To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-12
Ogłoszenie nr 364546 - 2016 z dnia 2016-12-12 r.
Grudziądz: DOSTAWA MATERIAŁÓW BRANŻY BUDOWLANEJ, ELEKTRYCZNEJ, SANITARNEJ, NARZĘDZI, KLIMATYZATORA ORAZ ŚRODKÓW GOSPODARCZYCH I CZYSTOŚCI ORAZ DOSTAWĘ MATERIAŁÓW I ŚRODKÓW OCHRONY ŚRODOWISKA - 106/2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 339131-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 341920-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny
34090727700000, ul.
ul. Czwartaków
3,
86300
Grudziądz, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
261 48 32 90, 261 48 32 00, faks
261 48 32 22, e-mail
przetargi@13wog.pl
Adres strony internetowej (URL): www.13wog.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Budżetowa Sektora Finansów Publicznych - wojsko
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA MATERIAŁÓW BRANŻY BUDOWLANEJ, ELEKTRYCZNEJ, SANITARNEJ, NARZĘDZI, KLIMATYZATORA ORAZ ŚRODKÓW GOSPODARCZYCH I CZYSTOŚCI ORAZ DOSTAWĘ MATERIAŁÓW I ŚRODKÓW OCHRONY ŚRODOWISKA - 106/2016
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):106/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów branży budowlanej, elektrycznej, sanitarnej, narzędzi, klimatyzatora oraz środków gospodarczych i czystości oraz dostawę materiałów i środków ochrony środowiska zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, według zadań następująco: ZADANIE NR 1:Dostawa jednorazowa materiałów branży budowlanej ZADANIE NR 2:Dostawa jednorazowa materiałów branży elektrycznej ZADANIE NR 3:Dostawa jednorazowa materiałów branży sanitarnej ZADANIE NR 4:Dostawa jednorazowa narzędzi i wyposażenia ZADANIE NR 5:Dostawa jednorazowa klimatyzatorów ZADANIE NR 6:Dostawa jednorazowa środków czystości i artykułów gospodarczych ZADANIE NR 7:Dostawa materiałów i środków ochrony środowiska 2.Opis przedmiotu zamówienia zadania nr od 1 do 6: 1)Dostarczony przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, wyprodukowany wyłącznie z nowych składników, nie nosił znamion użytkowania, w pierwszym gatunku, spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia. 2)Wyroby będące przedmiotem zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczone do Zamawiającego winny być jednakowe tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, kolorystyce, modelu, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia (o ile dotyczy). 3)Dostarczane wyroby muszą być opakowane w nienaruszone, oryginale opakowania i/lub w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. 4)Każdy dostarczony przedmiot zamówienia winien być zgodny z obowiązującymi normami oraz posiadać deklaracje zgodności, atesty/aprobaty dopuszczające do użytku w budownictwie (o ile dotyczy danego produktu). 5)Wszystkie oferowane farby nitro, ftalowe, chlorokauczukowe i lakiery muszą pochodzić od producenta posiadającego system zarządzania jakością zgodny z wymogami normy PN - EN ISO 9001 - dotyczy Zadania nr 1. 3.Opis przedmiotu zamówienia zadania nr 7: 1)Dostarczon przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, nieużywany, w pierwszym gatunku oraz spełniać wymagania techniczno-jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta danego wyrobu. 2)Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym bez uszkodzonych zabezpieczeń stosowanym przez producenta (np. plomba, oryginalna taśma). Ponadto opakowanie musi umożliwiać pełną identyfikację towaru bez jego otwierania np. poprzez wskazanie na nim ilości, rodzaju, parametrów, terminu gwarancji. 3)Wykonawca jest zobowiązany we własnym zakresie i na własny koszt do odbioru zaolejonego czyściwa z siedziby Zamawiającego w ilości nie przekraczającej ilość przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu. Odbiór zaolejonego czyściwa powinien nastąpić w terminie nie przekraczającym 7 dni od zgłoszenia przesłanego przez Zamawiającego do Wykonawcy w formie elektronicznej lub pisemnej. Zamawiający zgłosi gotowość do obioru zaolejonego czyściwa najpóźniej do 3 lat od dnia podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do utylizacji odebranego zaolejonego przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami ochrony środowiska
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
44111200-3
Dodatkowe kody CPV:
14820000-5,
24910000-6,
42676000-5,
44111200-3,
44111800-9,
44160000-9,
44174000-0,
44176000-4,
44190000-8,
44192000-2,
44212510-7,
44312300-3,
44315100-2,
44315200-3,
44332000-6,
44400000-4,
44500000-5,
44521110-2,
44522400-9,
44531100-2,
44531700-8,
44810000-1,
44820000-4,
44832000-1,
44921100-3,
31150000-2,
31211300-1,
31224100-3,
31300000-9,
31411000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Dostawa jednorazowa materiałów branży budowlanej |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT53736.75 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert8 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 42156,92 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dostawa jednorazowa materiałów branży elektrycznej |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT33702.93 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert8 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 22877,75 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Dostawa jednorazowa materiałów branży sanitarnej |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT15888.38 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 10814,16 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Dostawa jednorazowa narzędzi i wyposażenia |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT42275.95 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 36272,27 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Dostawa jednorazowa klimatyzatorów |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2629.57 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1782,27 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Dostawa jednorazowa środków czystości i artykułów gospodarczych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT14973.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 15553,85 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Dostawa materiałów i środków ochrony środowiska |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT81002.20 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 105873,48 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Konserwacja serwisowa urządzeń wentylacji i klimatyzacji - 30/2025
- Rozbiórka budynków nr 232 i nr 233 oraz suwnicy wraz z podtorzem w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz - 32/2025
- Wynajem i stała obsługa zespołu spalinowo-prądotwórczego do zasilania kontenerów sanitarnych- sprawa 31/2025
- Realizacja robót budowlanych, dostawa, montaż oraz wykonanie prac związanych z instalacją pomp ciepła-Etap II
- Wykonanie przeglądów serwisowych pomp próżni oraz zbiorników podciśnieniowych wraz z instalacjami przyłączeniowymi zlokalizowanych na terenie Regionalnego Szpitala Specjalistycznego
- Dostawa aparatu ultrasonograficznego - znak sprawy: Z/24/PN/25
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.