Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-15
Konin: Utrzymanie, pielęgnacja i porządkowanie zieleni miejskiej na terenie Konina
Numer ogłoszenia: 365181 - 2008; data zamieszczenia: 15.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Koninie , Plac Wolności 1, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. (063) 24-01-111, 63 2401139, faks (063) 2401135.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie, pielęgnacja i porządkowanie zieleni miejskiej na terenie Konina.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zamówienia : Urządzanie, pielęgnacja i porządkowanie zieleni miejskiej na terenie Konina w zakresie: - utrzymanie porządku na obszarach objętych przedmiotem zamówienia , - pielęgnacja rabat kwiatowych, drzew i krzewów, - utrzymanie urządzeń zabawowych, - pielęgnacja trawników, - zakup urządzeń zabawowych, ławek parkowych i koszy na śmieci, - porządkowanie zieleni.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 16.600 zł,- w tym dla: Rejonu I - 2.700,- zł,- Rejonu II - 6.800,- zł,- Rejonu III - 7.100,- zł,-III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki tj: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają doświadczenie w świadczeniu usług utrzymania zieleni wyrażające się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej jednej usługi utrzymania zieleni na terenie o powierzchni minimum 10 ha. 3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. - dziesięcioma osobami do wykonywania na bieżąco i w terminie poszczególnych czynności wymaganych przy należytym utrzymaniu zieleni objętej przedmiotem zamówienia , -jedną osobą do nadzorowania wykonywanych prac w zakresie utrzymania zieleni. 4. Dysponują dla potrzeb niniejszego postępowania potencjałem technicznym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego co najmniej: -10 szt. kosiarek zapewniający koszenie trawy na całej powierzchni zieleni objętej zamówieniem w wymaganym terminie, -3 samochody z przeznaczeniem do wywozu liści sukcesywnie po ich zgrabieniu , 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50.000,00 zł,- 6. Spełniają warunki określone w art.22 ust.1,pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych 7. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 niniejszej SIWZ .Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie , iż ww warunki wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2.Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej jednej usługi utrzymania zieleni na terenie o powierzchni minimum 10 ha + dokument potwierdzający jej należyte wykonanie. 3.Dokumenty potwierdzające ,że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : -Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli w wykazie o którym mowa wyżej wykonawca wykazał osoby , którymi będzie dysponował. - Dokument potwierdzający posiadanie kwalifikacji do nadzorowania prac w zakresie utrzymania zieleni 4. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia potencjału technicznego ,którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego, jeżeli w wykazie o którym mowa wyżej wykonawca wykazał potencjał techniczny , którym będzie dysponował. 5. Dokumenty na okoliczność potwierdzenia ,że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : - polisa, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę wymaganą w postępowaniu. 6.Oświadczenie, o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych 7.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ udostępniona jest na stronie internetowej www.konin.pl, SIWZ (cena 39,00 zł,-) można też odebrać w siedzibie zamawiającego (pokój nr 303) lub za zaliczeniem pocztowym do dn.23.12.08r..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w koninie , Plac Wolności 1 , pokój nr 303.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rejon I - Utrzymanie, pielęgnacja i porządkowanie zieleni miejskiej na terenie Konina.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zamówienia : Urządzanie, pielęgnacja i porządkowanie zieleni miejskiej na terenie Konina w zakresie: - utrzymanie porządku na obszarach objętych przedmiotem zamówienia , - pielęgnacja rabat kwiatowych, drzew i krzewów, - utrzymanie urządzeń zabawowych, - pielęgnacja trawników, - zakup urządzeń zabawowych, ławek parkowych i koszy na śmieci, - porządkowanie zieleni.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rejon II - Utrzymanie, pielęgnacja i porządkowanie zieleni miejskiej na terenie Konina.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zamówienia : Urządzanie, pielęgnacja i porządkowanie zieleni miejskiej na terenie Konina w zakresie: - utrzymanie porządku na obszarach objętych przedmiotem zamówienia , - pielęgnacja rabat kwiatowych, drzew i krzewów, - utrzymanie urządzeń zabawowych, - pielęgnacja trawników, - zakup urządzeń zabawowych, ławek parkowych i koszy na śmieci, - porządkowanie zieleni.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rejon III -Utrzymanie, pielęgnacja i porządkowanie zieleni miejskiej na terenie Konina.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zamówienia : Urządzanie, pielęgnacja i porządkowanie zieleni miejskiej na terenie Konina w zakresie: - utrzymanie porządku na obszarach objętych przedmiotem zamówienia , - pielęgnacja rabat kwiatowych, drzew i krzewów, - utrzymanie urządzeń zabawowych, - pielęgnacja trawników, - zakup urządzeń zabawowych, ławek parkowych i koszy na śmieci, - porządkowanie zieleni.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KONINA
- "Remont wind nr 2,3 i 8 Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie w budynkach przy ulicy kard. Stefana Wyszyńskiego 1"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3214P na odcinku Kramsk Łęgi - Strumyk
- Dostawa butelek z podłożem do posiewu krwi i płynów z jam ciała wraz z dzierżawą aparatu do hodowli dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
- Zakup samochodów służbowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Koninie
- "Wymiana stolarki okiennej oraz stolarki drzwi głównych wejściowych i bocznych w budynku internatu."
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa koszenia, usunięcia nalotu drzew i krzewów."
- Przebudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Bielice, m. Linie - m. Nowe Linie
- Usługi finansowe: usługi ubezpieczeniowe, usługi bankowe i inwestycyjne.
- Usługi z zakresu gospodarki leśnej w 2006 r.
- Nadleśnictwo Łobez - usługi leśne i szkółkarskie 2006.
- Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Bytów w 2006r.
więcej: Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.