eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulechówPełnienie funkcji Inżyniera Projektu w ramach prowadzenia nadzoru autorskiego (techniczno-informatycznego) nad realizacją i wdrożeniem projektu p.n."Rozwój technologii informacyjno-komunikacyjnych oraz e-usług i aplikacji dla mieszkańców gminy Sulechów i gminy Kargowa", realizowanego z Europejskich Funduszy Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 2 - 5 i 9 oraz Działania 1.3 Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 - II przetarg

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-12

Ogłoszenie nr 364499 - 2016 z dnia 2016-12-12 r.

Sulechów: Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu w ramach prowadzenia nadzoru autorskiego (techniczno-informatycznego) nad realizacją i wdrożeniem projektu p.n.: "Rozwój technologii informacyjno-komunikacyjnych oraz e-usług i aplikacji dla mieszkańców gminy Sulechów i gminy Kargowa", realizowanego z Europejskich Funduszy Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 2 - 5 i 9 oraz Działania 1.3 Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 - II przetarg
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
projekt p.n.: "Rozwój technologii informacyjno-komunikacyjnych oraz e-usług i aplikacji dla mieszkańców gminy Sulechów i gminy Kargowa", realizowanego z Europejskich Funduszy Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 2 - 5 i 9 oraz Działania 1.3 Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 336608


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów, krajowy numer identyfikacyjny 52676500000, ul. Plac Ratuszowy  6, 66100   Sulechów, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 683 851 120, faks 683 854 686, e-mail bz@sulechow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.sulechow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu w ramach prowadzenia nadzoru autorskiego (techniczno-informatycznego) nad realizacją i wdrożeniem projektu p.n.: "Rozwój technologii informacyjno-komunikacyjnych oraz e-usług i aplikacji dla mieszkańców gminy Sulechów i gminy Kargowa", realizowanego z Europejskich Funduszy Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 2 - 5 i 9 oraz Działania 1.3 Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 - II przetarg

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZ.271.60.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu w ramach prowadzenia nadzoru autorskiego (techniczno-informatycznego) nad realizacją i wdrożeniem projektu p.n.: "Rozwój technologii informacyjno-komunikacyjnych oraz e-usług i aplikacji dla mieszkańców gminy Sulechów i gminy Kargowa", zwanego dalej "Projektem", realizowanego z Europejskich Funduszy Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 2 - 5 i 9 oraz Działania 1.3 Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020. Inżynier Projektu ma: 1) pełnić kompleksowy nadzór autorski (techniczno-informatyczny) przez cały okres realizacji projektu, który polegał będzie na zapewnieniu zgodności rozwiązań (w zakresie aplikacji, systemów informatycznych oraz sprzętu) dostarczanych przez poszczególnych wykonawców z wcześniej przygotowaną dokumentacją projektową (w tym ze SIWZ), koncepcja projektu opisaną w Studium Wykonalności Inwestycji i we wniosku o dofinansowanie, z funkcjonującymi e-usługami oraz e-usługami w ramach różnych komponentów e-administracji (interoperacyjność) oraz wymaganiami w zakresie interoperacyjności i bezpieczeństwa informacji, które dostarczane rozwiązania powinny spełniać. 2) zarządzać Projektem i nadzorować realizację rzeczową Projektu. 3) pełnić nadzór nad prawidłowym i terminowym przeprowadzeniem przez Zamawiającego rozliczenia finansowego projektu i prowadzeniem sprawozdawczości. 4) prowadzić nadzór inwestorski nad zadaniem "Wykonania przebudowy serwerowni wraz z dostawą agregatu i UPS w Sulechowie" w zakresie wykonywanych prac budowlanych i elektrycznych na obiekcie zabytkowym zgodnie z postanowieniami: ? pozwolenia na budowę - decyzji nr 621/16 z dnia 11.10.2016 r. Starosty Zielonogórskiego, ? decyzji Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 27.09.2016 r, w tym zapewnienie osób (osoby) pełniących funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie wykonywanych prac budowlanych i elektrycznych z odpowiednimi uprawnieniami. oraz: 1.2. Przygotowanie dokumentacji przetargowej dla realizacji Projektu, zgodnej z wymaganiami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz z wnioskiem o dofinansowanie, harmonogramem rzeczowo-finansowym i umową o dofinansowanie. 1.3. Informacja o projekcie: Projekt jest realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020, na podstawie umowy nr RPLB.02.01.00-08-0006/15-00 z dnia 29 lipca 2016 r., Priorytet 2 "Rozwój Cyfrowy", Działanie 2.1 "Rozwój społeczeństwa informacyjnego" i jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Liderem Projektu jest Gmina Sulechów, a Partnerem Projektu Gmina Kargowa. Wartość całkowita Projektu - 2 607 736,00 zł Okres realizacji rzeczowej Projektu - do 1 grudnia 2017 r. Okres realizacji finansowej Projektu - do 29 grudnia 2017 r. Okres realizacji Projektu - do 31 grudnia 2017 r. Okres trwałości Projektu - 5 lat. Cel - wzmocnienie komunikacji elektronicznej z klientami (osobami fizycznym i przedsiębiorcami) urzędów w Sulechowie i Kargowej. Projekt obejmuje m.in.: 1) Uzupełnienie braków w infrastrukturze (sprzęt komputerowy, wyposażenie, oprogramowanie, dostosowanie serwerowni) tak, aby możliwe było wdrożenie nowych e-usług przy zapewnieniu bezpieczeństwa systemów informatycznych, poszanowaniu obowiązujących przepisów prawnych (rozporządzenie w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności) przy minimalnym zakresie inwestycji w zasoby sprzętowe. 2) Zapewnienie bezpieczeństwa systemów informatycznych tj. stworzenie takich warunków infrastrukturalnych, aby możliwe było spełnienie przepisów rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. 3) Utworzenie i wdrożenie nowych e-usług dla mieszkańców gmin Sulechów i Kargowa, w tym: a) System eBOK (e-Biuro Obsługi Klienta, w tym m.in. regulowanie on-line należności wobec urzędu (np. z tytułu podatku od nieruchomości czy opłat lokalnych), złożenie deklaracji podatkowej, wgląd w decyzje urzędu dotyczące danej sprawy, etc.); b) Modernizacja systemu GIS (system informacji przestrzennej) o system pracujący w oparciu o dane w postaci wektorowej); c) System e-Radny/e-Mieszkaniec; d) rozszerzenie oferty (rozwój) o minimum 10 nowych usług w ramach istniejącej platformy PeUP i ePUAP, jak również uruchomienie możliwości dokonywania płatności online za usługi podlegające opłacie, a już dostępne w ramach platformy PeUP i ePUAP. 4) Szeroką promocję e-usług publicznych, jako elementu niezbędnego do zapewnienia wzmocnienia komunikacji elektronicznej z klientami urzędów. Wykaz planowanych zamówień publicznych związanych z realizacją Projektu: Nr zamówienia Zakres/nazwa zadania* Miejsce realizacji Przewidywany termin ogłoszenia 1 Wykonanie przebudowy serwerowni wraz z dostawą agregatu i UPS w Sulechowie (Zamawiający ma już gotowy projekt budowlany oraz decyzję z pozwoleniem na budowę) Gmina Sulechów styczeń 2017 r. 2 Zakup i wdrożenie sprzętu komputerowego (serwerowego, klienckiego, użytkowego) Gmina Sulechów i Gmina Kargowa luty 2017 r. 3 Modernizacja systemu GIS dla gminy Sulechów i jej wdrożenie (w tym digitalizacja planów zagospodarowania przestrzennego) Gmina Sulechów styczeń 2017 r. 4 Dostarczenie e-usług dla radnych i mieszkańców gminy Sulechów - system e-Radny/e-Mieszkaniec Gmina Sulechów marzec 2017 r. 5 Wykonanie interfejsu wymiany danych pomiędzy istniejącymi a nowymi systemami w gminie Sulechów Gmina Sulechów kwiecień 2017 r. 6 Wykonanie, dostarczenie i wdrożenie pozostałych elementów programowych (w tym systemu eBOK dla gmin Sulechów i Kargowa) Gmina Sulechów i Gmina Kargowa marzec 2017 r. 7 Promocja projektu Gmina Sulechów i Gmina Kargowa czerwiec 2017 r. Uwaga! * - nazwa zadania może ulec zmianie 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w załączniku nr 3 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (dalej OPZ). 3. Wykonawca jest zobowiązany posiadać umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (zwanej dalej "polisą"), o zakresie określonym w § 11 projektu umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 66171000-9
Dodatkowe kody CPV: 71241000-9, 71242000-6, 71243000-3, 71245000-7, 71247000-1, 71318000-0, 71631000-0, 72220000-3, 72224000-1, 72246000-1, 79131000-1, 79420000-4, 79421100-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT140000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
NBC CONSULTING Sp. z o.o. ,  biuo@nbcconsulting.pl,  ul. Astrów 10,  40-045,  Katowice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 121770.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 121770.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 162360.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.