Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-03-03
Ogłoszenie nr 36437 - 2017 z dnia 2017-03-03 r.
Świnoujście: Organizacja i obsługa ratownicza strzeżonego kąpieliska oraz miejsc przeznaczonych do kąpieli w Świnoujściu w sezonie kąpieliskowym 2017 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji "Wyspiarz", krajowy numer identyfikacyjny
33094400000, ul.
ul. Jana Matejki
22,
72600
Świnoujście, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
0-91 3213781, e-mail
osir@uznam.net.pl, faks
0-91 3213781.
Adres strony internetowej (URL): http://osir.swinoujscie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
http://www.osir.swinoujscie.pl/przetarg-nieograniczony-nr-osirzp32017-na-organizacje-i-obsluge-ratownicza-strzezonego-kapieliska-oraz-miejsc-przeznaczonych-do-kapieli-w-swinoujsciu-w-sezonie-kapieliskowym-2017-r
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
http://www.osir.swinoujscie.pl/przetarg-nieograniczony-nr-osirzp32017-na-organizacje-i-obsluge-ratownicza-strzezonego-kapieliska-oraz-miejsc-przeznaczonych-do-kapieli-w-swinoujsciu-w-sezonie-kapieliskowym-2017-r
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
wyłącznie forma pisemna - Ofertę należy umieścić w kopercie, opatrzoną nazwą i adresem Zamawiającego, nazwą i adresem Wykonawcy oraz oznaczeniem: "Przetarg nr OSIR/ZP/3/2017 na organizację i obsługę ratowniczą strzeżonego kąpieliska i miejsc przeznaczonych do kąpieli w Świnoujściu w sezonie kąpieliskowym 2017 r."
Adres:
72-600 Świnoujście, ul. Matejki 22 (Ośrodek Sportu i Rekreacji "Wyspiarz")
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i obsługa ratownicza strzeżonego kąpieliska oraz miejsc przeznaczonych do kąpieli w Świnoujściu w sezonie kąpieliskowym 2017 r.
Numer referencyjny: OSIR/ZP/3/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:1
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i obsługa ratownicza strzeżonego kąpieliska, oraz miejsc przeznaczonych do kąpieli w Świnoujściu w sezonie kąpieliskowym 2017 r. dla celów zapewnienia bezpieczeństwa osób kąpiących się, pływających oraz przebywających na terenie organizowanego kąpieliska i miejsc przeznaczonych do kąpieli, przez uprawnionych ratowników wodnych.
II.5) Główny kod CPV: 75.25.20.00 - Służby ratownicze
Dodatkowe kody CPV:71317200-5, 92000000-1
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: 13/06/2017
data zakończenia: 17/09/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga, by Wykonawca złożył kopię dokumentu stwierdzającego, że uzyskał zgodę Ministra Spraw Wewnętrznych do wykonywania ratownictwa wodnego i w jej myśl jest podmiotem uprawnionym do wykonywania ratownictwa wodnego zgodnie z art. 12 Ustawy z dnia 18.08.2011 r.
"O bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych" (Dz. U. z 2016 r., poz. 656), który stanowi, że Ratownictwo Wodne może wykonywać Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe oraz inne podmioty, jeżeli uzyskały zgodę Ministra Spraw Wewnętrznych, zwane dalej podmiotem uprawnionym do wykonywania ratownictwa wodnego.
Informacje dodatkowe
Ocena nastąpi na podstawie złożonej kopii zezwolenia (zgody) MSW i oświadczenia (załącznik Nr 3 do SIWZ)
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
1. Zamawiający wymaga, by Wykonawca złożył wykaz świadczeń wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - co najmniej 2 zamówienia w zakresie świadczenia usług związanych z zabezpieczeniem ratownictwa wodnego o wartości minimum 100.000,00 zł brutto, każde w aquaparkach, pływalniach lub kąpieliskach.
2. Zamawiający wymaga, by Wykonawca wykazał, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną minimum 1.500.000,00 zł zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postepowaniu o udzielenie zamówienia. Do oferty należy dołączyć ważną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, wraz z potwierdzeniem opłacenia polisy lub innym dokumentem, w którym fakt opłacenia składki wynika z jego treści.
Informacje dodatkowe
Ocena warunku nastąpi na podstawie złożonego Wykazu usług z dowodami należytego wykonania lub wykonywania (załącznik Nr 4 do SIWZ) i oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga, by Wykonawca wykazał, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, które będą posiadać uprawnienia ratownika wodnego. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia oraz wykazu minimum 25 osób, z podaniem nazwiska i imienia ratownika, przynależności do podmiotu ratowniczego, kwalifikacji zawodowych (stopień, nr uprawnień) wraz z kserokopią aktualnej legitymacji Ratownika lub innym dokumentem potwierdzającym posiadane kwalifikacje i ważnym zaświadczeniem o spełnianiu wymagań art. 13 na podstawie Ustawy z dnia 08.09.2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2013 r., poz. 757), planowanej funkcji podczas wykonywania zadania oraz informacją czy posiada aktualne zaświadczenie lekarskie potwierdzające zdolność do pełnienia funkcji ratownika.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
Ad. 1 Ocena warunku nastąpi na podstawie złożonego Wykazu osób (załącznik Nr 5 do SIWZ), oraz oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).
Ad.2 Ocena warunku nastąpi na podstawie złożonej kopii polisy z opłaconą składką lub innego dokumentu i oświadczenia (załącznik Nr 2 do SIWZ).
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Wymagana wpłata wadium w kwocie 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100;
Pełne informacje zawarto w Rozdziale 8 SIWZ
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Najniższa cena | 90 |
Wartość wykonania usług | 10 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
6. Zamawiający wymagać będzie od wybranego Wykonawcy podpisania umowy. 7. Zamawiający wymagać będzie od wybranego Wykonawcy zabezpieczenia względem należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy zawarcia umowy w przypadku ujawnienia nowych, a nie znanych wcześniej okoliczności stwarzających zasadnicze przesłanki nie wykonania zamówienia - umowy przez wybranego Wykonawcę. 9. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy oraz wprowadzania nowych postanowień do umowy, niekorzystnych dla Zamawiającego stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SIWZ oraz określił warunki takiej zmiany. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem tego przepisu jest nieważna, z zastrzeżeniem ust. 9 lit. a-c. i ust. 10,11,12 w SIWZ w brzmieniu poniżej: a) Zamawiający zastrzega sobie w uzasadnionych przypadkach, w szczególności opóźnienia w uruchomieniu lub zamknięcia kąpieliska i miejsc przeznaczonych do kąpieli przez służby sanitarno-epidemiologiczne lub nadzoru, a także zaleceń innych organów nadzoru i kontroli, oraz zdarzeń losowych prawo skrócenia okresu trwania umowy i zmniejszenia wynagrodzenia tj. wypłaty w takim przypadku wynagrodzenia za okres faktycznego świadczenia usług. b) Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadkach szczególnych - np. ograniczonej kwoty środków finansowych przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia, zmian organizacyjnych u Zamawiającego, zmian czasu pracy Kąpielisk, będzie miał prawo w trakcie realizacji ograniczyć zakres rzeczowy usługi bez żadnych skutków prawno - finansowych lub odstąpić od umowy w części. W takim przypadku Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie za faktycznie zrealizowane usługi. c) Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy oraz wprowadzania nowych postanowień do umowy, niekorzystnych dla Zamawiającego, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w tym zmiany przepisów prawa. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo skrócenia okresu świadczenia usług i trwania umowy oraz odstąpienia od umowy w całości lub w części z powodu siły wyższej i zdarzeń losowych w szczególności zagrażających życiu lub zdrowiu ludzi albo grożących powstaniem znacznej szkody, zamknięcia kąpieliska lub miejsc przeznaczonych do kąpieli także zaleceń organów kontroli lub nadzoru. W takim przypadku oświadczenie o rozwiązaniu lub odstąpieniu od umowy Zamawiający złoży Wykonawcy w terminie 14 dni od powzięcia wiadomości o przyczynie. W przypadku odstąpienia od umowy lub jej rozwiązaniu z przyczyn wskazanych powyżej Wykonawcy przysługiwać będzie jedynie wynagrodzenie za faktycznie świadczone usługi bez jakichkolwiek innych roszczeń. 11. Zamawiający zastrzega sobie ponadto prawo rozwiązania umowy w każdym czasie, bez wypowiedzenia w przypadku: a) likwidacji Wykonawcy; b) wydania nakazu zajęcia majątku Wykonawcy; - w terminie do 14 dni od daty powzięcia wiadomości o zaistnieniu ww. okoliczności. 12. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. 13. Zamawiający może rozwiązać umowę bez zachowania okresu wypowiedzenia lub odstąpić od umowy w przypadku naruszenia przez Wykonawcę obowiązków określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 15/03/2017, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- "Strategia Rozwoju Miasta Świnoujście do roku 2050"
- Wdrożenie, uruchomienie, utrzymanie Aplikacji Karty Wyspiarza i Turysty
- Dostawa energii elektrycznej dla Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej, ul. Kapitańska 8-8b w Świnoujściu na okres 01.01.2026-31.12.2028
- Konserwacja instalacji p.poż., oddymiania i alarmu pożaru SAP
- REMONT BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W ŚWINOUJŚCIU UL. PADEREWSKIEGO 6 - ETAP III
- Remont promu Karsibór II Zadanie nr 1 - Usunięcie nieszczelności w pomieszczeniu pasażerskim na promie Karsibór II Zadanie nr 2 -Wymiana podłogi w pomieszczeniu pasażerskim na promie Karsibór II 100m2
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług indywidualnej oraz grupowej nauki pływania na Pływalni Miejskiej WODNIK 2000 oraz obsługi ratowniczej na obiektach należących do Ośrodka Sportu i Rekreacji Gminy Grodzisk Mazowiecki
- "Świadczenie usług ratownictwa wodnego i pierwszej pomocy przedlekarskiej w obiekcie spółki Fabryka Wody Sp. z o.o. w Szczecinie, położonym przy ul. 1 Maja 41 w Szczecinie"
- Świadczenie usługi w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy dla Ośrodka Leczniczo - Rehabilitacyjnego "Pałac Kamieniec" sp. z o.o.
- Wykonywanie czynności ratownika wodnego w niecce głównej i Aqua Parku obiektu krytej pływalni zlokalizowanego na terenie AWF Warszawa, Filia w Białej Podlaskiej, ul. Akademicka 2
więcej: Służby ratownicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.