eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Unieście › Dostawy mleka i przetworów mlecznych dla Wojskowego Domu Wypoczynkowego w Unieściu i Kompleksu Wypoczynkowego w Ustroniu Morskim.



Ogłoszenie z dnia 2008-12-15

Unieście: Dostawy mleka i przetworów mlecznych dla Wojskowego Domu Wypoczynkowego w Unieściu i Kompleksu Wypoczynkowego w Ustroniu Morskim.
Numer ogłoszenia: 364591 - 2008; data zamieszczenia: 15.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Dom Wypoczynkowy , ul. Suriana 24, 76-032 Unieście, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3481921, faks 094 3481921.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy mleka i przetworów mlecznych dla Wojskowego Domu Wypoczynkowego w Unieściu i Kompleksu Wypoczynkowego w Ustroniu Morskim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Mleko 2% 10 000 l. 2. Jogurty owocowe (100 g- 150 g) 16 000 szt. 3. Masło 3 200 kg 4. Mleko w proszku (op. 25 kg) 800 kg 5. Serek typu Tartare (lub równoważny) 15 000 szt. 6. Serek topiony 700 kg 7. Ser twarogowy półtłusty 1 200 kg 8. Ser żółty typu Gouda ( lub równoważny) 300 kg 9. Ser żółty typu Morski ( lub równoważny) 300 kg 10. Ser żółty typu Podlaski ( lub równoważny) 300 kg 11. Ser żółty typu Sokół ( lub równoważny) 300 kg 12. Serek homogenizowany (100 g.) 12 000 szt. 13. Śmietana 12% 500 l. 14. Margaryna 400 kg 15. Serek typu Fromage (lub równoważny) 9 000 szt. 16. Śmietanka do kawy 5 000 szt. 17. Serek typu Tosca (lub równoważny) 750 szt. 18. Ser twarogowy mielony półtłusty 400 kg 19. Ser topiony pałka 350 kg 20. Śmietana 18 % 1 300 l. 21. Serek typu KIRI (lub równoważny) 14 000 szt. 22. Kefir 450 g 560 szt 23. Ser Feta 20 kg.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.10.00 - Mleko 15.55.13.00 - Jogurt 15.54.40.00 - Ser twardy 15.51.17.00 - Mleko w proszku 15.51.20.00 - Śmietana 15.54.21.00 - Ser twarogowy 15.54.23.00 - Ser feta 15.53.00.00 - Masło 15.43.11.00 - Margaryna .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w razie potrzeby wskazać na konkretne uprawnienia, np. koncesji, zezwolenia i licencje) a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia 1.2 posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia 1.3 dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 1.4 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. Wykonawca posiada środki obrotowe i lub zdolność kredytową, z uwzględnieniem potrąceń na inne zobowiązania umowne. 1.5 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych). 2. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale VI swiz. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił 3. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności, oferta misi zawierać następujące dokumenty: 1. formularz oferty wypełniony i podpisany zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ 2. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych 3. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp ( w pkt. 5 druku oferty). 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 6. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym z art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego o podmiocie zbiorowym w zakresie określonym z art.24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 11. parafowany wzór umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ 12. formularz cenowy wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ 13. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika i do oferty dołączają dokument Pełnomocnictwa podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówieni. Z treści tego dokumentu wynikać, że ustanowiony wykonawca - pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania wszystkich wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z treści pełnomocnictwa powinno wynikać, jakiego postępowania dotyczy jak również powinno identyfikować wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z wykonawców występujących wspólnie oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 14. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt. 1,5 i 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 71, poz.645) składają dokumenty zgodnie z § 2 tego rozporządzenia. 15. Protokół z ostatniej kontroli sanitarnej i weterynaryjnej, w której wyraźnie zaznaczono że zakład jest dopuszczony do zaopatrywania odbiorców w środki spożywcze pochodzenia zwierzęcego i że znajduje się pod stałą kontrolą..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wdw.afr.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Dom Wypoczynkowy w Unieściu 76 - 032 Unieście, ul. Surana 24, budynek administracyjny, pok. 105.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojskowy Dom Wypoczynkowy w Unieściu 76 - 032 Unieście, ul. Surana 24, budynek administracyjny, pok. 105.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.