota ubezpieczenia 50 000 zł). m) oświadczenie Wykonawcy, że dokonał wizji lokalnej, zapoznał się z opisem przedmiotu zamówienia i gwarantuje prawidłowe wykonanie usług objętych przedmiotem zamówienia - załącznik Nr 10 do SIWZ, n) oświadczenie, w którym Wykonawca wskaże część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcą - załącznik Nr 11 do SIWZ, o) wykaz sprzętu, który zostanie użyty do realizacji zadania - załącznik Nr 12 do SIWZ, 2. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie wymaga się złożenia dokumentów określonych w rozdz. V pkt 1 ppkt a-d i g-h SIWZ dla wszystkich podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. Dodatkowo dokumenty te powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez podmiot uprawniony do reprezentacji. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. V pkt 1 ppkt a-c SIWZ, Wykonawca składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzeszowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: na stronie internetowej Zamawiającego lub w Zakładzie Administracji Budynków Komunalnych, Pl. F.Kulczyckiego 1, 32-065 Krzeszowice (pokój 1) - w cenie 15.00 zł..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Zakład Administracji Budynków Komunalnych, Pl. F.Kulczyckiego 1, 32-065 Krzeszowice (pokój 1)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.